NorthernHer زنان موفق را در سرزمین های شمال غربی به نمایش می گذارد

شمالی
14 نوامبر
8 شب در CBC مانیتوبا

>> اکنون آنلاین تماشا کنید

از شکار در تاندرا گرفته تا جستجوی غذا در جنگل اصلی سوبارکتیک ، یک مستند جدید در حال پروفایل زنان از سراسر سرزمین های شمال غربی به عنوان بخشی از مجموعه کاملا منیتوبا در CBC است.

شمالی بینندگان را به عمق زندگی چهار زن می برد: کتی آلولو ، افسانه ای از صحنه دست و پا زدن کانادایی. Cheeta Gruben ، شکارچی اینوک که در شمالی ترین خط ساحلی کانادا زندگی می کند و رشد می کند. Brenda Dragon ، بنیانگذار Dene شرکت لباس Aurora Heat ؛ و جولی آندره ، یک بازمانده از مدرسه مسکونی و اکنون یک بازمانده از بیابان.

این مستند به میزبانی و تهیه کنندگی مشترک تیفانی ایالیک ، مجری و هنرمند اینوک از Yellowknife ، برای ملاقات با زنان در مکان های زندگی و کار خود به مکان می رود و فعالیت هایی را نشان می دهد که باعث شهرت آنها در جوامع آنها شده است. .

کاکس می گوید که این خوش شانس بود که می توانست هنگام فیلمبرداری سریال به قسمتهایی از قلمرو که قبلاً هرگز در آن نبوده سفر کند. (نیکو تاد-کالن)

کارولین کاکس ، خالق این مستند در مصاحبه با CBC گفت: “مردمان جنوب ممکن است جالب باشد که زنان به زمین می روند و به شکار و ماهی می روند و مشاغل خارج از بیابان را مدیریت می کنند.” Trail’s End.

این مجموعه فرصتی را برای کاکس فراهم کرد تا با فیلمسازان آینده دار در این سرزمین کار کند یا همانطور که وی توضیح می دهد “فرصتی برای راهنمایی و فرصت دادن به مردم برای باز کردن بالهای خود در جنبه خلاقانه فیلم سازی”.

او امیدوار است که این مستند بتواند الهام بخش نسل بعدی زنان جوان باشد که در زمین کار کنند و یا کسب و کار خود را اداره کنند.

کاکس گفت: “همچنین مناظر زیبایی وجود دارد ، بنابراین امیدوارم که مخاطبان بتوانند برخی از مناطق سرزمینی را که قبلاً در آن نبوده اند ، ببینند.”

تماشا کردن شمالی 14 نوامبر ساعت 8 شب از تلویزیون CBC.