Sweet Grass Patrol از حمایت برخی از شورای شهرها برای کار در شهر ونکوور پشتیبانی می کند

یک گشت بومی به رهبری ونکوور در مرکز شهر ایست ساید امیدوار به تأمین اعتبار از این شهر است تا بتواند خدمات خود را مانند گشت معروف در وینیپگ فراهم کند.

پاترول Sweet Grass Clan تابستان سال گذشته از طریق انجمن درب جلو بومی در هاستینگ ها و خیابان های اصلی راه اندازی شد. این هدف برای ایجاد یک گشت مبتنی بر جامعه و بومی است ، دقیقاً مانند گشت Bear Clan وینیپگ ، که کم شروع شد اما اکنون حضور مهمی برای حفظ صلح و کمک به ساکنان در جوامع درون شهری است.

در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، این گروه در حال برقراری ارتباط با مردم در خیابان و ارائه موارد ضروری ایمنی مانند ماسک و ضد عفونی کننده دست است. هدف آنها نیز آرام کردن تنش است و برخی از شورای ونکوور توجه کرده اند. آنها می گویند این ابتکار عمل می تواند ابزاری مثر باشد زیرا شهر اقدامات ایمنی جایگزینی را برای DTES دنبال می كند.

پرو گفت: “من فکر می کنم کاری که Sweet Grass Patrol انجام می دهد متفاوت است ، نوعی برداشتن از این کاهش تنش ، مداخله در بحران و عملی کردن آن و انجام آن از طریق لنزهای بومی است.” پیت فرای

مشاوره ژان سوانسون حمایت خود را از این گروه ابراز داشته است. مشاوره کریستین بویل در نامه ای به سی بی سی نیوز گفت که این گروه “یک نمونه جالب از تلاش های ایمنی عمومی به رهبری جامعه” است.

مشاوره ونکوور. پیت فرای روز جمعه با اعضای گشت شیرین چمن صحبت می کند. (بن نلمز / سی بی سی)

بر اساس سرشماری سال 2016 ، علی رغم اینکه تنها 2.2 درصد از جمعیت ونکوور را تشکیل می دهند ، بر اساس آخرین شمارش از تابستان امسال ، افراد بومی بیش از یک سوم از تمام کسانی که بی خانمان هستند را تشکیل می دهند.

DTES همچنین بالاترین میزان سرانه کل موارد COVID-19 را برای هر یک از 89 منطقه محلی بهداشت در استان دارد ، با بیش از یک درصد از ساکنان یک مورد تایید شده.

ماری بابیسکی ، یکی از اعضای بنیانگذار گشت طایفه شیرین در ونکوور ، گفت که همه گیری همه او و دیگران را تحریک می کند تا وارد عمل شوند.

وی گفت: “ما در این مرحله از COVID احساس می كنیم كه باید وارد آنجا شویم و كمك به جامعه خود را شروع كنیم.” “سازمانهای زیادی وجود دارند که کمک می کنند اما هرچه کمک بیشتری در آنجا باشد ، بهتر است.”

گشت Sweet Grass به مردم این امکان را می دهد تا بدانند که تنها نیستند. (بن نلمز / سی بی سی)

برای پاسخگویی ، بابیسکی به همراه رابرت اپ ، که در انجمن درب جلو بومی (AFDS) کار می کند ، گروه کوچکی از داوطلبان عمدتاً بومی را تشکیل دادند که شروع به جمع آوری کیت ها و توزیع آنها کردند. آنها با افراد در محل ثبت نام می کنند و اقدامات بیشتری را برای کمک به افرادی که به دنبال مسکن یا خدمات دیگر هستند بر می دارند.

شعله لیورجانی ، یک مشاور بالینی ثبت شده در AFDS ، می گوید که گشت ، که بیشتر از طریق کمک های مالی تأمین می شود ، فقط از گرسنگی مردم جلوگیری می کند.

وی گفت: “دادن غذا به آنها كافی نیست ، آنها در زندگی خود به توجه بیشتر ، توجه بیشتری نیاز دارند تا آنها را ببینند ، آنها را تصدیق كنند ، احترام بگذارند ، آنها را همانطور كه ​​هستند بپذیرند و به رشد آنها كمك كنند.”

“لبه آرام”

هنگامی که Epp یک واگن پر از لوازم را بیرون کشید ، وی گفت که این گروه همچنین می خواهد در خنثی کردن شرایط متشنج یا به طور بالقوه خشن در DTES نقش داشته باشد.

وی گفت: “ما آنجا هستیم و می گوییم با بیرون آمدن و شناخته شدن حضور خود می توانیم لبه پایین را کمی ساكت كنیم.” “برای اینکه آنها می توانند ایمن باشند ، افرادی هستند که به آنها اهمیت می دهند.”

اِپ می گوید این گروه می تواند بخشی از پاسخ جامعه و تحت نظارت همتایان باشد كه برخی از افراد به عنوان جایگزینی برای مدلهای متداول پلیس كه در شهرهایی مانند ونكوور مورد بررسی قرار گرفته اند ، جایگزین می شوند.

ایپ امیدوار است که در نهایت بتواند مبلغ 300000 دلار برای استخدام پرسنل ، خرید لوازم و ارائه آموزشهایی از قبیل کمکهای اولیه شغلی به گشتی ها به گشت Sweet Sweet Glan هدایت شود.

وی گفت: “این کار بزرگی است.” “این تازه آغاز راه است.”

رابرت اپ با گشت Sweet Grass ، سبد اقلام اهدایی را از آن طرف خیابان اصلی می کشد. (بن نلمز / سی بی سی)

در روز جمعه ، فرای در حالی که گروه خود را تشکیل می داد با آن دیدار کرد. وی کارت های بازرگانی را به شما تحویل داد ، عکس سلفی گرفت و گفت که می خواهد با سران گشت دیدار کند.

“این خارق العاده است ، شما می دانید این حمایت مردمی است که به نوعی به جای فعالانه به موضوعات پیشگیرانه می رسد.”

فرای امیدوار است که در جریان رایزنی های بودجه فعلی برای یافتن پول در سال آینده برای گشت با همکاران خود گفتگو کند.