نمایش در سینما ایندی سفر مرد کاشچوان با بی خانمانی را به اشتراک می گذارد

اکران یک فیلم در سودبری این آخر هفته برای جلب توجه و درک مسائل فقر و نژادپرستی ضد بومی در شمال انتاریو است.

Indie Cinema ، با همکاری گروه جامعه Planet Over Profit ، شنبه اکران رایگان را نشان می دهد اراده ای برای زندگی ، فیلمی که تجربیات یک مرد در مورد بی خانمانی در شمال انتاریو را ثبت می کند.

کارگردان وین نیگان با جورج استفان ، اصالتاً از اولین ملت کاشچوان ، در حالی که در سودبری زندگی می کرد ، ملاقات کرد. در آن زمان ، استفن 20 سال در خانه و بی خانمان بود.

نیگان برای ایجاد یک داستان کوتاه دیجیتالی برای یک پروژه تحقیقاتی از دانشگاه لورنتیان استخدام شده بود ، که در آن فقر ، بی خانمانی و مهاجرت بود.

من فکر می کنم هرکسی که آن را ببیند ، شما می دانید که باید کمی دلسوزی داشته باشید.– کارگردان ، وین نیگان

نیگان گفت: “وقتی من با جورج آشنا شدم ، او داستانهایی بر داستان داشت و من فکر می کردم از همین جا ایده ایجاد این مستند بوجود آمد. ما با هم نشستیم و فقط ضبط را ادامه می دادیم ، با او ملاقات می کردیم ، فقط ادامه می دادیم” به یاد می آورد

نیگان می گوید که مکالمه ها به سرعت در 12 ساعت مصاحبه “بخارپز” شد ، و از این فیلم مستند نیم ساعته را ایجاد کرد.

‘چشم بازکن’

نیگان می گوید مکالماتش با استفان “بازکننده چشم” بود و او اعتراف می کند که مرد کری ، کلیشه هایی را که خودش نگه داشته شکست.

“من فکر کردم … اکثر افرادی که در چنین شرایطی زندگی می کنند معمولاً بسیار لاغر و می دانند که شاید منزوی هستند. اما این پسر ساخته شده بود ، بسیار سالم به نظر می رسید ، و بسیار پرحرف بود ، بسیار تیز “

این فیلم مبارزات زیادی را که استیفن تجربه کرده از مشکلات خانوادگی ، فاجعه شخصی ، اعتیاد و نژادپرستی ضد بومی شرح می دهد.

کارگردان وین نیگان می گوید مکالماتش با استفان به سرعت در 12 ساعت مصاحبه “بخارپز” می شود که از آن مستند نیم ساعته ساخته است. (اراده ای برای زندگی)

در یک زمان استفان موقعیتی را توصیف کرد که به دلیل مشروب خوردن از دسترسی به پناهگاه محروم شد.

نیگان گفت: “ژانویه در کولاک بود و در آخر روی جعبه ای که هوای گرم می وزید خوابید … او شب را به سختی زنده ماند.”

نیگان می گوید که یکی از “بزرگترین دستاوردهای” او گرفتن داستانهایی مانند این موارد است که برخی از جوامع را به سمت ایجاد تغییرات سوق می دهد.

این فیلم در سال 2012 تولید شده است ، اما نیگان می گوید که این مسائل هنوز هم مطرح هستند و او امیدوار است که این فیلم بتواند به تحریک تغییر ادامه دهد.

“این هنوز هم مردم را تحت تأثیر قرار می دهد ، نه تنها از جمله جمعیت بی خانمان ، بلکه مسائل بومی من حدس می زنم ، شما با کلیشه ها و شکستن کلیشه ها می دانید. من فکر می کنم درک درستی از آن شخص یا درک افرادی که چنین قضاوت می شوند بسیار خوب است زمان ، “نیگان گفت.

“من وقتی این فیلم را می بینم احساس می کنم یک غلتک بسیار احساسی است. و من فکر می کنم هر کسی که آن را ببیند ، می داند که باید کمی دلسوزی داشته باشی. و من فکر می کنم این فرد دروغ است که خودش تصمیم می گیرد که چگونه برای کمک به جامعه. “

Planet Over Profit می گوید tjer پس از نمایش روز شنبه ، جورج یک پرسش و پاسخ خواهد بود.