کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

کامان جزو اون محصولاتی بود که با معرفی مرطوب کننده های قوطی توی فروشگاه های زنجیره مثل افق کوروش و هایپر استار خودش رو به همه ماها معرفی کرد و خوب خیلی هامون کنار صندوق های فروشگاه ها با تست این کرم فهمیدیم که خیلی از محصولات ایرانی واقعا ارزش خرید دارند. مرطوب کننده ها و نرم کننده ها سطح رطوبت پوست را افزایش داده و از خشکی پوست جلوگیری می کنند. شاید در این جا برای شما این سوال پیش بیاید که کرمهای مرطوبکننده و آبرسان چه تفاوتی با هم دارند، شاید بگویید که اصلا حوصلهی استفاده از این همه کرم را در طول روز ندارید و به دنبال چیزی میگردید که بیشتر از همه مورد نیازتان باشد.

اگر میخواهید بیشتر در مورد این محصولات مراقبتی برای پوست بدن و تاثیر آنها بخوانید به سایت مینی ژوپ مراجعه کنید. این لایه، مخصوصا در پوستهای خشک، مدام در حال از دست دادن رطوبت خود میباشد و بنابراین برای سلامت و زیبایی بیشتر لازم است که با محصولاتی مانند آبرسان، رطوبت آنرا تامین کنیم. اما راحت ترین و قدیمی ترین راه استفاده از مرطوب کننده ها یا آبرسان هاست.خیلی تفاوتی نداره از چه مرطوب کننده ای استفاده کنید اما با این حال برخی از مرطوب کننده ها حسابی محبوب هستند و حساب خودشون رو پس دادن به همین خاطر ما اینجا چند تا از بهترین مرطوب کننده ها رو معرفی میکنیم.

آلوئه ورا در کرم مرطوب کننده آلوئه ورا و خیار شون حاوی ترکیبات معدنی مغذی و ویتامینهای C، A، E و B12 است. به همین دلیل برای انتخاب نوع درست آن بهتر است در ابتدا تفاوت این دو محصول را بدانیم. در هنگام انتخاب مرطوب کننده پوست از محصولاتی استفاده کنید که مواد مورد نیاز پوست مثل لیپید ، سرامید و اسید هیالورونیک پوست را تامین نمایند. محصولات مراقبت از بدن مثل کرمهای مرطوبکننده بدن هم باید طبق نوع پوست بدن انتخاب شوند. پس بگذارید اول کرم مرطوبکننده و آبرسان را به طور مجزا تعریف کنیم.

کسانی که پوست چربی دارند کرم مرطوبکننده نه تنها برای آنها لازم بلکه واجب است، زیرا همان طور که پیشتر اشاره شد، پوست این افراد برای جلوگیری از خشکی در صورت عدم استفاده از مرطوبکننده چربی بیشتری تولید میکند. کرم آبرسان و مرطوبکننده چی فرقی با هم دارند؟ با استفادهی مرتب از کرمهای آبرسان و کرمهای مرطوبکننده به راحتی رطوبت پوست ما تامین میشود و آسیبها به حداقل میرسند. خشکی پوست علتهای زیادی دارد مانند آلودگی هوا و کمبود آب با این تفاوت که مشکل اول دست ما نیست اما مشکل دوم به راحتی قابل رفع شدن است. تفاوت کرم مرطوب کننده بدن و صورت در چیست؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کرم مرطوب کننده پوست چرب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.