Pikangikum First Nation از SpaceX Starlink پهنای باند می گیرد

یک جامعه از راه دور در شمال غربی انتاریو ممکن است اولین جامعه در این کشور باشد که با اینترنت باند پهن SpaceX Starlink درگیر شده است.

پس از نصب و راه اندازی با خدمات و فناوری اطلاعات FSET Kenora ، 15 دفتر و مشاغل جامعه اکنون به باند پهن متصل شده اند.

دیوید براون ، مدیرعامل FSET گفت: “این واقعاً یک کپی (و) چسباندن از نظر آنچه در اینجا باید انجام شود” است.

“این مسئله صرفاً تهیه مقدماتی برای خرید ، سرویس دهی تجهیزات است و هر کس دیگری می تواند کاری را که پیکانگیکوم انجام داده است انجام دهد.”

اتصال به اینترنت در بسیاری از جوامع دورافتاده در شمال غربی انتاریو ضعیف است. براون گفت این فناوری امکان تغییر آن را دارد.

وی گفت که در اصل ، شرکت وی وظیفه ایجاد سرویس اینترنت بهتر در Pikangikum را دارد.

وی با اشاره به سرویس سنتی از طریق سیم ، گفت: “در مقطعی پس از چند ماه ، روش دیگری را امتحان كردیم.” بنابراین ، او درمورد اینترنت ماهواره ای کم مدار خود با SpaceX تماس گرفت.

“سرانجام ، من با فردی در ارتباط قرار گرفتم که علاقه زیادی داشت ، می خواست این داستان و چالش های آنها را بشنود. فناوری SpaceX. “

براون گفت که این انجمن برای آزمایش بتا در نظر گرفته شده است ، اما تأخیرهای زمان بندی به این معنی است که جامعه در حال دسترسی به سخت افزار خود است زیرا این سرویس در دسترس پذیرندگان اولیه است.

“این واقعاً همانطور که تبلیغ شده است. این همه آن چیزی است که آنها می گویند و بیشتر است. در 15 ، 20 دقیقه اول حضور در جامعه ، ما توانستیم به سایت اول برویم ، واحد را از جعبه خارج کنیم ، آن را به بیرون متصل کنیم ، آزمایش کنیم ، و ما در حال تماس کنفرانسی ویدیویی بین Pikangikum و من ، اینجا در Kenora بودیم. “

براون گفت فرصتی که باند پهن باند پرسرعت به جوامع از راه دور می دهد مانند چیزی است که قبلاً دیده نشده است. وی گفت به خصوص در هنگام شیوع همه گیر ، امکان كنفرانس ویدیویی به اعضای جامعه این اجازه را می دهد كه در خانه بمانند و برای ملاقات ها مجبور به مسافرت نیستند.

وی گفت که شگفت آور است که اسپیس ایکس چگونه علاقه مند است تا جامعه ای از راه دور ، با حدود 2000 عضو ، بهترین دسترسی را داشته باشد.

“شما با شرکتی مانند SpaceX فوق العاده بزرگ و فوق العاده موفق روبرو هستید و کارهای شگفت انگیزی انجام می دهید.”

“همه در جامعه گرد هم آمدند تا در اینجا کار خاصی انجام دهند.”

“من فوق العاده تحت تأثیر قرار گرفته ام که همه چیزهایی است که برای ساختن ساخته شده است و موارد دیگر.”