بودجه برای هیئت مدرسه ملی یوکان بیش از دو برابر شده است

هیئت مدرسه کشور اول در یوکان از هشت مدرسه و بودجه 13 میلیون دلاری در سال 2022 به 11 مدرسه در سال 2023 با بودجه کمی بیش از 35 میلیون دلار برای 15 ماه آینده افزایش یافته است.

دانا تیزیا-ترام، رئیس هیئت مدیره مدرسه، گفت که آخرین توافقنامه بودجه گامی در مسیر درست است – اما کمتر از آن چیزی است که هیئت مدیره مدرسه به آن امیدوار بود.

«شصت و چهار درصد از این [agreement] نشان دهنده بودجه ای است که برای هر یک از مدارس وجود داشت.”

مابقی وسعت کامل آن چیزی نیست که ما به آن امیدوار بودیم، اما نشان دهنده یک حرکت بزرگ رو به جلو در ابتکاراتی است که می خواهیم برای دانش آموزان خود بیاوریم.”

او گفت که برخی از این ابتکارات شامل طرح سوادآموزی جدید و استخدام فردی برای کار بر روی مسائل مربوط به حضور کم در مدرسه است و افزود که ایده های دیگر هنوز در مرحله مفهومی توسعه هستند. یکی از آنها شامل آوردن بزرگان به مدارس و ادغام حضور آنها در یادگیری اعتباری است.

Tizya-Tramm گفت: “ما نه تنها از کتابخانه ها و کتاب های درسی، بلکه کتابخانه های زنده که بزرگان ما هستند نیز می توانیم آموزش ببینیم.”

وزیر آموزش جین مک لین گفت که بومی سازی برنامه درسی بخش مهمی از وظایف هیئت مدیره است.

مک‌لین گفت: «بودجه‌ای برای توسعه برنامه‌های درسی خاص وجود دارد، و این مطالب با وزارت آموزش به اشتراک گذاشته خواهد شد. “و همچنین به اشتراک گذاری دانش وجود دارد که به طور ارگانیک زمانی اتفاق می افتد که ما به عنوان یک جامعه مدرسه گرد هم می آییم. این یک گام بزرگ در پیشبرد آشتی و بهبود نتایج آموزشی برای همه دانش آموزان در سراسر قلمرو است.”

مک‌لین گفت که بودجه کلی مدرسه برای یوکان افزایش یافته است و این پول از برنامه‌های آموزش اولیه و مراقبت از کودکان حمایت می‌کند.