تحقیقات پزشکی قانونی نوناووت ، خدمات دادگاه در حال تعلیق به دلیل COVID-19

تحقیقات پزشکی قانونی در مورد مرگ یک مرد Gjoa Haven در تیراندازی پلیس 2016 همراه با تعداد زیادی از دادگاه ها و خدمات اصلاحی به دلیل COVID-19 و قفل در سراسر قلمرو به سال آینده موکول شده است.

مطب پزشکی در نوناووت تأیید کرد که تحقیقات در مورد تیراندازی به چارلز قیرنگنیرک با توافق مشترک به تعویق افتاده است.

Khen Sagadraca ، سرپرست سرپرست دادگستری در یک ایمیل گفت که تحقیقات از اوایل سال آینده از سر گرفته می شود. عملیات منظم دادگاه در دادگاه دادگستری نوناووت در ایکالویت تا 8 ژانویه 2021 به حالت تعلیق درآمده است.

لئونا قیرنگنیرک ، مادر چارلز ، گفت که به او گفته شد تحقیق در مارس 2021 از سر گرفته خواهد شد.

اوا قیرنگنیرک ، مادربزرگ چارلز ، گفت كه آرزو می كند تحقیق از قبل به پایان رسیده باشد و امیدوار است كه اقدامات بهتر پلیس برای اینوئیت از تحقیقات خارج شود.

“آنها می توانستند کاری بهتر از تیراندازی انجام دهند [Charles]، “اوا به سی بی سی گفت.

وی با بیان اینکه چارلز هنگام مرگ دچار خشم و بهداشت روانی بود ، گفت: “ای کاش آنها احترام بیشتری قائل می شدند و می فهمیدند که در زندگی فرد چه می گذرد.”

دفتر پزشکی قانونی یک آژانس با طول اسلحه در بخش دادگستری است.

خدمات دادگاه به حالت تعلیق درآمد

دادگاه دادگستری نوناووت فعالیتهای منظم خود را تا 8 ژانویه متوقف می کند.

تولوچ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که خدمات دادگاه نیز کاهش می یابد ، اما جلسات رسیدگی به وثیقه و بازداشت ادامه خواهد داشت.

تولوچ گفت ، تمام امور مربوط به امور رفاهی و سرپرستی کودک همچنان ادامه خواهد داشت.

قاضی گفت ، و امور مدنی جدیدی که از راه دور قابل رسیدگی هستند نیز از طریق بایگانی الکترونیکی پذیرفته می شوند.

جسیکا یانگ ، معاون معاون وزیر دادگستری در نامه ای الکترونیکی گفت ، در همین حال ، بازدید از همه زندان های نوناووت از 13 نوامبر در حال تعلیق است.

این بخش همچنین در تلاش است تا جمعیت زندانیان در حین قفل قلمرو را از طریق آزادی زودهنگام و آزادسازی از طریق وثیقه کاهش دهد – اما یانگ گفت که این اداره هیچ کنترلی یا نفوذی در مورد صلاحیت یک زندانی برای آزادی ندارد.