شورای Mushkegowuk قصد دارد با افزایش بحران مواد افیونی ، گشت خیابانی “کل نگر” ایجاد کند

بحران مواد افیونی در تیمینز مردم بومی را به ویژه کسانی که دور از جوامع خود زندگی می کنند ، آزار می دهد – و یکی از اعضای شورای مشکگوکوک می خواهد یک تیم خط مقدم را برای کمک به آنها سازمان دهد.

آلیسون لینکلیتر می گوید که او می خواهد گروهی از افرادی را که می توانند رویکرد جامعی در مراقبت ارائه دهند ، بر اساس تعالیم ملل اول ، جمع کند. این شامل مددکاران اجتماعی ، کارگران بهداشت روان ، بزرگان ، پرستاران و درمانگران سنتی است – همه آنها به مردم کمک می کند تا ریشه اصلی مشکلات خود را پیدا کنند.

Linklater گفت: “چرا آنها مواد مخدر مصرف می كنند؟ اعتیاد آنها چیست؟ چه عواملی باعث بی خانمانی شده است؟ مواردی از این دست”

“[Workers would bring] این چشم انداز را در برنامه اطلاع رسانی ما قرار دهید. ما آنها را با سرویس های مختلف جمع خواهیم کرد – آنچه برای پیشرفت به روشی سالم نیاز دارند. “

شورای مشكگوگوك از استان و دولت فدرال درخواست كرده است تا بیش از یك میلیون دلار بودجه اضطراری برای تهیه تیم خود ، كه گشت آتش نگهبان نامیده می شود ، تهیه كند. Linklater می گوید امیدوار است كه به زودی در مورد درخواست آنها با خبر شود ، زیرا فصل زمستان نزدیك است.

Linklater می گوید Fire Keeper Patrol مانند پتویی گرم خواهد بود كه ارتباطی با فرهنگ و ارزشهای First Nations یا آنچه برخی “شیوه سنتی زندگی” می نامند را فراهم می كند.

وی گفت: “آنها هویت خود را به عنوان یک فرد بومی از دست داده اند. حتی با ضربه ای که تجربه کرده اند ، آسیب شخصی ، غم یا آسیب بین نسلی که منتقل شده است.”

“[We’ll be] نگاه كردن [it] از این منظر ، می دانید که فقط کار با آنهاست. ”

Linklater شخصاً تحت تأثیر بحران مواد افیونی نیز قرار گرفته است.

“ما برخی از اعضای خانواده را تحت تأثیر اعتیاد قرار داده ایم ، حتی مصرف بیش از حد آنها. آنها از دنیا رفتند. بسیاری از اعضای جامعه ما شخصی را می شناسند که اعتیاد را منتقل کرده یا با آن دست و پنجه نرم می کند. بنابراین این یک مسئله کاملا شخصی است که همه در اینجا با آن سر و کار دارند. “

بیماری همه گیر نیز این مشکل را تشدید کرده است.

“این برای جوامع مقابله با بحران مواد افیونی بسیار چالش برانگیز بوده است ، زیرا برخی از آنها در بند هستند [and] داروها هنوز وارد بدن می شوند. “

“[And there’s] دسترسی بسیار محدود به خدمات سم زدایی ، خدمات ترک ، درمان. جوامع دوران بسیار چالش برانگیزی را سپری می کنند. بسیاری از مردم ما در جامعه رنج می برند. واقعا شنیدن داستانهایی که در جوامع اتفاق می افتد بسیار دلسرد کننده است. “

وی امیدوار است که بودجه برنامه شورای مشکوگووک تأمین شود ، و خاطرنشان کرد که برنامه مشابهی در کنورا بودجه دریافت کرده است.

برنامه Mushkegowuk در ابتدا به منطقه تیمین خدمت می کرد.

“و سپس از آنجا ، ما امیدواریم که اگر در برنامه خود موفق باشیم ، آن را مانند یک سیستم هاب بسازیم یا آن را به جوامعی تبدیل کنیم ، که در آن جوامع برنامه های خود را مدیریت می کنند. ، “Linklater گفت.

صبح شمال7:43شورای Mushkegowuk به دنبال کمک برای اعضای خود در تیمینز است که با مشکلات مواد مخدر برخورد می کنند

شورای Mushkegowuk می خواهد یک گشت خیابانی برای اعضای خود در تیمینز که با بحران مواد افیونی مقابله می کنند ، ایجاد کند. آلیسون لینکلیتر مشاور سیاست بهداشت شورای مشکگوکوک است. او با جزئیات بیشتر در مورد این طرح به ما پیوست. 7:43