RCMP می گوید کشیش به دلیل تجاوز جنسی به دختر 8 ساله در لیتل گرند رپیدز اول Nation دستگیر شد.

هشدار: این مقاله حاوی جزئیات اتهامات سوء استفاده است.

یک کشیش کاتولیک رومی متهم به تجاوز جنسی به یک دختر هشت ساله در لیتل گرند رپیدز اول شده است – و RCMP مانیتوبا می گوید که قربانیان احتمالی دیگری را شناسایی کرده اند.

ساپت گفت: «ما نمی‌خواهیم با به اشتراک گذاشتن تجربه‌اش به گونه‌ای عمومی به قربانی جوان آسیب وارد کنیم یا بیشتر آسیب ببینیم. اسکات مک مورچی، افسر عملیات جنایی منیتوبا، روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت. با این حال، ما معتقدیم که ممکن است سایر کودکان نیز به روشی مشابه آسیب دیده باشند.»

مک مورچی گفت که این دختر هشت ساله پس از اینکه کشیش از او خواست به او کمک کند تا کلیسا را ​​تمیز کند، تنها با کشیش خلوت کرده است.

او گفت که این دختر به بازرسان گفت زمانی که او قصد خروج داشت، کشیش او را مجبور کرد در ساختمان بماند. وقتی توانست فرار کند، به خانه دوید و به مادرش گفت و او ماجرا را به پلیس گزارش داد.

مرد عینکی با میکروفون کوچک صحبت می کند.
پشتیبانی RCMP مانیتوبا اسکات مک مورچی می گوید که یک دختر هشت ساله با کشیشی در لیتل گرند رپیدز اول تنها بوده که گفته می شود کشیش او را به طور نامناسبی لمس کرده است. (مگان گدار/رادیو-کانادا)

Little Grand Rapids First Nation یک جامعه دورافتاده در حدود 265 کیلومتری شمال شرقی وینیپگ است.

کشیش به 2 جامعه خدمت کرد

مک مورچی کشیش را فردی توصیف کرد که دختر به او اعتماد داشت. در حالی که او مشخص نکرد که چند قربانی احتمالی دیگر مونتس شناسایی شده است، او گفت که درک او این است که “ارتباط مذهبی” با همه آنها وجود دارد.

ارول سواری 48 ساله به تجاوز جنسی، مداخله جنسی، بهره کشی جنسی از یک جوان، اغوا کردن کودک و حبس اجباری متهم است. او همچنان در بازداشت است.

مک مورچی گفت که سواری همچنین کشیش ملت اول پائوینگاسی بود. تا آنجا که RCMP اطلاع دارد، کشیش تنها در آن دو کشور اول در زمانی که در کانادا بود خدمت کرد.

مک مورچی گفت که ساواری که اصالتاً اهل هند است و در وینیپگ زندگی می کند، شش سال است که در کانادا بوده و به همین مدت در لیتل گرند رپیدز خدمت کرده است. او به کلیسای کاتولیک زیر نظر اسقف اعظم سنت بونیفاس خدمت می کند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی روز سه شنبه اسقف نشین سنت بونیفاسیس، سواری پس از دستگیری از کلیه وظایف وزارتی تعلیق شد و “از هرگونه ارتباط با اعضای محله و کودکان سابق منع شد.”

اسقف اعظم می گوید که به طور کامل با RCMP در تحقیقات آنها همکاری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: «مقام اسقف نشین سنت بونیفاس، تاسف عمیق خود را برای قربانی که به دادگاه آمده و همچنین خانواده آن شخص و کل جامعه لیتل گرند رپیدز که تحت تأثیر این اتهامات قرار گرفته اند، ابراز می کند.

اسقف نشینی تمام تلاش خود را برای کمک به قربانیانی که جلو آمده و هر کسی که ممکن است رنج خود را اعلام کند، انجام خواهد داد.

مک مورچی گفت، از هر کسی که اطلاعاتی دارد یا می‌خواهد گزارشی در رابطه با ساوری تهیه کند، درخواست می‌شود با RCMP در لیتل گرند رپیدز به شماره 2249-397-204 تماس بگیرد یا شخصاً از گروه انجمن بازدید کند.

او گفت که از طریق خط بحران تجاوز جنسی کلینیک به شماره 1-888-292-7565 و خدمات قربانیان عدالت منیتوبا به شماره 1-866-484-2846، کمک به افرادی که تحت تجاوز جنسی قرار گرفته اند به صورت رایگان در دسترس است.

پشتیبانی برای هر کسی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است در دسترس است. از این طریق می توانید به خطوط بحران و خدمات پشتیبانی محلی دسترسی داشته باشید وب سایت دولت کانادا یا پایگاه داده پایان دادن به خشونت انجمن کانادا. اگر در خطر فوری هستید یا از امنیت خود یا دیگران در اطراف خود می ترسید، لطفا با 911 تماس بگیرید.

تماشا | RCMP جزئیاتی در مورد کشیش دستگیر شده در لیتل گرند رپیدز اول Nation ارائه می دهد:

مانیتوبا RCMP جزئیاتی را در مورد شخصیت اول ملت که به دلیل تجاوز جنسی دستگیر شده است، منتشر کرد

پشتیبانی RCMP اسکات مک مورچی جزئیاتی در مورد یک شخصیت اقتدار در یک ملت اول منیتوبا که در ارتباط با ادعای تجاوز جنسی به یک جوان در جامعه دستگیر شده است، ارائه می دهد.