بهترین روش تخریب آسفالت برای ساخت دوباره

بهترین روش تخریب آسفالت برای ساخت دوباره

به طور باورنکردنی، اگر شما وظیفه دارید آن را بشکنید و پاک کنید، ماندگاری تقریباً آرایش ساده و سه عنصری بتن یک چالش است. برای شکستن و حذف بتن، به اشتهای سالم برای کار سخت و چند ابزار کلیدی نیاز دارید تا از پس آن بربیایید.

درکنار بتن آسفالت نیز برای تخریبو ترمیم نیاز به ابزار مورد نیاز خود را دارد پس بهتر است بخوانید : ترمیم آسفالت و ابزار و ماشین آلات مورد نیاز

 

ما شما را با استفاده از ابزارهای مناسب برای شرایط مناسب آشنا خواهیم کرد.

قبل از حفاری، با 811 یا مرجع “Dig Safe” خود تماس بگیرید. و هنگام استفاده از تجهیزات حفاری از وسایل محافظ استفاده کنید.

جک چکش برای شکستن بتن ضخیم. اگر می خواهید بتن را به عمق 3 اینچ یا بیشتر بردارید، چکش چکش ابزاری است که می توانید استفاده کنید. واحدهای برقی اجاره‌ای احتمالاً آن پیاده‌روی فرسوده در انتهای راهرو یا پاسیو کوچک را از بین می‌برند.

وزن و حذف بتن. تکه های بتنی به سرعت به تن واقعی تبدیل می شوند. به عنوان بخشی از محاسبات خود برای تجزیه آن، هزینه ها، تلاش و تجهیزات مورد نیاز برای حذف آن را در نظر بگیرید. یک تریلر 6×10 می تواند حدود یک تن را با خیال راحت حمل کند (GVW را بررسی کنید).

ابزار برای شکستن بتن

بتن را می توان در انواع مکان ها، مانند لبه های پاسیو یا در امتداد پی زیرزمین یافت. گاهی اوقات ممکن است با تکه های مدفون شده در زمین از یک تخریب طولانی مدت روبرو شوید.

 

استفاده از چکش دوار برای شکستن بتن

 

راه حل برای حذف موفقیت آمیز، در بیشتر موارد مانند این، یک چکش چرخشی با عملکرد براده برداری است. چکش دوار مته چکشی نیست. آنها ابزارهای مختلفی هستند که کارهای مشابهی را انجام می دهند – چکش چرخشی اساساً یک چکش دستی است. در حالی که چکش‌های دوار در اندازه‌های زیادی وجود دارند، ابزار D-handle در خط فوق‌العاده توانایی دارد.

 

تکه‌های آن‌ها که «آهن‌ها» نامیده می‌شوند، به طور مؤثر مقادیر کمتری از بتن را می‌شکنند و با یک قطعه خردکننده به عرض ¾ اینچ، ریزش بیش از حد و سایر کره‌ها را از سطوح جدا می‌کنند. یک بیل 1 ½ اینچی برای پسرعموی بتن – ملات نازک – کشنده است و در برداشتن کاشی از کف زیرین عالی است. چکش های دوار برای از بین بردن دیوارهای CMU (واحدهای بنایی بتنی)، بلوک به بلوک عالی هستند.

 

توجه: چکش های چرخشی همه کاره هستند. از یکی برای سوراخ کردن بتن برای قاب دیوارهای زیرزمین، برای برش دادن کفپوش های لمینت قدیمی، حتی برای نصب یک سیستم کاهش رادون استفاده کنید.

 

استفاده از میله حفاری برای شکستن بتن

 

اگر هنگام نصب حصار یا صندوق پستی، بتن (همچنین سنگ نرم، خاک رس بسیار متراکم، ریشه ها) را در زمین بیابید، میله حفاری نیز ممکن است کار کند. این اساساً یک جک چکش با نیروی انسانی است.

 

این می تواند یک خط گسل در بتن ایجاد کند، ضربه به ضربه، و یک بازیکن کلیدی در جعبه ابزار حذف بتن شما باشد. کلمه به خردمندان: مانند تمام تجهیزات حفاری، دستکش بپوشید. میله های حفاری ابزار تاول سازی هستند.

 

استفاده از پتک برای شکستن بتن

 

پتک تقریباً هرگز نباید در داخل خانه استفاده شود. یک استثنای قابل توجه، دال های زیرزمین در خانه های قدیمی است که ممکن است یک گودال یا زهکشی محیطی نصب کنید. دال های زیرزمین اغلب نازک هستند – فقط یک اینچ از بتن بر روی بستری مانند سیلندرهای زغال سنگ.

 

در اینجا، یک چکش یا چکش دوار فوراً سطح را سوراخ می کند، سپس می تواند در خاک فرو رود. برای بتن نازک و شکننده، نیروی بلانت اغلب بهترین است. کار زیادی است، اما موج ضربه ای فولاد روی بتن در چند ضربه بیشتر از ابزارهای دیگر در نوک تیز آهن اسکنه شکسته می شود.

 

شکستن بتن با مواد شیمیایی

 

همچنین چیزی وجود دارد که از آن به عنوان دوغاب منبسط کننده یاد می شود – یک عامل شیمیایی که به تجزیه بتن کمک می کند. بسته به شرایط سایت ممکن است نیاز به چکش باشد. یک چکش چرخشی حتما مخلوط کنید، بریزید و صبر کنید. دوغاب منبسط شده و بتن را می شکند. از قبل برنامه ریزی کنید و برای استفاده صحیح از دستورالعمل های سازنده استفاده کنید.

 

چگونه می توان یک مجموعه پست را در بتن کاهش داد

گاهی اوقات بتن در راه است، مانند هنگام برداشتن و تعویض پایه های نرده در آن. در این مواقع، پاک کردن چند اینچ کثیفی از اطراف پایه پایه و سپس بریدن ستون زیر درجه با یک اره رفت و برگشتی آسان‌تر است.

 

البته، این بدان معنی است که قسمت زیر زمینی پست یک مانع باقی خواهد ماند. برای دور زدن این موضوع، هر جا که ممکن است، طرح پایه حصار را طوری تغییر دهید که بتوانید سوراخ های جدیدی حفر کنید. به عنوان مثال، به جای پانل کامل، با پل زدن مکان های پست موجود، با نیم پانل شروع کنید.

 

نحوه دفع بتن

وسایل نقلیه اصلی برای جابجایی بتن چرخ دستی یا کامیون دستی هستند. برای قطعات کوچکتر و/یا برداشتن از داخل خانه، شکستن دو سطل 5 گالنی سخت است. از قضا حمل یک سطل در هر دست راحت تر از حمل یک سطل است.

 

برای پروژه‌های بزرگ‌تر، می‌توانید اجاره زباله‌دان را در نظر بگیرید. برخی از کارترها بتن را در جعبه‌هایشان دوست ندارند، پس حتما بپرسید زیرا ممکن است کار را رد کنند یا اصرار کنند که زباله‌دان را تا حدی پر کنید.

 

از طرف دیگر، یک سنگ‌تراش محلی یا منظره‌ساز ممکن است بتواند بتن را چرخ کرده و آن را بازیافت کند – یا حتی احتمالاً از آن در پروژه‌ای که نیاز به پر کردن است استفاده کند.