پاداش تمام این حذفیات افزایش شتاب خودرو شما است

در عملکرد شمعها تنها قدرت جرقهزنی اهمیت ندارد و دقت آنها نیز بسیار مهم است. با این حال مولفه هایی مانند سرعت و درجه حرارت می تواند بر روی عملکرد تایر ها تاثیر بگذارد. مزایای تعویض به موقع فیلتر هوا ،تاثیر فیلتر بنزین بر شتاب خودرو افزایش شتاب خودرو ،آموزش تعویض فیلتر هوای ،علت افزایش مصرف سوخت، افزایش شتاب پراید، افزایش شتاب سمند. این قطعه یک سیستم دیجیتال است که مثل یک مغز تمام کارایی اتومبیل را از میزان مصرف سوخت و هوای ورودی به محفظه سیلندر تا برق ماشین و… موتور اتومبیل برای خوب کار کردن نیاز به هوای تازه و پاک دارد. چون سوپرشارژ توان خود را از خود موتور میگیرد و این یک مشکل برای توان خروجی موتور به حساب می آید. و توان کشش خود را از چرخش پولی میللنگ داخل موتور میگیرد. توربوشارژر مطمئنا شاه کلید افزایش سرعت خودرو هست.پرههای توربین درون توربو شارژر، توسط گازهای خروجی موتور به چرخش در می آیند.

افزایش شتاب خودروسوپر شارژر برخلاف توربوشارژر، برای متراکمکردن هوا، نیازی به استفاده از گازهای خروجی ندارد و نیروی مکش خود را از چرخش پولی میللنگ میگیرد. توجه: ای سی یو خودروی سمند EF7 نیز بروی چیپ ها آپدیت شد و این چیپ کلیه سمند های EF7 را نیز ساپورت می نماید و بهترین نتیجه را مخصوصا برای رفع کپ خودرو و افزایش شتاب این خودرو ها می گذارد. تیونینگ چیپ نیترو از تکنولوژی printed circuit board in SMD طبعیت می نماید و با کیفیت بالایی تولید و عرضه می شوند. نحوه نصب و کالیبره کردن تیونینگ چیپ نیترو چگونه می باشد ؟ نصب تیونینگ چیپ نیترو بسیار ساده بوده و به پورت دیاگ خودرو شما نصب می گردد. هر چه خودرو مسافت بیشتری را می پیماید نیترو تنظیمات را بهتر و دقیق تر نموده و عملکرد خودرو نیز بهتر می شود. مانند : زانتیا ، پژو ۲۰۶ ( تیپ 5 و 6 و تیپ 2 ایرانی ) که سنسور اکسیژن اول قبل از کاتالیست ( سنسور اکسیژن بالادست یا لاندا ) معمولا روی مانیفولد دود و دیگری که سنسور اکسیژن دوم نامیده میشود ( سنسور اکسیژن پائین دست یا لامبدا ) بعد از کاتالیست قرار می گیرد گفتنی است سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است .

1)سوییچ خودرو را در مرحله بسته (مرحله اول) و خاموش نگه دارید. بررسی نشان می دهد که انتشار گازهای خروجی مانند CO ، HC و NOx در مرحله شتاب قابل مقایسه با سرعت خودرو حساس هستند. 3)حال سوییچ خودرو را تا مرحله نهایی قبل از استارت خوردن خودرو بچرخانید و 5 ثانیه صبر نمایید و به حالت بسته برگردانید و پس از 5 ثانیه دوباره سوییچ خودرو را تا مرحله نهایی قبل از استارت خوردن خودرو بچرخانید و 5 ثانیه صبر نمایید و پس از آن به حالت بسته برگردانید و 5 ثانیه صبر نمایید. 5−پس از رها نمودن دکمه ریست 50 ثانیه صبر نمایید و پس از آن خودرو را روشن نمایید و می توانید از این پس بدون هیچگونه کاری رانندگی را شروع نمایید. خودروسازان، خودروها را برای استفاده روزمره و طولانی مدت می شازند و پس از استفاده از خودرو برای مدت زیادی، توان خودرو کاهش می یابد و به دنبال آن شتاب ماشین هم کم می شود. اگر این کار را انجام ندهید، در مدت کوتاهی پس از جایگزینی شمعها، با مشکل کاهش شتاب خودرو مواجه خواهید شد. هرچه لاستیک پهن تر باشد، نیرو محرکه موتور که به لاستیک ها منتقل شده و آنها را مجبور به چرخاندن میکند با شدت بیشتری به لاستیک و سپس زمین منتقل میشود و در نهایت شاهد شتاب بالایی خواهید بود.

لذا نیاز است عایقبندی با کیفیتی برای آن صورت گیرد تا دمای بالای آن، به بقیه قطعات موتور آسیب نرساند. در تقویت موتور غیر اتمسفریک، با استفاده از سیستمهای پرخوران نظیر توربوشارژر و سوپرشارژر، خودرو را برای جنگ با ثانیههای کمتر و پیست آماده میکنیم! با کاهش چگالی این اجزا، وزن موتور کاهش می یابد و نهایتا، این کار به سرعت موتور خودرو کمک میکند. و همیشه این امکان هست تا سرعت خودرو را افزایش یا کاهش داد.برای تقویت خودرو و افزایش شتاب آن، دو راه کلی اتمسفریک و غیر اتمسفریک وجود دارد. در روند ساخت موتور اتومبیل در کارخانه سازنده، همیشه داخل محفظه سیلندر رسوباتی تشکیل میشود. که با این راهکار، میتوانیم با ورود هوای تمیز تر و تازه تر به احتراق بهبود ببخشیم و در آخر شاهد افزایش سرعت اتومبیل باشیم. وقتی صحبت از مشخصات مورد نظر من می شود ، این ماشین های بزرگ عضلانی هستند (من از بدنه بزرگ سال 1965 استفاده می کنم) با موتورهای دور 427 اینچ مکعب و جابجایی بالاتر (من از موتور 465 اینچ مکعب استفاده می کنم) برای اتومبیل های عضلانی سنتی ، و یک کوروت اواسط دهه 1980 با داشتن مد روز فوق العاده که مایل به بدنه اتومبیل موتور وسط دهه 1980 است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت {افزایش شتاب ماشین|افزایش شتاب خودرو|شتاب|ایران کارز|افزایش شتاب خودرو ایران کارز|شتاب ماشین}.