بررسی مزایای پروژه برلیان در منطقه 22 شهرک چیتگر که باید بدانید!

درست است که این پروژه از دریاچه چیتگر فاصله دارد اما مستقیماً در معرض باد های خنک و آب و هوای معتدل تهران قرار دارد که این موضوع باعث به وجود آمدن آینده ای بسیار روشن و بالقوه برای این پروژه خواهد بود. توجه داشته باشید که تمامی واحد های این پروژه بسیار نور گیر بوده و با منظره ای زیبا می تواند حس و حال بسیار جالب و منحصر به فردی را در اختیارتان قرار دهد.

اگر به عنوان سرمایه گذار قصد دارید در این پروژه فعالیت اقتصادی داشته باشید، بد نیست نگاهی به مقاله ” نقش موثر و کلیدی پروژه برلیان در منطقه ۲۲ چیست؟” بیاندازید.

 

درک ویژگی های متمایز پروژه برلیان

پروژه برلیان توسط شرکت مهر آفرین در حال اجرا است و زمان تخمینی تحویل پروژه های این برج به سال 1401 می رسد. از نظر تعدد واحد ها و طبقات باید بگوییم که: این پروژه در 31 طبقه (25 طبقه مسکونی ، 5 طبقه) ، طبقه 1) با واحد هایی به متراژ 95 ، 127 و 131 متر در حال ساخت است.

از ویژگی های این پروژه دسترسی سریع به مترو (کمتر از 3 دقیقه) و بزرگراه های همت ، حکیم و تهران کرج است که این ویژگی ها، به عنوان اصلی ترین مزایای انتخاب این پروژه به شمار می آید.

 

آدرس و شرح اصلی پروژه برلیان

این پروژه در انتهای همت ، نزدیک اردستانی ، و در شهر مدرن مروارید شهر واقع شده است. که البته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه می توانید با شماره 09129492477 از طریق واتس اپ با ما تماس بگیرید.

 

تاریخ تحویل این پروژه دقیقا چه زمانی است؟

تعیین زمان مشخصی برای انتشار پروژه های ساختمانی امکان پذیر نیست زیرا ممکن است فرآیندها و حوادثی که در دل  آنها در حین ساخت رخ می دهد تأثیر زیادی بر کندی روند پروژه داشته باشد. از طرف دیگر این پروژه از سال 1398 آغاز شده و به طور کلی ، طبق تحقیقات لازم 48 ماه طول می کشد تا شما این پروژه محبوب را داشته باشید.