بازیگر قبل از میلاد هویت بومی را در فیلم Hallmark Christmas وارد کرد

ما ممکن است مهمانی های کریسمس یا بازدید از سانتا را در بازار نداشته باشیم ، اما هنوز یک سنت تعطیلات امسال ادامه دارد: فیلم Hallmark Christmas و اجرای امسال اولین زن بومی در بازیگران اصلی است.

کریسمس پنج ستاره باربارا پاتریک ، اصالتاً دریاچه برنز ، پیش از میلاد ، در یکی از اعضای حامی خانواده به عنوان عضوی از خانواده که مجبور است به عنوان کارمند در تختخواب و صبحانه نوپای پدر شوهر خود ظاهر شود ، از ویژگی های آن است.

این شخصیت همچنین یک وبلاگ نویس مد است ، و اگرچه هویت بومی او هرگز در فیلمنامه ظاهر نمی شود ، پاتریک می گوید از او خواسته شده تا طوری لباس بپوشد که نشان دهنده میراث او به عنوان عضو Stellat’en First Nation باشد.

نتیجه لمس های ظریف ، از جمله در ظاهر صفحه نمایش از کمد لباس شخصی پاتریک ، مانند موکلوک های مهره دار و گوشواره ساخته شده در جامعه خانه اش در دریاچه برنز.

وی گفت: “واقعاً عالی است.” “من واقعاً فکر می کنم که بومیان به جای اینکه در یک نور منفی یا کلیشه ای تصویر شوند ، باید بر روی صفحه نمایش داده شوند و اجازه بازی این شخصیت ها را داشته باشند.”

کانال هالمارک در سال های گذشته به دلیل عدم تنوع در فیلم های تعطیلات سالانه خود که تجارت بزرگی برای صنعت فیلم BC است ، مورد انتقاد قرار گرفته است. اما پاتریک معتقد است رویکردی که کارگردان در ادغام هویت او در ظاهر شخصیت نشان داده نشانه تغییر است.

وی گفت: “امیدوارم که من اولین نفر از بسیاری از بومیان باشم که در Hallmark بازی می کنم.”

وقفه ای بزرگ در “شهر بزرگ” پرنس جورج

سفر پاتریک به صفحه نمایش کوچک در سال 1998 آغاز شد ، زمانی که او در دوران نوجوانی مشغول خرید در “شهر بزرگ” در Pine Center Mall در پرنس جورج بود.

یک مأمور مدلینگ در مورد حضور در یک باند محلی محلی به او نزدیک شد و در طی چند ماه او در یک مسابقه در ونکوور برنده شد و برای پرواز در ژاپن در حال پرواز بود.

پاتریک گفت: “این یک گردباد بود.” “من قبلا حتی به استارباکس نرفته بودم.”

پس از بازی در چند نقش در تبلیغات تجاری ، پاتریک تصمیم گرفت که می خواهد وارد بازیگری شود و سرانجام به بریتیش کلمبیا و ونکوور که اکنون زندگی می کند بازگشت.

در سال 2021 ، وی در سال کیری و دختر مرده به کارگردانی پرنس جورج ، گریس داو قبل از میلاد که در این فیلم بازی کرد Revenant و ساحل میمون.

اما در حال حاضر ، پاتریک از تبدیل شدن به بخشی از سنت تعطیلات مردم در نشستن و تماشای یک داستان روحانی کریسمس هیجان زده است – تا زمانی که بتواند تلویزیون پیدا کند.

“والدین من [in Burns Lake] او در واقع برای تماشای من مشترک کانال شده است ، “او گفت.” من ممکن است مجبور باشم با آنها Facetime باشم. “

نسخه اولیه7:38فیلم های برجسته بازگشتند – این عنوان اصلی است

باربارا پاتریک بازیگر با استفان کوین در مورد بزرگ شدن در دریاچه برنز ، یافت شدن در پرنس جورج ، مدل سازی در ژاپن و بزرگ شدن آن در “چوب Hallmark” صحبت می کند. 7:38

مشترک شدن در Daybreak North در CBC Listen یا برنامه پادکست مورد علاقه خود و ارتباط با CBC Northern British Columbia در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام.