نحوه دانلود کتاب از گوگل بوک

کانال ها و سایت های ناشناس هر روز با فروش کتاب به اکثر ناشران نحوه دانلود کتاب از گوگل بوک، به ویژه کتاب های پرفروش ، مخاطبان خود را افزایش می دهند و خسارت زیادی به ناشران و نویسندگان مناسب وارد می کنند.
فروش فایل های کتاب در فضای مجازی و آسیب به صنعت نشر
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (نحوه دانلود کتاب از گوگل بوک) ، امین آصفی ، مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران آموزشی ، با ارسال یادداشتی به ایبنا ، مضرات فروش کتاب با کتاب در سایت ها و کانال ها را از شبکه های مجازی صنعت نشر اعلام کرده است. برخورد با متخلفان متن این یادداشت به شرح زیر است ؛

“متأسفانه ، در چند سال گذشته ، روند رو به رشد فروش فایل ها در کانال ها و سایت های فروش کتاب های غیرقانونی وجود داشته است. به ویژه با شروع تاج و محدودیت های فروش یا تعطیلی مدارس و همچنین قیمت بالای کتاب و عدم قدرت خرید کتاب ، این به اوج خود رسید.

کانالها و سایتهای ناشناس هر روز با فروش فایلها به اکثر ناشران ، به ویژه کتابهای پرفروش دانلود کتاب از گوگل بوک، مخاطبان خود را افزایش می دهند و خسارت زیادی به ناشران و نویسندگان مناسب وارد می کنند.

این امر علاوه بر سرقت ادبی و سرقت ادبی باعث می شود که ناشران متحمل ضررهای مالی و اعتباری زیادی شوند و تهدیدی جدی برای آنها باشد. در همین حال دانلود از گوگل بوک، انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با فعالیت این کانال ها و سایت ها به شدت مخالفت کرد و برای آنها اخطار و هشدار ارسال کرد و تلگرام آنها را مسدود کرد.

همچنین اخیراً نامه ای به پلیس فتا و همچنین معاون حقوقی وزارت فرهنگ و دستورالعمل های اسلامی ارسال کردیم و ضمن اعلام این تخلف ، از آنها در برخورد با این گروه و افراد گوگل بوک درخواست کمک و حمایت کردیم.

با این حال ، چنین جنایات سایبری هر روز در حال افزایش است و برای از بین بردن آنها تلاش جدی و اقدامات سختگیرانه لازم است. به این مشکل رسیدگی کنید تا تلاش های جامعه فرهنگی و کارکنان نشر دچار ضرر و زیان سنترال نیوز نشود.

در نهایت ، ما از ناشران و علاقه مندان به فرهنگ می خواهیم کانال ها و سایت های متخلف از انجمن فرهنگی ناشران آموزشی را ارسال کنند تا ما بتوانیم اقدامات قانونی را برای جلوگیری از ادامه تخلفات آنها انجام دهیم ، زیرا راهکارهای زیادی برای برخورد با این افراد وجود دارد. آنها نمی دانند و ما می توانیم با پیگیری و ادامه دانلود کتاب از گوگل بوک این درگیری ها شاهد کاهش مشکلات این منطقه باشیم.

اولین جلسه بررسی کتابهای تخصصی در زمینه ادبیات تطبیقی ​​در کارگروه بررسی ادبیات مجازی انجمن ترویج زبان و ادبیات ایران برگزار شد.
اولین جلسه نقد و بررسی کتابهای تخصصی در زمینه ادبیات تطبیقی ​​برگزار شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، اولین جلسه بررسی کتابهای تخصصی در زمینه ادبیات تطبیقی ​​در کارگروه مطالعه ادبیات تطبیقی ​​انجمن ترویج زبان و ادبیات ایران با همکاری مرکز مهارتهای فرهنگی و اجتماعی و م Instituteسسه مطالعات انسانی و فرهنگی.

در این جلسه که تقریباً ساعت 7 بعد از ظهر چهارشنبه 23 تیرماه برگزار شد ، ابوالفضل حری ، مدیر برنامه و مدرس دانشگاه اراک ، درباره اهداف ، برنامه ها و دیدگاه های کلی کارگروه ادبیات تطبیقی ​​انجمن صحبت کرد. برای ترویج زبان و ادبیات فارسی در غنی سازی آثار مکتوب ترجمه شده در زمینه ادبیات تطبیقی ​​و کتاب ادبیات جهان چیست؟ وی به طور مختصر کار دیوید دمراش ، نظریه پرداز ادبیات جهان و استاد ادبیات تطبیقی ​​در دانشگاه هاروارد را ارائه کرد.

این کتاب توسط مصطفی حسینی از اعضای هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان به فارسی ترجمه و توسط بان (1399) منتشر شده است. ادبیات جهان چیست؟ آثار دیوید دمراش دارای فصلی گوگل بوک است که مترجم آن را از بین آثار مختلف دکتر دمراش انتخاب و ترجمه کرده است.

علیرضا انوشیروانی ، استاد ادبیات تطبیقی ​​و مدیر کارگروه ادبیات تطبیقی ​​انجمن ، سپس به عنوان اولین منتقد ، مروری اجمالی بر مفهوم گوته در مورد ادبیات تطبیقی ​​و دیدگاه ها ارائه کرد و تأکید کرد که ادبیات جهان بخشی از حوزه وسیع تری است. ادبیات ادبیات تطبیقی ​​امروز

وی سپس شش فصل کتاب را از نظر نظری و عملی با جزئیات بیشتری تجزیه و تحلیل می کند و این کتاب را با ذکر چند مثال ، چراغ راه علاقمندان به مطالعه ادبیات جهان و توضیح ارتباط ادبیات جهان با ادبیات تطبیقی ​​می داند.

سپس مسعود فرهمندفر ، استاد دانشگاه الله طباطبایی ، به عنوان منتقد دوم دانلود رايگان كتاب از گوگل بوك، در مورد کتاب و به ویژه در مورد کیفیت و شیوه ترجمه کتاب صحبت کرد و نمونه هایی از نقاط ضعف و قوت ترجمه را ذکر کرد.

فرهمندفر همچنین به نظرات برخی دیگر از نظریه پردازان برجسته ادبیات جهان اشاره کرد و سپس مصطفی حسینی به عنوان مترجم اثر به نکات و مباحث دو منتقد کتاب پاسخ داد.

در قسمت بعدی این نشست دانلود از گوگل بوک، شرکت کنندگان برگزاری چنین جلسات علمی و تخصصی را ارزیابی کرده و دیدگاه ها و سوالات خود را بیان کردند.

این نشست علمی با جمع بندی نکات اصلی به پایان رسید. هر دو ماه یکبار جلساتی برای دانلود رايگان كتاب از گوگل بوك بررسی کتابهای تخصصی ادبیات تطبیقی ​​برگزار می شود.