با گرما صنعت معتبرترین فروشنده ی گرماتاب آشنا شوید

با گرما صنعت معتبرترین فروشنده ی گرماتاب آشنا شوید :

شرکت گرما صنعت بزرگ ترین ارائه دهنده و پخش کننده ی انواع مختلف گرماتاب است که دارای خدماتی نظیر نصب و راه اندازی گرماتاب ها ، تعمیر و تعویض قطعات گرما تاب ، سرویس کامل گرماتاب و دارای تمام خدمات پس از فروش می باشد .

گرماتاب چیست ؟ 

گرماتاب یا گرمایش تابشی دستگاهی است که از طریق تابش گرما را به محیط پیرامون منتقل می کند . طراحی و تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه باعث شده از دیگر سیستم های گرمایشی متمایز شود . گرماتاب ها در انواع مختلف و متنوعی ساخته می شوند و این تنوع با توجه به شرایط کاربر و مکانی که گرماتاب در آن قرار می گیرد متعدد شده است . سیستم این دستگاه به این طریق عمل می کند که در مکان های بزرگ و وسیع مانند سیستم های المنت دار کار می کند که جریان عبوری برق و وجود مقاومت در المنت ، گرما را به محیط می دهد . تفاوت این بخش در آن است که ، امواج حرارتی گرما را منتقل می کنند و تابش ، حرارت را به وجود می آورد . در گرماتاب که قوانین فیزیک در آن رعایت شده است ، جریان هوای گرم به سمت محیطی که جریان هوا با دمای کمتری دارد حرکت می کند و این انتقال گرما تا جایی ادامه می یابد که دمای محیط متعادل شود .

گرماتاب ها ساختاری با اصول فنی و استاندارد خاصی دارند تا حرارتی که تولید می کنند مشکلی برای بدن انسان به وجود نیاورند و سلامت جسم را به خطر نیاندازد . از قابلیت های مهم گرماتاب ها می توان به استفاده ی آن در مکان هایی با ارتفاع کم و زیاد ، همچنین گرمایش در کف زمین نام برد . وقتی گرماتاب را روشن می کنید و در حال استفاده از آن هستند در محیط چرخش و جریان هوا رخ نمی دهد و این امر باعث می شود که گرد و غبار و آلودگی به وجود نیاید و باعث می شود گرما در کف آن مکان ، به صورت متمرکز و یکنواخت وجود داشته باشد . درهنگام استفاده از سیستم های گرماتاب ، این دستگاه هوا را جابه جا نمی کند و فقط حرارت از طریق مادون قرمز منتقل می شود که این امر باعث می شود در کم ترین زمان محیط را گرم کند . در اکثر مکان هایی که گرماتاب را وصل می کنید نیازی نیست که آن مکان ، در ساعات تعطیلی گرم نگه داشته شود زیرا پس از مدت کوتاهی که از روشن کردن گرماتاب بگذرد فضا به راحتی گرم می شود .  در این صورت تمام مکان ها یی که گرماتاب را در فضای خود به صورت نصب دارند مانند سالن ها ،  کارخانه ها ، کارگاه های  های بزرگ و کوچک صنعتی ، فضا های باز ،  مصرف انرژی کاهش می یابد که علاوه بر کاهش مصرف سوخت از پرداخت هزینه های هنگفت جلوگیری می کند .

گرماتاب ها می توانند دما را درجه بندی کنند به این معنی که پس از روشن کردن این دستگاه ، فضایی که مورد نظر کاربر است را می تواند گرم کند و از طرفی فضایی که به گرما نیاز ندارد را پوشش نخواهد داد .

مزایای استفاده از گرماتاب ها این است که گرمای تولید شده  پاکی هوای محیط و سلامت بدن به خطر  نمی اندازد ، گرماتاب ها نسبت به دیگر دستگاه ها ی گرمایشی مصرف انرژی کمتری دارند ، آلاینده و آلودگی گرماتاب در  هوا ناچیز است ، نسبت به میزان مصرف انرژی که دارد بازدهی انرژی بالایی دارد ، برای تعمیرات و سرویس و نصب و راه اندازی و تعویض قطعات  گرماتاب و نگه داری آن هزینه ی کمی پرداخت می کنیم ، به دلیل  استحکام و مقاومت بالایی که در ساختار گرماتاب به کار رفته است عمر بالایی هم دارد .

اگر گرماتاب خراب شود برای  تعمیر از چه کسی کمک بگیریم ؟؟

باید بدانید که برای خرید دستگاه گرماتاب نسبت به دیگر دستگاه های گرمایشی باید هزینه ی زیادی را بپردازید . پس اگر بعد از استفاده از گرماتاب زمانی با خرابی دستگاه مواجه شدید تعمیرات را جدی بگیرید که مسئله ای حائز اهمیت است . تعمیر گرماتاب کاری دشوارنیست ولی اگر اطلاعات کافی ، حرفه و تخصص در تعمیر این دستگاه پیچیده را ندارید نباید اقدام به سرویس و تعمیر آن نمایید . پیشنهاد می کنیم  در زمینه ی سرویس گرماتاب از افراد متخصص ، مجرب ، کار آزموده و حرفه ای که در شرکت گرماصنعت آماده ی خدمت رسانی و تعمیر گرماتاب شما هستند کمک بگیرید . برای دسترسی به تکنسین با تجربه ی گرماصنعت و برای کسب اطلاعات بیشتر باید با متخصصین گرما صنعت تماس بگیرید .

نصب گرماتاب را چگونه انجام دهید ؟

نصب گرماتاب ها کار دشواری نیست ولی باید به این نکته دقت کنید  که برای استفاده از گرماتاب باید مراحل راه اندازی ، نصب و نگه داری را با دقت انجام دهید تا خطرات جبران ناپذیری مانند آتش سوزی گریبان گیر شما نشود . توصیه ی ما به شما این است که برای اطمینان از نصب صحیح گرماتاب با متخصصین حرفه ای و کارآزموده در این زمینه ، که در شرکت تخصصی گرماصنعت  به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به کاربران هستند تماس بگیرید و از طریق آن ها مشاوره شوید و اگر از عهده ی کار نصب برنیامدید در کوتاه ترین زمان تکنسین گرماصنعت به صورت مجهز در مکان مورد نظر ، برای کمک به شما حاضر می شوند .