پوشانده و رنگ پوست تصحیح شود

اگرچه پیرامون سیلیکون و کاربرد آن در کرم پودر اختلاف نظر زیادی وجود دارد اما به هر صورت در ترکیب با تالک چربی صورت را جذب میکند. همچنین شما میتوانید مشخصات و ویژگیهای هر مدل را بررسی کرده و قیمتها را با هم مقایسه کنید. باید با این نکته اشاره کرد که کرم پودرها بافت سنگین تری نسبت به پنکک ها دارند. اگر قصد خرید بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه را دارید، این محصول گزینه خوبی برای شما است.

کرم پودر استی لادر (ESTEE LAUDER Double Wear SPF10) با ماندگاری بالا ،کاوری عالی و پوششی مات یک کرم پودر حرفه ای برای مهمانی هاست. کرمپودر «My» مدلAcneline به شمارهی A01 و تن رنگ روشن قابلیت ماندگاری و پوششدهی بالا برای انواع پوست بهویژه پوستهای چرب و مستعد جوش مناسب است. کرمپودر «My» مدلAcneline به شمارهی 205 و تن رنگ تیره قابلیت ماندگاری و پوششدهی بالا برای انواع پوست مناسب است. این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد و می توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید. به این محصول کرم پودر اصلی هم می گویند و باعث می شود پوستتان درخشان تر به نظر برسد و باعث گرفتگی منافذ پوست نمی شود.

یکی دیگر از محصولات فرانسوی پرطرفدار که جزو انواع کرم پودر ضد جوش نیز محسوب میشود، کرم پودر روزانه ژونزک است که مناسب حلقه های تیره دور چشم است و قابلیت این را دارد که از پوستتان در برابر اثرات مخرب اشعه UV محافظت کند. این کرم پودر از پوستتان در برابر تابش آفتاب و اشعه های آن محافظت می کند و هرگونه جوش و آکنه ، چین و چروک و زائده رنگی که روی پوستتان ایجاد می شود را می پوشاند. کرم پودر با کانسیلر DOUCCE دارای ویتامین E میباشد که موحب حوانسازی پوست میشود و همین طور SPF موجود در این کرم پودر spf دار دوسه از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کرم پودر جینی میکند.

برای مثال کسانی که موهایی با رنگ بلوند خیلی روشن، رنگ پوست سفید دارند و به آسانی پوستشان در برابر نور آفتاب میسوزد. این محصول فرانسوی و با کیفیت مخصوص رفع نواقص و عیوب پوست است و با ساختار فاقد چربی و سبک خود ، از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند و همچنین قدرت جذب بالایی دارد و باعث تنظیم ترشح سبوم پوست مبی شود.