Driftpile Cree Nation پس از عذرخواهی مشاور برای اظهارنظرهای بی خانمان ، تحریم دریاچه اسلاو ، آلتا را لغو می کند

پس از عذرخواهی یکی از مشاوران شهر در مورد اظهار نظرهایی که در مورد جمعیت بی خانمان بومی محلی انجام داد ، اولین ملت شمال آلبرتا تحریم جامعه همسایه را لغو کرد.

رئیس و شورای Driftpile Cree Nation پس از گفتگو با شهردار و شورای Slave Lake ، شهری در حدود 200 کیلومتری شمال ادمونتون و 70 کیلومتری شرق ملت اول ، تحریم خود را لغو کرد.

رئیس دواین لابوکان گفت که او و شورا از عذرخواهی های شهردار اسلاو لیک ، تایلر وارمن و پرو راضی هستند. شادی مک گرگور ، و امیدوارم که آنها از اشتباهات خود یاد بگیرند.

لابوکان گفت: “ما معتقدیم که نیت آنها درست است.”

“آنها فهمیدند که اشتباهی مرتکب شده اند و می خواهند یاد بگیرند و تحصیلات برای ما تنها راه پیشرفت است.”

مک گرگور به دلیل اظهارنظرهای خود در جلسه شورای شهر در 8 سپتامبر هنگام ارائه اطلاعات در مورد ائتلاف بی خانمان ها مورد انتقاد قرار گرفت. وی گفت که این شهر باید “از تغذیه” افراد بی خانمان در جامعه “دست بکشد”. وی تلویحاً بسیاری از آنها بومی و از جوامع پیرامون ملل اول بودند.

“بسیاری از مردم ما از قزل آلا می آیند [Lake]، لون [Lake]، آتیکامگ ، واباسکا. مک گرگور در جلسه گفت: آنها حتی محلی برای جامعه خودمان نیستند.

“ما باید کار محکمی انجام دهیم … تا آنها را به خانه برسانیم. ما باید از این رفتار خوب با آنها دست برداریم. ما باید تغذیه آنها را متوقف کنیم. ما باید تمام این کارهای خارق العاده را متوقف کنیم.”

در یک خبر خبری 8 نوامبر ، Driftpile Cree Nation گفت که تا زمانی که عذرخواهی عمومی به دلیل “اظهارات بی رحمانه ، بی رحمانه و نژادپرستانه توسط مشاور مک گرگور” نکرده ، هیچ هزینه ای در Slave Lake انجام نخواهد داد.

لابوکان گفت که عذرخواهی اولیه از مک گرگور “نیمه قلب” بود ، اما او احساس کرد عذرخواهی دوم او در جلسه شورای 11 نوامبر بسیار بهتر است.

https://www.youtube.com/watch؟v=HmX17ELIaZ8

“نظرات من به قصد آسیب رساندن ، حمله کردن ، [or] مک گرگور در 11 نوامبر گفت:

“بعد از تأمل ، متوجه می شوم که آنها دارند ، و می توانم درک کنم که چرا آن جوامع از من ناامید شده اند ، همانطور که از خودم ناامید شده ام.”

لابوکان گفت که وارمن برای عذرخواهی حضوری از Driftpile Cree Nation بازدید کرد و آنها انتظار دارند که مک گرگور در آینده نزدیک مطرح شود.

رئیس دواین لابوکان از Driftpile Cree Nation می گوید امیدوار است که این تجربه لحظه ای قابل آموزش برای شهر اسلاو لیک باشد. (ارائه شده توسط رئیس دواین لابوکان)

خواستار استعفا نیست

لابوكان گفت كه او و شورا بازخوردهای بسیاری دریافت كرده اند ، از جمله تماس های فراوانی برای آنها جهت درخواست رسمی استعفای McGregor.

اما او گفت که آنها تصمیم گرفتند که استعفای او را درخواست نکنند ، امیدوارند که این یک لحظه قابل آموزش برای او ، بقیه اعضای شورا و خود شهر باشد.

لابوکان گفت: “حتی اگر فرد از سمت خود کنار برود ، هنوز نژادپرستی وجود دارد.”

“به همین دلیل است که ما سعی داریم … مردم را آموزش دهیم.”

لابوکان گفت که این شهر از آنها برخی بسته های آموزشی خواسته است به این امید که کمی بیشتر در مورد همسایگان خود بیاموزند.

و اگرچه تحریم لغو شده است ، لابوکان امیدوار است که شورای شهر اسلاو لیک به تعهدات خود عمل کند.

لابوكان گفت: “نژادپرستی و مسئله بی خانمانی موضوعی نیست كه ما به راحتی از آن استفاده كنیم.” “ما خواهیم دید که چگونه Slave Lake به جلو حرکت می کند.”