First Nation از استان درخواست می کند تا كمك 6.3 میلیون دلاری پروژه زمین گرمایی 100 میلیون دلاری را كمك كند

اولین ملت فورت نلسون در شمال شرقی قبل از میلاد از دولت استانی می خواهد که با کمبود 6.3 میلیون دلار در پروژه انرژی گرمایی 100 میلیون دلاری کمک کند.

رئیس شارلین گیل می گوید اگر این پول تا 31 مارس 2021 تأمین نشود ، 40 میلیون دلار از بودجه دولت فدرال از بین می رود.

گیل در اواخر هفته گذشته گفت: “ما در تنگنا هستیم.”

پروژه ژئوترمال دریاچه کلارک از زیرساخت های موجود مانند جاده ها ، بالشتک های چاه و چاه های گاه به گاه از میدان گازی دریاچه کلارک واقع در نزدیکی اولین ملت فورت نلسون استفاده خواهد کرد. تخمین زده می شود که انرژی کافی تجدید پذیر برای تأمین انرژی 5000 تا 11000 خانه ایجاد کند.

بیشتر هزینه 100 میلیون دلاری این پروژه از طریق سرمایه گذاران تجاری علاقه مند به انرژی های تجدیدپذیر ، به علاوه 40 میلیون دلار از دولت فدرال تأمین شده است. کسری 6.3 میلیون دلاری مربوط به فاز اولیه پروژه است که دوره اثبات مفهوم نامیده می شود و باعث سرمایه گذاری می شود.

این کمبود حدود شش ماه پیش با قوت بخشیدن به هزینه های پروژه شناخته شد.

تخمین زده می شود که پروژه زمین گرمایی دریاچه کلارک انرژی کافی برای تأمین انرژی 11000 خانه را تولید کند. (پیش از میلاد وزارت انرژی ، معادن و نوآوری با کربن پایین)

گیل می گوید که این پروژه “بیل آماده است” و به منطقه شمال شرقی استان که از نظر اقتصادی مبتلا است ، به ویژه در هنگام شیوع همه گیر کمک خواهد کرد.

وی همچنین تأکید کرد این پروژه به تغییر منطقه از وابستگی به سوخت های فسیلی کمک می کند.

وی گفت: “اگر BC و کانادا جدی در دستیابی به اهداف انتشار صفر خالص هستند ، باید از پروژه هایی مانند Clarke Lake حمایت قابل توجهی شود.”

“و ، در مورد ما ، بنابراین ما می توانیم با استفاده از انرژی سبز حمایت از ورود جوامع بومی در جریان اصلی اقتصادی کانادا نشان دهیم.”

مجوز صادر شده در ژانویه

پروژه زمین گرمایی برنامه ریزی شده با انتقال مایع گرم از حدود پنج کیلومتر زیر سطح زمین به سطح زمین ، نیرو ایجاد می کند. سپس بخار مایع – مخلوطی از آب و مواد معدنی – برای چرخش توربین استفاده می شود. سپس مایع سرد شده و دوباره در زیر سطح گردش می یابد.

این استان در ژانویه 2020 به پروژه كلارك لیك مجوز داد ، زیرا تشخیص داد كه این باعث كاهش اعتماد شمال شرقی قبل از میلاد به سوخت های فسیلی می شود.

بر اساس بیانیه دولت ، این منطقه در حال حاضر به شبکه برق BC Hydro متصل نیست. برق این منطقه از طریق سوخت های فسیلی تولید می شود یا از آلبرتا وارد می شود.

وزارت انرژی ، معادن و نوآوری با کربن پایین گفت که با اولین ملت فورت نلسون همکاری می کند و به تمدید مهلت دولت فدرال از 31 دسامبر کمک کرد تا کشور بتواند بودجه بیشتری بخواهد.

تاکنون این استان 430،000 دلار به پروژه 100 میلیون دلاری کمک کرده است.

گیل می گوید این استان تاکنون بسیار از این پروژه حمایت کرده است. او امیدوار است که بتوان پشتیبانی را گسترش داد تا پروژه شروع شود.

وی گفت COVID-19 مسیریابی و عیب یابی 6.3 میلیون دلار با اعضای جامعه خود را دشوارتر کرده است ، بسیاری از آنها اتصال اینترنتی یا امکان ملاقات آنلاین ندارند.

وی گفت: “ما درباره بزرگنمایی تصمیمات بزرگی نمی گیریم.”