قيمت ترجمه انگليسي به فارسي

مدیران پروژه ترجمه: آنها چه کاری انجام می دهند؟
حقایق ترجمه زبان ، خدمات قیمت هر برگ ترجمه انگلیسی به فارسی
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
شما ممکن است با چندین مدیر پروژه ترجمه برای پروژه های خود کار کرده باشید. اما آیا واقعاً می دانید آنها چه می کنند؟ مدیران پروژه نقش مهمی در پروژه های ترجمه و دامنه شغلی آنها بازی می کنند ، اما محدود به توضیح دادن دامنه پروژه ، برنامه ریزی زمان بندی ، شناسایی منابع / تیم های مناسب ، هماهنگی در طول چرخه عمر یک پروژه و تحویل نهایی نیستند.

وظایف مدیران پروژه ترجمه pv نیوز
حوزه پروژه . مدیران حرفه ای پروژه با جمع آوری اطلاعات لازم از مشتری ، از جمله نوع پروژه محلی سازی (سند ، وب سایت ، نرم افزار یا چندرسانه ای) ، تعداد زبانها ، مکانهای خاص ، الزامات قالب بندی و غیره شروع به کار می کنند. مدیر سپس به برنامه ریزی پروژه می پردازد: بودجه ها ، بازه های زمانی ، قالب های قابل تحویل ، منابع و برنامه ها.
تشکیل تیم خدمات پروژه . پس از مشخص شدن الزامات پروژه ، مدیر پروژه تیم صحیحی را تشکیل خواهد داد که متشکل از سرنشینان زبان ، مهندسان ، ناشران دسک تاپ و غیره به رهبری مدیر پروژه برای اجرای پروژه با تعیین وظایف و برنامه ها به هر یک از اعضای تیم.
جلسات آغاز پروژه . این شامل جلسات شروع داخلی و شروع مشتری است. هزینه ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی جلسات شروع داخلی شامل تمام اعضای تیم درگیر در پروژه برای بحث در مورد دامنه و تحقیقات موضوعی و پیش بینی و تعیین مسائل فنی و چالش های احتمالی خواهد بود. در طول جلسات شروع مشتری ، مدیر پروژه مشتری را در مورد روند ، چارچوب زمانی و برنامه ها ، تحویل های نهایی توضیح می دهد و در مورد هرگونه مسئله یا س quالی که نیاز به توضیح از طرف مشتری دارد صحبت می کند.
هماهنگی پروژه . مدیران پروژه وظیفه هماهنگی ارتباط موثر بین اعضای تیم را برای اطمینان از اجرای صحیح هر مرحله از پروژه و همچنین انتقال هرگونه سوال از تیم به مشتری دارند. بسیار مهم است که یک مدیر پروژه س theالات درست را بپرسد. با انجام این کار ، تیم ممکن است به سرعت چالش های پروژه را دریابد و به قطعنامه هایی برسد.
تحویل نهایی. قبل از تحویل پروژه ، مدیر پروژه باید اطمینان حاصل کند که تمام مراحل برنامه ریزی شده برای پروژه انجام شده است ، هیچ مشکلی برای تحویل وجود ندارد و تحویل های نهایی از نظر دامنه مطابقت دارند.
ارزیابی پروژه ارسال . مدیر پروژه باید خلاصه ای از پروژه را از نظر هرگونه مسئله ، گوگل ترجمه بازخورد مشتری ، موفقیت ها ، چالش ها ، اقدامات اصلاحی و بهبودی ارائه دهد و آنها را در یادداشت ها برای مراجعه بعدی مستند کند.
خلاصه
مدیران پروژه های ترجمه برای موفقیت در ترجمه ها و پروژه های بومی سازی ضروری هستند. مدیر پروژه نقطه تماس شما در کل چرخه زندگی یک پروژه است و آنها تحویل روان و موفقیت آمیز پروژه های شما را تضمین می کنند.

منابع GPI بیشتر درباره موضوعات حقایق و خدمات ترجمه زبان
Globalization Partners International (GPI) به طور مكرر در طراحی ، توسعه و استقرار وب سایت چند زبانه به مشتریان كمك می كند و مجموعه ای از ابزارهای جهانی سازی را برای دستیابی به اهداف پروژه بومی سازی وب سایت چند زبانه خود ایجاد كرده است