خرید گیفت کارت استیم آرژانتین و ترکیه

گیفت کارت استیم یکی از محصولات کمپانی valve است که برای راحتی کاربران و استفاده سریع از بازی‌ها و دسترسی بدون محدودیت به امکانات ویژه‌ای که در بازی‌ها ارائه می‌شود، تولید شده است. این گیفت کارت‌ها خیلی سریع در بین گیمران به محبوبیت بسیاری رسیدند و امروزه به‌ عنوان یکی ازپرکاربردترین گیفت کارت ها در دسترس عموم قرار دارد.

انواع ریجن در گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم نیز مانند سایر گیفت کارت ها دارای کاربران بسیاری در سراسر جهان از هر زبان و نژاد خاص است. به همین خاطر برای این گیفت کارت ریجن و یا کشورهای مختلفی در نظر گرفته شده است. به‌طوری هر فرد در هر کجای دنیا می‌تواند با توجه به نیاز و منطقه خود یکی از ریجن ها را در اختیار داشته باشد. چرا که با انتخاب درست ریجن در هنگام ساخت اکانت و استفاده از گیفت کارت می توانید به راحتی به تمام بازی‌های موجود در این پلتفرم با قیمتی مناسب دسترسی پیدا کنید.

منظور از ریجن همان کشوری است که شما در هنگام ساخت اکانت خود در استیم آن را انتخاب می‌کنید. این ریجن ها بسیار برای اکانت شما مهم هستند چرا که در واقع خرید گیفت کارت متناسب با این ریجن ها می‌باشد. از طرف دیگر برخی از بازی‌ها در کشورهای مختلف دارای قیمت پایین تری هستند و این مورد برای گیمر به ‌صرفه ‌تر خواهد بود. ریجن ها نیز در قیمت گیفت کارت تاثیر زیادی دارند به طوری که برخی از ریجن ها ارزان‌تر از ریجن دیگر است.

گیفت کارت استیم پزو آرژانتین

یکی از ریجن های معروف در گیفت کارت استیم، ریجن آرژانتین است که واحد پولی آن پزو و در مقدارهای مختلف ارائه می‌شود. گیفت کارت پزو آرژانتین یکی از محبوب‌ترین گیفت کارت ها در بین گیمران استیم است. چرا که این گیفت کارت با توجه به ریجن خود دارای قیمت پایین‌تری نسب به ریجن های دیگر از جمله آمریکا و انگلیس می‌باشد. کسانی که از این مورد آگاهی دارند تمام سعی خود را می‌کنند تا اکانت استیم خود را با ریجن پزو آرژانتین بسازند.

خرید گیفت کارت استیم آرژانتین

گیفت کارت استیم والت آرژانتین در مقدارهای مختلف در سایت آرتان گیفت قرار داده شده است. برای خرید گیفت کارت استیم آرژانتین تنها کاری که باید انجام دهید، این است که ریجن گیفت کارت را بر روی آرژانتین ست کرده، سپس مقدار مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آخر نیز نسبت به پرداخت اقدام فرمایید. بعد از تکمیل سفارش و پرداخت کد اورجینال گیفت کارت استیم پزو آرژانتین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. حال وارد اکانت استیم خود شده و استیم والت خود را شارژ کنید.

تغییر ریجن اکانت استیم به آرژانتین

البته امروزه بسیاری از افراد که نسبت به امکانات خاص گیفت کارت استیم آرژانتین آگاهی پیدا کرده‌اند، به دنبال راهی برای تغییر ریجن استیم والت خود هستند. در گذشته تغییر ریجن به راحتی صورت می‌گرفت ولی در حال حاضر با توجه به سیاست‌هایی که استیم در نظر گرفته شده است این کار با مشکلاتی مواجه خواهد شد. پس بسیاری از افراد به راحتی نمی‌توانند ریجن اکانت استیم والت خود را تغییر دهند و این کار را باید به یک متخصص بسپارند.

