لوری کمبل امیدوار است که جایزه الهام بخش زنان جوان بومی ، سیاه پوست و دگرباشان جنسی باشد

برنده جایزه رهبر بومی زنان الهام بخش 2020 امیدوار است که این موفقیت بتواند به عنوان الهام بخش زنان جوان از اقشار مختلف جامعه باشد.

لوری کمبل مدیر مرکز دانشجویی بومی واترلو و مدرس الحاقی مطالعات بومی در کالج دانشگاه سنت پل است.

“به عنوان یک زن بومی و کریر جوان ، سالها پیش من افرادی مانند من را در سمت های رهبری یا در پست های ارشد نشان ندادم و سخت است که تصور کنی چیزی باشی وقتی خودت را در آن نقش ها منعکس نکنی ،” کمپبل به CBC Kitchener-Waterloo گفت.

“بنابراین آنچه که من فکر می کنم ممکن است تأثیر داشته باشد این است که سایر زنان جوان از هر قشر به ویژه بومی ، سیاه پوست ، افراد رنگین پوست و جامعه LGBTQ خود را نماینده می دانند و همچنین خود را رهبر می دانند.”

در 3 دسته نامزد شده است

كمپل در سه رده نامزد شد – رهبري بومي ، رهبر اصيل و اختلاف آفرين.

وی گفت: برنده شدن جایزه زنان الهام بخش رهبری بومی بسیار معنی دارد ، زیرا وی توسط یک دانشجوی بومی معرفی شده و نامه های پشتیبانی از دوستان ، همسالان و مربیان منطقه واترلو دریافت کرده است.

كمبل گفت: “این برای من افتخار بود كه در آن دسته های گسترده تر نیز نامزد شوم ، زیرا به من می گوید كه من در جامعه وسیع تری در كارهایی كه انجام می دهم و افرادی كه با آنها كار می كنم تأثیر می گذارم.” .

“من واقعاً فکر نمی کردم که بخواهم آن را دریافت کنم ، بنابراین هنگامی که من تماس گرفتم من کاملاً کفگیر شدم ، زیرا اگر استخر نامزدهای شگفت انگیز را که کارآفرین ، حرفه ای و صاحب مشاغل هستند دیدید ، من فقط کفپوش شدم که در واقع دریافت کردم یکی از جوایز ، بنابراین من به شدت افتخار می کنم. “

مونیکا کرچمر بنیانگذار و مدیرعامل شبکه جهانی زنان است – سازمانی که جوایز ملی را به افتخار مجموعه متنوعی از زنان در هر سنی از سراسر صنایع اعطا می کند.

کرچمر گفت: “جوایز جهانی زنان و جوایز زنان الهام بخش در مورد بزرگداشت و برافراشتن زنان در سراسر کانادا است تا دیده و شنیده شوند و از آنها بها دهند.”

“به خصوص در سال 2020 ، سالی پر از مبارزات ، تراژدی ها و عدم اطمینان ، ما دستاوردهای زنان را شناختیم که در طول یک سال تغییرات لجام گسیخته رشد کردند.

“جایزه زنان الهام بخش ، زنان را قادر می سازد که قدم بگذارند ، بیشتر کار کنند ، رهبری کنند. این زنان به ما امکانات ، آینده را نشان می دهند. شبکه ما از فرهنگ تنوع و فراگیری استقبال می کند. هر زن یک هدیه منحصر به فرد دارد و ارزش جهان “، کرچمر افزود.

جوایز زنان الهام در هفتمین سال خود ، دستاوردهای بیش از 1000 زن از صنایع و زمینه های مختلف را تشخیص داده است.