آرم جدید برای منطقه مدرسه جزیره ونکوور توسط هنرمند بومی نشان دهنده حرکت به جلو است

منطقه ای از مدارس جزیره ونکوور در حال تغییر آرم قدیمی خود با یک نشان است که به اعتقاد او بهتر نشان دهنده سفر جمعی جامعه برای آشتی و احترام فرهنگی است.

در تاریخ 3 نوامبر ، شورای آموزش و پرورش ناحیه مدرسه Cowichan Valley از طرح جدید استوارت پاگادوان ، عضو قبایل Cowichan و مشاور فرهنگی و زبان Hul’q’umi’num برای منطقه رونمایی کرد.

طرح پاگادوان یک کانو با چهار نفر در مقابل طلوع خورشید است که در آن یک عکس آبگرم (زاغ) و یک وکسوس (قورباغه) در داخل گوی رنگارنگ دیده می شود.

این در حالی است که استفاده از تصویر قدیمی – تصویری آبی ، سبز و سفید با نام منطقه – از بین می رود ، طی چند ماه آینده پخش خواهد شد.

آرم قبلی این منطقه که در اینجا دیده می شود طی چند ماه آینده کنار گذاشته می شود و با طرح جدید Coast Salish جایگزین می شود. (منطقه مدرسه فیس بوک / دره Cowichan)

این لوگوی جدید به سبک ساحل سالیش انجام شده و نتیجه برنامه استراتژیک هیئت مدیره 2020-2024 است که با استفاده از اعضای جامعه ، کارمندان و دانشجویان طراحی شده است.

طبق یک انتشار رسانه ای از هیئت مدیره ، متوجه شد که آرم قدیمی جامعه یا “سفر جمعی” آن را نشان نمی دهد.

بنابراین هیئت مدیره برای یک اثر جدید به Pagaduan ، یک هنرمند محترم محلی با بیش از 25 سال سابقه ، مراجعه کرد.

وی در حالی که مصاحبه ای با سی بی سی انجام داد با خنده گفت: “فشار وارد شده بود.” در جزیره.

تماشا کنید | هنرمند استوارت پاگادوان معنای جدیدی را که وی برای منطقه مدرسه دره Cowichan طراحی کرده برای او به اشتراک می گذارد:

https://www.youtube.com/watch؟v=lo1iAOZ6ayM

وی گفت: قایق نمادی از اجتماع اجتماع است و حیواناتی که در خورشید به تصویر کشیده می شوند در حال گذار هستند ، که همچنین نشان دهنده حرکت رو به جلو است. خورشید نشان دهنده روزهای جدید و آغازهای جدید است.

Candace Spilsbury ، رئیس هیئت آموزشی در بیانیه ای گفت: “هیئت مدیره مفتخر است که چنین نمایندگی زیبا و قدرتمندی از منطقه ما داشته باشد.” وی گفت: “هنر قدرتمند استوارت واقعاً سفر جمعی ما را به تصویر می کشد.”

پاگادوان گفت که هنوز هم در مورد روابط بومی کارهای ناتمام زیادی وجود دارد ، اما این آرم یک گام کوچک به جلو برای آشتی است.

وی گفت: “خواه در کانو نباشید یا نباشید ، دیگر چاره ای نیست ، حتی اگر نخواهید آن دست و پاچه را بگیرید که می خواهید در این قایق بنشینید ، ما می خواهیم جلو برویم.”

برای گوش دادن به مصاحبه کامل با استوارت پاگادوان در CBC ، اینجا را ضربه بزنید در جزیره.