پس از بهبودی کامل 27 نفر از بیماری COVID-19 ، شیوع خانه های مراقبت در Opaskwayak Cree Nation بیش از گذشته است

شیوع در یک خانه مراقبت شخصی در Opaskwayak Cree Nation ، جایی که ارتش پس از آزمایش مثبت هر ساکن برای COVID-19 در آنجا به آنجا منتقل شد ، اکنون پایان یافته است.

کریستین سینکلر (رئیس) Onekanew گفت که یکی از ساکنان خانه مراقبت از یادبود Rod McGillivary درگذشت و 27 نفر دیگر به طور کامل بهبود یافته اند.

سینکلر گفت: “این باعث آسایش و آسایش زیادی برای عضویت ما می شود.”

“اکنون فقط اطمینان حاصل می کند که دوباره از کنترل خارج نشود … و با حرکت به جلو از این چیزها می آموزد.”

وی افزود ، تمام کارکنان آلوده نیز بهبود یافته و به کار خود بازگشتند.

یک تیم کمک پزشکی چند منظوره نیروهای کانادایی در 21 نوامبر در OCN مستقر شدند تا به کارکنان در مراقبت از بسیاری از افراد مبتلا به ویروس کمک کنند. (ارائه شده توسط وزارت دفاع ملی)

شیوع این بیماری در 21 اکتبر پس از مثبت بودن آزمایش ویروس توسط یکی از کارکنان اعلام شد. همه 28 نفر از ساکنان و حداقل 17 نفر از 48 کارمند آزمایش مثبت داشتند.

در 19 نوامبر ، نیروهای مسلح کانادا برای پشتیبانی بیشتر از کارمندان و ساکنان وارد شمال اول مانیتوبا ، در حدود 520 کیلومتری شمال غربی وینیپگ شدند.

سینکلر گفت ، در مجموع 12 سرباز با آموزش پزشکی از CFB ادمونتون برای کمک به کارکنان خانه مراقبت اعزام شدند.

ارتش با هدایای سنتی تشکر کرد

روز جمعه ، هنگامی که اعلام شد همه 27 نفر از ساکنان و کارکنان این ویروس پاکسازی شده اند ، با مراسمی سنتی از سربازان تشکر شد.

سینکلر گفت رئیس و شورا ، در کنار کارکنان خانه مراقبت ، وسایل سنتی مانند موکلوک و مقرنس ساخته شده توسط هنرمندان محلی را به سربازان هدیه می دهند.

وی گفت: “فقط یک روش کوچک برای تشکر از سهم شما.”

“همه آنها فرصتی برای گفتن چند کلمه داشتند که واقعاً حرکت خوبی بود ، خصوصاً وقتی به تاریخ ارتش کانادا با سازمان ملل اول در کانادا نگاه می کنیم. ما همچنین این را فرصتی برای بازسازی این روابط می دانیم.”

سینکلر گفت که اعضای ارتش روز یکشنبه به CFB ادمونتون برمی گردند.

سینکلر اظهار داشت که از دولت فدرال و ارتش برای بسیج سریع پشتیبانی خود سپاسگزار است ، بنابراین خانه همان سطح ویرانی را در سایر خانه های مراقبت شخصی در وینیپگ و کبک مشاهده نکرد.

مروری بر پروتکل های خانه مراقبت انجام خواهد شد تا ببیند در صورت ادامه مبارزه جامعه با COVID-19 ، چه رویه هایی می توانند اجرا یا تقویت شوند.

وی ادامه داد: “همه هنوز باید کوشا باشند و به پروتکل های موجود احترام بگذارند ، ما قفل را بسته ایم و نقاط بازرسی را نیز در محل خود داریم.” او گفت.

“ما هنوز از جنگل خارج نشده ایم.”