کرم ضد لک و روشن کننده

پوست صورت تحت تاثیر عوامل مخرب و آسیب های محیطی دچار آسیب های زیادی شده و شادابی خود را از دست می دهد. سرمای هوای هم باعث آسیب رسیدن به پوست می شود ؛ بخصوص در روزهای برفی که انعکاس نور خورشید اثرات بدی بر پوست می گذارد بهتر است از آن بخوبی محافظت کنیم. افرادی که دارای پوست ها حساس و لک دار یا مستعد انواع لک هستند بهتر است از کرم ضد آفتاب و ضد لک خارجی استفاده کنند.

چند بار در طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده میکنید؟ کلام آخر اینکه قرار گیری طولانی مدت در معرض تابش نور خورشید اثرات مخربی بر پوست می گذارد از جمله لک ، آفتاب سوختگی ، چین و چروک و انواع بیماری ها از جمله سرطان پوست؛ بنابراین بهتر است از کرم های مناسب استفاده کرد. در هنگام استفاده از کرم های ضدلک حتما در طول روز از کرم های ضدافتاب استفاده کنید. در مکانی خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. توجه نمایید که شما با استفاده از این کرم های ضد لک به مرور متوجه خواهید شد که لکه های روی پوست شما کمرنگتر میشوند و با ادامه مصرف شما شاهد از بین رفتن این لکه ها خواهید در مورد کرم ضد لک رنه بود.

باید توجه داشت که کرم های روشن کننده باعث روشن شدن یک یا دو درجه ای پوست نمی شوند. لکه های تیره روی پوست می تواند از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره متغیر باشد. لک ها معمولا در مناطقی از پوست که بیشتر در معرض اشعه UV قرار می گیرند، ایجاد می شود. این پک شامل کرم اسکراب، کرم روشنکننده و کرم ضدآفتاب با خاصیت ضد UVA و UVB و اشعه مادون قرمز IR میباشد. برای در امان ماندن از اثرات مخرب نور خورشید بهتر است همیشه از ضد آفتاب استفاده کرد اما برای اینکه اثر بخشی بیشتری داشته باشد ؛ بهتر است متناسب با هر پوست کرم ضد آفتاب خودش را تهیه کنید.

لک انواع مختلفی دارد شامل کک و مک، لک ناشی از آفتاب، لک های بارداری، لک های ناشی از جوش، ضایعات و التهابات پوستی که در اثر تجمع رنگدانه ملانین در پوست ایجاد می شود. واقعا اگر این کرم چنین کارایی داشته باشه به نظرم یک انقلاب در کرم های پوستی شده. استفاده از اسکراب و لایه بردار را در روتین برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین کرم ضد آفتاب و ضد لک خارجی را پیدا کنید تا بدون نگرانی بیرون بروید و کارهای روزمره خودتان را انجام دهید.