قیمت هدرز پراید – ویکی پدیا ، دانشنامه آزاد

به صورت کلی میتوان گفت اگر به دنبال افزایش توان پیشرانه با اندکی تغییر صدا هستید، هدرز به عنوان یکی از بهترین گزینهها پیشنهاد میشود. در صورتی که موتور خودروی شما متفاوت میباشد میتوانید به از طریق سوال زیر توضیحات محصول مدل موتور خود را اعلام نمایید تا در صورت موجود بودن مدل مظابق مدل خودروی شما به شما اطلاع داده شود. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت مشخصات هدرز پژو 405 است. موتور B6 به دلیل استفاده از قطعات،بلوک و آلیاژ های بهتر و در عینحال حجم موتور بیشتر نسبت به B5 توان و کشش تیون کردن خوبی را به ما میدهد.استروک یا ارتفاع سیلندرهای موتور B6 مزدا دو میلیمتر از B6 کیا بیشتر است که همین امر سبب اختلاف حجم ۳ سی سی شدهاست. در نهایت به این نکته باید اشاره کنیم که هدرز برای هر کسی کاربرد نداره و هیچ دلیلی برای استفاده معمولی در شهر نداره.هدرز برای افرادی که بیشتر در کویر رانندگی میکنند یا افرادی که مسابقه میدهند به کار میاد و یا افرادی که کلا رو فشار از ماشین برای کاربرد های مختلف استفاده میکنند پیشنهاد میشه.اگر برای این که ماشین کمی بهتر تو شهر راه بره و گاز بخوره میخواین ببندین هزینه بیخود هستش.چون شما بهترین هدرز رو هم نصب کنین بهد ۵٠ هزار تا باید موتور تعمیر کنید.برای این که در شهر نفس ماشین بهتر باشه کافیه کاتالیزور های ماشین رو تعویض یا خالی کنید تا ماشین نفس بهتری داشته باشه و استاندارد تر باشه.

قیمت هدرز پراید در یک تعریف کلی میتوان هدرز 206 تیپ 5 را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همچنین تقویت موتور در نظر گرفت که در زمانی که قیمت خودرو بالا میرود و افراد توانایی خرید یک ماشین پرقدرت و با کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی خودرو نصب میکنند که نصب این قطعه سبب پیدایش ویژگیهای مختلفی در خودرو نیز میشود. پیشرانه این خودرو استاندارد 206 تیپ پنج می باشد که بر روی همان پیشرانه کارهایی صورت گرفته که قدرت این خودرو را از 200 اسب بخار بالاتر برده است و باعث شده تا این اتومبیل در اتوبان ها به راحتی اتومبیل های روز را پشت سر بگذارد و برود. اگر شما بخواهید از اتومبیل ژاپنی برای حرکات نمایشی استفاده کنید طبق علم تیونینگ باید میللنگ را سبکتر تهیه کنید که دور موتور راحتتر و سریعتر بالا و پایین برود، اما برای ماشین آمریکایی که معمولاً برای مسیر مستقیم درگ استفاده میشود، هرچه وزن فلایویل بیشتر باشد، دور بیشتری خورده اما دیرتر به پایین بر میگردد و باعث افزایش گشتاور میشود. یک صفحه نیز در نظر گرفته شد که این مقدار روغن باعث ضربه مستقیم به میللنگ نشود تا دور میللنگ با نوسان روبه رو نگردد.

شتاب پایین و حداکثر سرعت افزایش می یابد بنابراین از یک گیربکس تنه آلومینیمی 5 دنده استفاده شد که 4 دنده رو به جلو و یک دنده رو به عقب را شامل میشد. شورولت نوا در این نسل از سال 1975 تا 1979 تولید شد و توانست به فروش خوبی دست یابد. مجله ماشین / این خودرو نسل چهارم شورولت نوا بوده که مدل سدان آن به وفور در کشورمان یافت میشود اما مدل کوپه آن به تعداد کمی وجود دارد. حال اگر شیطنت با این ماشین کمی به درازا بکشد، ممکن است پیستون پاسخگوی این فشار نباشد و آسیب ببیند. در منیفولد، فشار گازهای خروجی در collector که فاصله کمی با دریچه خروجی دارد با هم جمع می شوند و این افزایش فشار درون منیفولد موجب می شود گازهای درون سیلندر به علت اختلاف فشار کم با منیفولد به طور کامل و به راحتی خارج نشوند، اما در هدرز به علت وجود لوله های مجزا که باعث عدم اجتماع فشار گازهای سیلندرها، در نزدیکی دریچه های خروجی می شوند، اختلاف فشار مناسب تری بین collector و دریچه خروجی ایجاد می شود و این اختلاف فشار، مکش بیش تری برای خروج به دست می دهد و عمل تخلیه سیلندرها از گازهای تولیدشده در اثر احتراق، راحت تر و کامل تر انجام می شود.

مرحله بعد، استفاده از دیسک و صفحه مناسب بود، که از مدل گرافیتی استفاده شد. شرکتهای خودروساز برای اینکه محصولاتی با حداقل آلایندگی مضر تولید کنند، موظف به استفاده از قطعهای با عنوان کاتالیزور یا مبدل کاتالیست در سیستم اگزوز خودرو شدند. با وجود آنکه این سری موتور قدرت آنچنانی نسبت به BP ندارد ولی در رده و کلاس خود میتواند حرفایی برای گفتن داشته باشد . ریمپ STAGE 3 برای مشتریانی که تمایل به شرکت در پیست مسابقه های اتومبیل رانی دارند انجام میشود که با تغییرات اصلی در برنامه پاشش سوخت قدرت و شتاب بسیار بالایی را تجربه می کنند. طراحی خاص و سطح صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی، چون فولاد، استیل و آلیاژهای بسیار گران قیمت ساخته میشوند به خروج سریع و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری میرساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه خودروهای معمولی هدرز پراید دیجی کالا میافزاید. هدرزها که از فلزاتی مانند فولاد، استیل یا آلیاژهای گرانقیمت ساخته میشوند، جایگزین چندراهه یا منیفولد چدنی خودرو هستند.

ساخت هدرز دست ساز
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هدرز پراید b3 لطفا از صفحه ما بخواهید.