امکانات ویژه در گیفت کارت استیم پزو آرژانتین

گیفت کارت استیم آرژانتین این امکان را به شما می‌دهد تا بازی‌های مورد علاقه خود را از فروشگاه استیم با 70 درصد تخفیف خریداری نمایید. این ریجن از هر ریجن دیگری در استیم ارزان‌تر است. همه افراد می‌توانند اکانت خود را با ریجن آرژانتین بسازند و نیازی نیست که حتما از آی پی آرژانتین استفاده کنند. البته توجه داشته باشید از هر آی پی به جز آی پی ایران باید استفاده شود. چرا که ایران تحریم است و امکان استفاده از آی پی آن وجود ندارد.

گیفت کارت استیم ترکیه

ریجن دیگری که در پلتفرم استیم طرفداران بسیاری دارد و به عنوان دومین ریجن مشهور و بسیار کارآمد شناخته می‌شود، ریجن ترکیه است. گیفت کارت استیم ترکیه با واحد پول لیر، امکان شارژ استیم والت شما را بر حسب لیر ترکیه می‌دهد. تنوع مقدار در گیفت کارت استیم لیر ترکیه بسیار بالا است و همین امر موجب می شود تا کاربران با هر میزان بودجه و درآمدی که در اختیار دارند، بتوانند گیفت کارت استیم ترکیه خریداری کنند.

نکات مهم در هنگام شارژ استیم والت ترکیه

یکی از نکات مهم در هنگام شارژ استیم والت خود که باید به آن توجه کنید، آی پی کشور است. شما هر گیفت کارتی که خریداری کرده باشید باید توجه داشته باشید هنگام استفاده از گیفت کارت حتما آی پی خود را از روی ایران به آی پی دیگری تغییر دهید. بهتر است آی پی شما بر روی کشوری که گیفت کارت آن را خریداری کرده اید، باشد. به طور مثال اگر گیفت کارت استیم ترکیه را در اختیار دارید، آی پی خود را بر روی ترکیه ست کنید.

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید گیفت کارت استیم ترکیه را در اکانت خود وارد کنید باید حتما از آی پی ترکیه برای شارژ استیم والت خود استفاده نمایید. چرا که در غیر این صورت اکانت شما به ریجنی که آی پی شما بر روی آن ست شده است تغییر خواهد کرد. این گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند و شما بعد از خرید در هر زمانی می‌توانید نسبت به ردیم کردن آنها در اکانت خود اقدام کنید.

خرید گیفت کارت استیم ترکیه

نکته مهمی که در هنگام خرید گیفت کارت استیم باید به آن توجه کرد، این است که حتما باید گیفت کارت خریداری شده توسط شما همان ریجنی را داشته باشد که اکانت شما با آن ساخته شده است. به طور مثال اگر اکانت خود را با کشور ترکیه و یا آرژانتین ست کرده اید و به اصطلاح ساخته‌اید، باید گیفت کارت استیم ترکیه و یا آرژانتین را تهیه کنید. در صورتی که ریجن گیفت کارت با ریجن اکانت شما متناسب نباشد، بعد از ورود کد اورجینال گیفت کارت، اکانت شما شارژ نخواهد شد و گیفت کارت نیز خراب می‌شود و دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد.

خرید گیفت کارت استیم ترکیه در سایت آرتان گیفت با انواع مقدار ها و با مناسب ترین قیمت ها وجود دارند، تنها باید نسبت به خرید اقدام کرده تا به صورت آنی کد برای شما ارسال شود.

دسترسی به جدیدترین بازی ها در استیم با گیفت کارت استیم

این کمپانی در سراسر دنیا و برای تمام افراد و شرکت‌های بزرگ بازی، به رسمیت شناخته می‌شود. به همین خاطر است که بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه تولید و ساخت بازی‌های ویدئویی فعالیت دارند، بعد از تکمیل بازی آن را در پلتفرم استیم انتشار می‌دهند. همین مورد باعث شده است تا کاربران در این پلتفرم خیلی راحت به انواع بازی‌های ویدئویی دسترسی داشته و آنها را آپدیت کنند.

چت صوتی و تصویری در بازی‌های آنلاین، ذخیره داده ها و اطلاعات به روی ابر، به‌روزرسانی بازی‌ها، امکان بازی تیمی، قابلیت بازی تحت شبکه و دسترسی به بازی های جدید از جمله امکاناتی است که در پلتفرم استیم برای گیمران وجود دارد. ریجن ها نیز نقش به سزایی در خرید گیفت کارت و خرید بازی ها دارند.