,خبر" />



پروژه 6040 موسسه حرف آخر از دو قسمت آموزش و آزمون جهت تثبیت و تسلط تشکیل شده است؛ در قسمت آموزش تمامی درسنامه ها همراه با حل تست در قالب یک برنامه ریزی 60 روزه در اختیار داوطلب قرار داده می شود و در قسمت آزمون هم 20 آزمون شبیه ساز کنکور که توسط اساتید حرف آخر طراحی شده است و البته دارای یک تکنولوژی متفاوت با نام پاسخنماست برای داوطلب ارسال خواهد شد و به عبارت دیگر داوطلب با 6040 حرف اخر 100 روز طلایی را می تواند تجربه کند و به صورت کامل برای کنکور آماده شود. این سوالات توسط برترین طراحان کشور تالیف شده است و همچنین علاوه بر این ویژگی دارای پاسخنما نیز می باشند و با هر آزمونی که داوطلب حل خواهد یک قادر خواهد بود تا یک دور دروس خود را مرور کند. پروژه 6040 حرف آخر یک پروژه 100 روزه جهت آماده سازی داوطلب برای کنکور می باشد.

سوالی که هنگام فعال سازی محصولات فروشگاه حرف آخر برای اکثر شما عزیزان پیش میاید. بعد از خریداری محصولات حرف آخر با توجه به رمز دار بودن منابع، نیاز به فعال سازی دی وی دی های حرف اخر است و در قسمت بالا برای شما ویدیو فعال سازی دی وی دی های حرف اخر قرار داده شد و امروز این مطلب را آپدیت میکنیم و به صورت متن و تصویر فعالسازی دی وی دی های حرف اخر را به شما آموزش خواهیم داد. شایان مامندی از مشاوران ارشد حرف اخر و رتبه برتر این مجموعه بوده که خود نیز در سال 95 از منابع حرف آخر استفاده کرده و با کمک منابع توانسته رتبه 958 را در کنکور سراسری کسب کند. در ویدیو بالا آموزش گام به گام نحوه نصب دی وی دی های حرف آخر از زبان شایان مامندی را مشاهده کنید. بعد از فعال سازی دی وی دی های حرف آخر یکی از مشکلات رایج نا هماهنگی صدا پخش شده اساتید است با تصویر دی وی دی های حرف آخر اما برای حل این مشکل بعد از فعال سازی دی وی دی های حرف اخر کافی است بر روی دسکتاب کلیک راست کنید و عملیات زیر را همان گونه که در تصویر میبینید انجام دهید تا مشکل نا هماهنگی بعد از نصب کردن دی وی دی های حرف آخر حل شود.

اما این کد قرمز محصولات حرف آخر برای دریافت کد فعال سازی محصولات حرف اخر به ما کمک میکند. اما امروز در سایت مرکزی حرف آخر قصد داریم آموزش گام به گام نحوه فعال سازی دی وی دی های حرف آخر را به شما آموزش بدهیم و پاسخ تمامی سؤالات از جمله ” نحوه دیافت کد فعال سازی حرف آخر ، نصب دی وی دی حرف آخر ، دریافت کد فعال سازی محصولات حرف اخر ،” و یک سؤال رایج در رابطه با نحوه فعال سازی دی وی دی حرف آخر این است که کد قرمز حرف اخر کجاست. در ضمن برای شما یک مشاوره ویژه هم در نظر دینی حرف اخر گرفته شده است. نحوه نصب دی وی دی های حرف آخر مشکل اصلی داوطلبانی که برای اولین بار از دی وی دی های حرف آخر و برترین محصولات آموزشی استفاده میکنند. در ویدیو فعالسازی دی وی دی حرف آخر شما با مطالب نحوه فعال سازی دی وی دی های حرف آخر ، نحوه نصب پیش نیاز ، کد قرمز حرف اخر ، نحوه دریافت کد فعال سازی دی وی دی های حرف آخر ” را میتوانید مشاهده کنید. برای دریافت کد فعال سازی حرف آخر بر رو روی لینک زیر کلیک کنید و با آموزش نصب دی وی دی های حرف اخر که در بالا مشاهده کردید مشخصات خود را وارد کرده و دریافت کد فعالسازی حرف اخر را بزنید.

نتایجی که با کمک 6040 موسسه حرف آخر نیز گرفته شده است را می توانید در قالب ویدیو زیر به صوت کامل تخفیف های اجی مجی مشاهده کنید. فقط کافیست فرم زیر را پر کنید تا سریعا ارتباط برقرار شود. در سال های اخیر نیز شایان مامندی محبوبیت فراوانی را کسب کرده و در رده مشاورین ارشد حرف آخر قرار گرفته است و داوطلبان زیادی را همراهی نمونه است. بی نیاز خواهید شد و هر آنچه که برای موفقیت در کنکور نیاز دارید در قالب 6040 برای شما ارسال خواهد شد. ویدیو بالا نیز برای کمک به دانش آموزان جهت فعال کردن دی وی دی های حرف آخر توسط وی ضبط شده است. برای مشاهده رزومه مهندس مامندی از طریق صفحه مشاوران ارشد حرف آخر اقدام کنید. با آزمون های حرف آخر علاوه بر حل استاندارد ترین تست های شبیه ساز کنکور می توانید دروس خود را مرور کنید. آزمون های حرف آخر جزو استاندارد ترین آزمون های آموزشی هستند که بیشترین تطابقات را با سوالات کنکور موسسه حرف اخر هم دارند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاورین حرف اخر وب سایت خود باشید.