وزارت امور بومی انتاریو از بیشتر برنامه های بومی استان مطلع نیست ، ممیزی دریافت

گزارش اخیر حسابرس عمومی انتاریو می گوید که وزارت امور بومی هیچ قدم به برنامه ها و خدمات هماهنگ برای افراد بومی استان نگذاشته است ، یا اینکه آیا موثر بودن آنها را بررسی کنید.

رئیس منطقه انتاریو گفت که او از یافته های گزارش تعجب نکرده است.

RoseAnne Archibald گفت: “من معتقدم که این استان می تواند در ارزیابی و گزارش اثربخشی خود و بهبود زندگی مردم بومی کار بهتری انجام دهد.”

“و من همچنین موافقم که ما همیشه درگیر اطمینان از مطابقت برنامه ها و خدمات با نیازهای ما نیستیم.”

در گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد ، دفتر حسابرس عمومی انتاریو ارزیابی كرد كه آیا این وزارتخانه در پیشبرد توسعه سیاست ها ، برنامه ها و خدمات موثر در بهبود زندگی بومیان در زمینه های بهداشت ، اجتماع ، خدمات اجتماعی و اقتصادی م beenثر بوده است یا خیر. توسعه.

حسابرس عمومی انتاریو یک افسر مستقل قانونگذار است که برای شناسایی مشکلات و هزینه های بیهوده برنامه های دولت را مورد بازرسی قرار می دهد.

در این گزارش آمده است كه در زمان ممیزی ، وزارتخانه از تمام برنامه های استانی كه برای حمایت از مردم و جوامع بومی طراحی شده اند ، آگاهی نداشته است. در این گزارش آمده است كه در حال حاضر 140 برنامه استانی برای بومیان وجود دارد اما وزارتخانه فقط در صورت درخواست حسابرسان می تواند 30 برنامه را فهرست كند.

حسابرسی نشان داد که این وزارتخانه در مذاکرات ادعای زمین نقش های متناقضی را ایفا می کند و روش هایی را برای کاهش زمان مذاکرات تسویه حساب نکرده است.

در این گزارش همچنین گفته شده است كه وزارت از شفافیت و پاسخگویی برخوردار نیست زیرا در حال ارزیابی یا گزارش علنی از پیشرفت دولت برای تأمین نیازهای بومیان ، اثربخشی برنامه ها و خدمات یا اطلاعات كلیدی در مورد مذاكرات ادعای زمین نیست.

در این گزارش همچنین گفته شده است که وزارت اطلاعات اطلاعات کافی را برای تأیید انجام وظیفه استان در زمینه مشورت با جوامع بومی جمع آوری نمی کند.

آرچیبالد گفت که او معتقد است دولت تفسیر متفاوتی از آن وظیفه نسبت به ملل اول دارد.

وی گفت: “اولین ملت ها می خواهند قبل از اینکه سیاست یا تغییرات قانونی رخ دهد ، با آنها مشورت شود ، در حالی که دولت استانی وظیفه خود می داند پس از وضع قوانین ، مشورت کند.”

وی افزود: “ما باید راهی پیدا كنیم كه بتواند فاصله موجود بین آنچه را كه از نظر اجرای كامل وظیفه مشاوره داریم ، ایجاد كند.”

رز آنا آرشیبالد ، رئیس منطقه ای انتاریو می گوید از یافته های حسابرسی تعجب نکرده است. (CBC)

این گزارش نشان می دهد که این وزارتخانه با ملاقات با جوامع بومی و ارائه دهندگان خدمات و انتقال نیازهای آنها به وزارتخانه های مسئول ، پیشتاز پاسخ COVID-19 استان در جوامع بومی بود.

آرچیبالد گفت که او خوشبین است که دولت در مسیر درست حرکت می کند.

آرچیبالد گفت: “به عنوان مثال ، یکی از نکات جالب توجه در ماه گذشته ، زمانی بود که من به گروه ویژه وزرا برای توزیع واکسن COVID-19 وزیران منصوب شدم.”

“و هنگامی که ما به سراسر کانادا نگاه می کنیم ، هیچ دولت دیگری رهبر اول ملت را به عنوان کارگروهی مانند این منصوب نکرده است. این واقعاً نشان می دهد که اتفاقات خوبی در انتاریو رخ می دهد و من به عنوان یک رهبر ، همیشه می خواهم این موارد را پایه ریزی کنم. ”

ممیزی 14 توصیه برای بهبود شامل یک دستور به روز برای وزارت ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که توسعه و تحویل سیاست ها ، برنامه ها و خدمات بومی در سراسر استان هماهنگ شده است و این وزارتخانه قبل از تهیه برنامه ها با افراد بومی در مورد نیازهای آنها ارتباط برقرار می کند ، خدمات و سیاست ها.

وزارت امور بومی در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت که “متعهد به بهبود نتایج اجتماعی و اقتصادی برای بومیان در انتاریو است.

“ما همچنان به پیشرفت قابل توجهی ادامه می دهیم ، با این حال ، تصدیق می کنیم که موضوعات پیچیده و سیستمی وجود دارد که نمی توان یک شبه حل کرد. کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود و بهبودها به کار مداوم همه وزارتخانه ها و سطوح دولتی نیاز دارند.

این سازمان گفت كه “در حال مدرن سازی سیستم های مدیریت اطلاعات برای بهبود شناسایی و گزارش مهم است.”