خرید کتاب انگلیسی

برندگان سومین جشنواره جایزه کتاب اشراق زنجان سایت معتبر خرید کتاب انگلیسی معرفی شدند.
برندگان سومین دوره جایزه کتاب اشراق زنجان معرفی شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (خرید کتاب انگلیسی) از زنجان ، اختتامیه سومین جشنواره جایزه کتاب اشراق انجمن عاشقان تاریخ و فرهنگ زنجان با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ، اسلامی زنجان دانشگاه آزاد و دفتر فرهنگ و رهبری اسلامی زنجان در سالن کارخانه کبریت زنجان برگزار شد.

لوح تقدیر از کتاب کتیبه های دوره اسلامی استان زنجان توسط خانم پرستو گاسمی کتاب انگلیسی آندرود در این مراسم اهدا شد.

این کتاب 56 کتیبه تاریخی مربوط به دوره اسلامی استان زنجان را از جمله سنگ دستور ، سنگ اهدایی ، بنای تاریخی ، محراب ، سنگ قبر و سنگ آب معرفی و خوانده است.

همچنین کتاب “راز بقای زندگی” ، نوشته آقای مسعود بابازاده ، لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

این کتاب شامل زندگی نامه شهید “بقای ثمین تب” است. زندگی بقا از بدو تولد تا شهادت رازهایی را در دل خود داشت. شاید هیچکس جز خدا نمی داند که والدین زنده ماندگان چه کسانی بودند و چرا او را در اولین روز تولد در کوچه رها کردند و رفتند.

داوران جشنواره سومین لوح سپاس را به کتاب “قصه های حاج بابا” – که شامل دو ضرب المثل “ایش کالسا ، استونه کار یاغر …” و “الله بیر کاپینی باگلاسا ، هوایی کاپی آچار ، در قالب یک داستان برای کودکان و نوجوانان مصور – اهدا شده است.

این سخنان توسط آقای واریا نیک منش نوشته شده است و خانم مریم هاشم نژاد تصویرگری داستان را بر عهده دارد.

کتاب منتخب سومین جشنواره کتاب اشراق در زمینه تاریخ استان “تاریخ سجاها از آغاز تا عصر مدرن” بود که توسط شهرام رفیعی ، نویسنده و شاعر از شهر هودابنده نوشته شد. به نقل از مورخان و نویسندگان خبرگذاری پاتریس، گستره کتاب انگلیسی و خاستگاه فرهنگی تاریخی شهر صحاس از ابتدا تا دوره قاجار و جاذبه ها و مشاهیر تاریخی و گردشگری این شهر معرفی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در این مراسم کتاب های انگلیسی با اشاره به تشکیل شش کارگروه در سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، ورزشی ، بانوان ، خانواده ، گروه های کاری قرآنی و مذهبی شامل این کارگروه ها می باشد.

غلامرضا نظری با اشاره به اینکه این کارگروه ها دارای شورای عالی هستند که اتاق فکر اصلی است ، افزود: از اعضای کارگروه استفاده می شود. ”

وی با اشاره به افزایش بودجه سازمان فرهنگی امسال گفت: با توجه به گستردگی فعالیت های سازمان فرهنگی امسال ، بودجه این سازمان 2.5 برابر افزایش یافته و به 7.5 میلیارد تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در سال جاری ، 3535 مین کنگره شهدا است ، تصریح کرد: با توجه به رسالت سازمان در این برنامه مهم فرهنگی ، بخشی از بودجه به آن اختصاص سایت معتبر خرید کتاب انگلیسی داده شده است. ”

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه اقدامات سازمان فرهنگی در کنگره شهدای 3535 حمایت از رویدادهای فرهنگی از جمله انتشار کتاب است ، افزود: این اقدامات در همکاری با سایر دستگاههای اجرایی خرید کتاب به زبان انگلیسی “.

وی در ادامه مسابقه قلم های جوان را اعلام کرد و افزود: این مسابقه تحت عنوان “قلم جوان” برگزار می شود که در آن علاوه بر سازمان فرهنگی ، چندین سازمان فرهنگی دیگر نیز شرکت می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان کتاب های انگلیسی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو قسمت برگزار می شود ، افزود: قدیر و ولایت ، عفاف و پاکی ، حفاظت مقدس ، شهدای هسته ای و شهدای زنجان.

به گفته دیوید ملکی ، برنامه های فصلی برای خرید کتاب در زمان های مختلف توانسته است کتابفروشی ها را تقویت کرده و نوعی تنفس مصنوعی به بازار کتاب بدهد ، اما زیرساخت های توزیع کتاب نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
طرح های فصلی تنفس مصنوعی را به بازار کتاب می آورد / نیاز به یک سیاست منسجم توزیع کتاب
داوود ملکی سیدآبادی ، مدیر نشر برزآفرین ، نویسنده و مدرس دانشگاه ، در مصاحبه با آژانس اطلاعات کتاب ایران (خرید کتاب انگلیسی) ، با اشاره به اهمیت انجام برنامه های فصلی برای خرید کتاب گفت: “ما در کشوری زندگی می کنیم که دارای دولت اقتصادی است و چندان سرمایه گذار نیست. در میان برنامه های فصلی ، خرید کتاب هایی مانند تابستان می تواند به صنعت نشر کمک کند.

وی همچنین به مزایای مخاطبان در طراحی های فصلی اشاره کرد و گفت: مخاطبان نیز در این سال ها با تخفیف پیش بینی شده سود خوبی می برند و نگاهی به آمارها نشان می دهد که طرح های فصلی در زمان های مختلف کتابفروشی ها را تقویت کرده و از کتاب به طور مصنوعی الهام گرفته است. بازار. “بیا دیگه.

به گفته ملکی ، اگرچه ناشران نیز درآمدزایی می کنند ، اما خرید کتاب انگلیسی نرخ سود و میزان آن به دلیل چرخه توزیع ناقص و بحث برانگیز کتابها در سایر مناطق کمتر است.

وی در ادامه پیشنهاد کرد که کلاس از پروژه های فصلی استفاده کند و گفت: “بهتر است وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی علاوه بر پروژه های پخش فصلی سیاست گذاری کنند زیرا بیش از 50 درصد ناشران از پخش استفاده می کنند. به «کتابهای آنها محروم است.

ملکی تاکید کرد: در حال حاضر ناشران جوان با توزیع کتاب های خود مشکلات زیادی دارند کتاب های انگلیسی، اما خرید کتاب به زبان انگلیسی اگر راهنمای توزیع کتاب دارای برنامه و دستورالعمل قانونی باشد که اپراتورهای رادیو و تلویزیون موظف به دریافت و توزیع کتاب از همه ناشران باشند ، وضعیت به بهتر. “