خرید uc و پابچی موبایل از موجوشاپ

هدفون خود را نیز متصل کنید: خرید uc موجو شاپ PUBG Mobile از صدای بسیار با کیفیتی برخوردار است و بیشتر بلندگوهای تلفن همراه شما این کیفیت را ندارند و صدای خوبی نیز ندارند. برای داشتن تجربه جذاب تر ، هدفون خود را به آن متصل کنید – همچنین به شما کمک می کند دشمن را نزدیک خود احساس کنید.

 

به لابی PUBG خوش آمدید ، هنگام شروع بازی ، در لابی هستید ، جایی که می توانید طیف وسیعی از تنظیمات را تغییر دهید ، نوع بازی خود را انتخاب کنید ، دوستان خود را سازماندهی خرید uc موجو شاپ کنید ، جوایز دریافت کنید و موجودی خود را مدیریت کنید.

 

نحوه تنظیم نرخ فریم: روی دکمه تنظیمات در نوار پایین سمت راست و سپس Graphics ضربه بزنید. در اینجا نرخ فریم را پیدا خواهید کرد. اگر همه چیز تار و کند به نظر می رسد ، ممکن است بخواهید تنظیمات گرافیکی کم را انتخاب کنید. اگر تلفن قدرتمندی دارید ، بالا را امتحان کنید.

 

HDR را فعال کنید: باز هم ، این گزینه در قسمت گرافیک است ، اگرچه ، صادقانه بگویم ، ما تفاوت زیادی را در مورد فعال کردن این گزینه مشاهده نکردیم.

 

 بارگیری محتوای مورد نیاز: هنگام شروع بازی ، همه مطالب بارگیری نمی شوند. برای بهتر کردن شرایط ، وقت بگذارید خرید uc موجو شاپ و بقیه موارد را بارگیری کنید. تا زمانی که می خواهید بازی کنید تاخیری در بازی مشاهده نکنید. به تنظیمات بروید و در پایین منو “بارگیری ها” را پیدا خواهید کرد. در اینجا می توانید عناصر بازی را که بارگیری می کنید شروع ، متوقف یا بررسی کنید.

 

نحوه تنظیم رمز یا بروشور: روی دکمه تنظیمات در گوشه پایین سمت راست و سپس محدوده ضربه بزنید. در اینجا می توانید رنگ نشانگر هدف یا مگس را تغییر دهید. فعال کردن تغییر سریع دوربین (دامنه): شما می توانید این گزینه را داشته باشید که به سرعت دوربین یا همان دامنه را بین سلاح های بازی تغییر دهید. همیشه می توانید این کار را از ابتدای موجودی انجام دهید ، اگر به تنظیمات> محدوده بروید ، گزینه “تغییر سریع قاشق” را مشاهده خواهید کرد. این کار را فقط با زدن یک دکمه انجام دهید ، که برای تغییر دامنه کافی است. این بدان معناست که شما می توانید به عنوان مثال این قاشق 6 برابری را به سرعت و از روی اسلحه تیرانداز خود حرکت دهید.

 

روشن / خاموش کردن دستیار هدف گذاری: چقدر می خواهید پابجی سخت باشد؟ چگونه می خواهید بازی شلیک شود؟ با فعال کردن کمک هدف ، به سادگی به سمت هدف شلیک کنید  تا گلوله به هدف برخورد کند. این ویژگی در تنظیمات> اساسی قرار دارد.

 

برای کمک به پیمایش از ژیروسکوپ تلفن خود استفاده کنید: اگر تلفن شما دارای ژیروسکوپ است ، می توانید با استفاده از ژیروسکوپ مکان نما را در بازی جابجا کنید. بهترین گزینه استفاده از ژیروسکوپ برای کمک به شما در کنترل بیشتر هدف زمانی است که در محدوده نشانگر و پرواز قرار دارید – بنابراین می توانید تلفن را به جای استفاده از جوی استیک (کنترل کننده) حرکت دهید. این بهترین کاری است که باید انجام دهید درصورت نیاز به واکنش سریع و می تواند بسیار سریعتر و طبیعی تر باشد. به تنظیمات> basic> ژیروسکوپ بروید و گزینه مورد نظر را پیدا خواهید کرد.

 

نکته: این تنظیمات بازی که در بالا ذکر شد خرید uc موجو شاپ در حین بازی نیز قابل تغییر هستند ، بنابراین اگر نتایج را دوست ندارید ، می توانید این تنظیمات را هر زمان خواستید تغییر دهید با این حال ، شایان ذکر است که تغییر سطح گرافیک نیاز به شروع مجدد بازی دارد.

