کمبود آب تمیز ، شیوع COVID-19 باعث ایجاد شمال ساسک می شود. جامعه Dene در بحران است

دایان مک دونالد می گوید COVID-19 در یک جامعه دور افتاده در شمال ساسکاچوان دنه در حال گسترش است به طوری که پاسخ دهندگان بیش از حد احساس فشار می کنند.

مک دونالد ، هماهنگ کننده COVID-19 ملت Fond du Lac Denesuline Nation ، در یک خبرنامه گفت: “ما همه تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش آن انجام می دهیم.”

“ما برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به خارج از جامعه ، قفل محرک را اجرا کرده ایم و برای دسترسی به بودجه بیشتر برای پوشش خدمات پشتیبانی وضعیت اضطراری اعلام کرده ایم.”

روز جمعه پس از اینکه تصفیه خانه با نقص مکانیکی مواجه شد و اداره بهداشت آتاباسکا اولین مورد COVID-19 را در جامعه گزارش داد ، در روز جمعه وضعیت اضطراری در جامعه منزوی اعلام شد که حدود 1275 کیلومتر در شمال غربی پرنس آلبرت است.

مک دونالد گفت: “اعضای ما برای اهداف بهداشتی و ایمنی دسترسی کافی به آب تمیز ندارند ، این برای جلوگیری از شیوع COVID-19 در جامعه ما ضروری است.”

“در این مرحله ، ما فشارهای باورنکردنی در مورد پرسنل ضروری خود ، از رانندگان زایمان گرفته تا کارکنان بهداشتی ، که ممکن است مستقیماً با موارد مثبت در تماس بوده اند ، روبرو هستیم.”

وی گفت 37 مورد مثبت شناسایی شده و از روز دوشنبه 207 نفر تماس مستقیم با این افراد در نظر گرفته شده است. بر اساس خبر منتشر شده ، حدود 1000 نفر به صورت رزرو زندگی می کنند ، به این معنی که حداقل یک چهارم از عضویت مستقیماً تحت تأثیر بیماری یا نظارت بر خود قرار می گیرند.

مک دونالد گفت جامعه احتمالاً حدود یک هفته آب تمیز نخواهد داشت.

وی گفت که این دو فروشگاه محلی در حال حاضر از طریق وسایل تمیز کردن ، کالاهای کودک و داروهای ضد سرفه فروخته شده است ، بنابراین مردم مجبورند وسایل خود را از پایین جنوب تهیه کنند و هزینه های بالای بار را پرداخت کنند. این انجمن در طول سال با هوا قابل دسترسی است ، اما در تابستان فقط با قایق و در زمستان با جاده یخی قابل دسترسی است.

تیم اضطراری Fond du Lac Denesuline Nation خواستار پشتیبانی برای رسیدگی به هزینه های بالای بار مواد غذایی و تجهیزات است.

“كانادا برای تأمین هزینه بیشتر حمل و نقل مربوط به تجهیزات ضروری مورد نیاز COVID-19 باید وارد عمل شود و یارانه ارائه دهد.”

مال شما چیست؟ CBC ساسکاچوان می خواهد بفهمد که همه گیر COVID-19 چگونه بر شما تأثیر گذاشته است. داستان خود را با پرسشنامه آنلاین ما در میان بگذارید.