کرم ضد آفتاب؛ دستور العمل جدید FDA درباره کرم ضد آفتاب

مقاومت در برابر تعریق و آب یکی از خاصیت های این کرم ضد آفتاب رنگی روشن «اوریاژ» (Uriage) مدل (Extreme SPF90) محسوب میشود. کرم ضدآفتاب سینره SPF50 یکی از این محصولات است. بنا به گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، برای هر 100۰۰۰ نفر ، ۲۲ مورد ملانوم پوستی جدید گزارش می شود که 2 مورد از این 22 موارد، منجر به مرگ شده است. اگر با توجه به شدت آفتاب محل مورد نظر و طول زمانی که در آفتاب هستید، اس پی اف (فاکتور محافظت در برابر آفتاب) 50 عدد مناسبی برای انتخاب یک ضدآفتاب مناسب شما است، این نوع کرم با مزایایی که در ادامه به آن میپردازیم انتخابی عالی برای شما به شمار میکاپ با کرم ضد آفتاب میرود.

کرم ضد آفتاب باید به طور کلی در حدود ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حداقل هر دو ساعت یک بار در زمانی که بیرون از منزل هستید ، استفاده شود. همچنین در بسیار ی از مواقعی مانند عرق زیاد، شنا یا در ساعاتی از روز که نور خورشید شدیدتر است، میتوان ضدآفتاب را در فواصل زمانی کوتاهتر تجدید کرد.

سازمان غذا و دارو توضیح می دهد که برچسب ها باید برای مصرف کنندگان واضح تر باشند و اطلاعات مربوط به ترکیبات فعال آن را در قسمت جلو بسته قید کنند و کرم های ضد آفتاب را در دسته محصولات داروهای بدون نسخه قرار دهند. در بیرون از منزل و زیر آفتاب قدم زده یا آفتاب بگیرید. اگر فرد فعال و اکتیوی هستید یا عرق می کنید و یا شنا می کنید، ممکن است در جستجوی کرم های ضد آفتابی باشید که به عرق و آب مقاوم هستند. روش اول این است که کرم با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست اشعه آفتاب را پراکنده کرده و نمیگذارد با تابش مستقیم روی پوست باعث ایجاد چین و چروک یا لک شود.

برخی عوامل محیطی که هر روز با آن سر و کار داریم، تاثیر زیادی بر روی سلامت و شفافیت پوست دارند. اگر شما هم با سفید شدن پوست بعد استفاده از کرم ضد آفتاب مشکل دارید، میتوانید این مدل کرم را با خیالی آسوده خریداری کنید. با برسسی همه ی محصولات سایت بهترین گزینه را انتخاب کرده و اقدام به خرید ضد آفتاب کنید. این کرم از نوع کرم پودری می باشد یعنی با قراردادن آن روی پوست، رنگ آن بهرنگ بژ درمیآید.