نحوه تهیه لباس برای شخصیت خود: شما با لباس زیر شروع می کنید ، اما می توانید لباس خود را از موجودی کالا جمع آوری کنید. شما می توانید لباس را با پول واقعی در فروشگاه خریداری کنید ، UC بخرید یا هنگام بازی ، برنده شدن BP و باز کردن جعبه ها قفل لباس را باز کنید. بعضی از لباس ها موقتی است ، برخی دیگر باید آنها را نگه دارید. همیشه لباس هایی در بازی وجود دارند که می توانید هنگام بازی آنها را تحویل بگیرید.

 

گپ را خاموش یا میزان صدا را در بخش تنظیمات> صدا تنظیم کنید ، کنترل های لازم را پیدا خواهید کرد. اگر نمی خواهید به برخی احمق های بی ادب گوش دهید ، فقط آن را خاموش کنید. پس از شروع بازی ، می توانید میکروفن خود را روشن یا خاموش کرده خرید uc موجو شاپ و سایر بازیکنان را بی صدا و بی صدا کنید. از نسخه 6 به بعد می توانید بازیکنان خاصی را نادیده بگیرید ، اما نمی توانید چت نوشتاری را برای تیم خود خاموش کنید.

 

 

 

 کنترل های تغییر: این یک عارضه بزرگ است و نیاز به توجه کمی دارد. PUBG Mobile کنترل های مختلفی را برای عابر پیاده و وسایل نقلیه ارائه می دهد و می توانید هر دو را تنظیم کنید. به تنظیمات> کنترلها یا تنظیمات> وسایل نقلیه بروید و در آنجا گزینه های پیش فرض را پیدا خواهید کرد.

 

تغییر اندازه کنترل ها یا دکمه ها: بله ، می توانید خرید uc موجو شاپ رابط کاربری درون بازی را نیز شخصی سازی کنید. کنترل های بالا گزینه “شخصی سازی” را دارند. در اینجا می توانید طرح های مختلفی تنظیم کنید ، با قابلیت تغییر شفافیت آیکون ها ، اندازه و مکان با توجه به تنظیمات مورد نظر خود و موارد دیگر. فقط قبل از شروع مسابقه اصلی امتحان کنید.

 

ذخیره تنظیمات کنترل و حساسیت در cloud: می توانید تغییرات خود را در cloud ذخیره کنید ، به این معنی که خرید uc موجو شاپ می توانید آنها را در دستگاه دیگری بارگیری و اعمال کنید. وقتی طرح کنترل ها را تغییر می دهید ، گزینه های ذخیره و یک دکمه تنظیمات در کنار آن مشاهده می کنید. در اینجا گزینه های ذخیره سازی ابری را پیدا خواهید کرد. برای حساسیت ، گزینه Load in the Cloud را در پایین صفحه تنظیمات پیدا خواهید کرد.

 

هنگام شلیک با تفنگ / تیر و کمان / تفنگ شلیک کنید: هنگام برخورد به صفحه یا هنگام شلیک می توانید تیراندازی را با چند سلاح انتخاب کنید. ممکن است هنگام ضربه زدن متوجه شوید که نشانه شما کمی حرکت می کند و تنظیمات ترک تحصیل به معنای ثابت بودن نقطه هدف است. با این حال ، هنگامی که به مشکلی برمی خورید ، برای اقدام سریع با اسلحه ، لذت و هیجان کمتری خواهید داشت.

 

 

 

حالت های مختلف بازی PUBG Mobile

 

تعداد بازی های PUBG Mobile به طور فزاینده ای وجود دارد که با هر بروزرسانی رویکرد جدیدی را به همراه می آورد. در حالی که Classic به همان شکل باقی می ماند ، حالت Arcade انواع خاصی از بازی ها را در اختیار دارد ، در حالی که EvoGround یا Evo گزینه های جدیدی را به حالت Arena و PlayLab تقسیم کرده است ، با حالت های چند نفره بیشتر و بازی های آزمایشی بیشتر مانند پوشش های Arcade. در اینجا خلاصه ای از حالت های بازی فعلی در PUBG Mobile آورده شده است. همه چیز در اینجا از طریق دکمه زیر دکمه شروع قابل دسترسی است – در اینجا نوع بازی را که می خواهید بازی کنید و نحوه پیکربندی آن را انتخاب می کنید.

 

چگونه سرور منطقه ای خود را انتخاب کنیم: در زیر دکمه بزرگ شروع یک قسمت برای تعیین نوع بازی خود از جمله سرور دارید. سرور را در “تنظیمات” در پایین صفحه تنظیمات بازی انتخاب کنید. اگر می خواهید از سرورهای آمریکای شمالی در جای دیگر بازی کنید ، ممکن است فقط یک تجربه کند داشته باشید ، بنابراین پینگ را بررسی کنید ، به دنبال یک شماره خوب مانند 20 میلی ثانیه باشید

منبع : https://mojoshop.ir/product-category/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/