“تلاش تیم متحد” کلید موفقیت در غلبه بر شیوع Opaskwayak Cree Nation COVID-19: رئیس

كاریستین سینكلیر (رئیس) می گوید: كار گروهی و قطع نوار قانونی سیاسی كلید موفقیت غلبه بر شیوع COVID-19 در خانه مراقبت شخصی در Opaskwayak Cree Nation بود.

اولین ملت ، در حدود 520 کیلومتری شمال غربی وینیپگ ، در 21 اکتبر در خانه مراقبت از یادبود Rod McGillivary اعلام شیوع کرد ، پس از آن که 28 نفر از ساکنان و تقریبا نیمی از کارکنان آنجا به COVID-19 آلوده شدند. یکی از اهالی درگذشت.

یک تیم واکنش سریع و 12 نفر از نیروهای مسلح کانادا با آموزش پزشکی اعزام شدند. شیوع در خانه مراقبت در تاریخ 29 نوامبر پایان یافت.

سینکلر به میزبان مهمان سام سامسون در رادیو CBC گفت: “احساس آسایش و رضایت بالایی وجود دارد زیرا می دانیم که ما توانسته ایم به همان سرعتی که توانسته ایم با این شرایط اضطراری مقابله کنیم.” سرعت بالا اوایل این هفته.

“ولی [it couldn’t be done] بدون حمایت کامل از دولت فدرال از طریق ارتش و البته با اقتدار بهداشت شمال ، تیم واکنش سریع و کارکنان خط مقدم ما و اداره بهداشت Opaskwayak.

“بنابراین یک تلاش تیمی متحد وجود داشت.”

وی گفت ، این بیماری به سرعت باورنکردنی در خانه مراقبت شیوع پیدا کرد و این زمانی بود که OCN به سایر حوزه های قضایی مانند کبک و جنوب منیتوبا نگاه کرد تا از اشتباهاتی که ممکن است باعث شیوع شیوع خانه های مراقبت در آنجا شود ، یاد بگیرد.

سینکلر برای کمک نظامی برای تقویت تیم بهداشتی که قبلاً در جامعه بود به مارك میلر وزیر خدمات بومی فدرال مراجعه كرد. سینکلر گفت ، در 19 نوامبر ، یک خدمه نظامی پزشکی از CFB ادمونتون به Opaskwayak اعزام شدند.

سینکلر گفت ، پس از اینکه تیم جمع شد ، مسئله اقدام سریع و قاطع “بدون اجازه دادن به هر گونه نوار قرمز یا سیاست درگیر کردن” بود.

سروان روبی كمبل ، افسر پرستاری در CFB ادمونتون ، كه تیم را در Opaskwayak هدایت می كرد ، گفت كه 12 عضو ارتش برای كمك و نه سربازی آورده شدند.

کمپبل در مصاحبه با گفت: این تیم به بهداشت و پیشگیری و کنترل عفونت کمک کرد ، اما تمرکز اصلی مراقبت از ساکنان خانه بود در حالی که کارکنان از COVID-19 بهبود یافتند. رادیو اطلاعات میزبان مارسی مارکوسا.

وی گفت که بیشتر مراقبت هایی که از آنها انجام می شد کمک های پرستاری و تختخوابی از قبیل کمک به ساکنان در غذا خوردن و استحمام بود ، افزود:

کمپبل گفت ، هنگامی که کارکنان آلوده توانستند به کار خود برگردند و مشخص شد که آنها می توانند از پس شرایط برآیند ، ارتش تصمیم به ترک آن گرفت.

پس از آزمایش مثبت 28 نفر از ساکنان آنجا برای COVID-19 ، یک تیم کمک پزشکی چند منظوره نیروهای کانادایی برای کمک به کارکنان در بیمارستان مراقبت از یادبود Rod McGillivary به OCN اعزام شدند. (ارائه شده توسط وزارت دفاع ملی)

به گفته وی ، این شغل با وظایف عادی اعضا یعنی کار تمام وقت در بیمارستان ها یا در برخی از پایگاه های نظامی متفاوت بود ، بنابراین این یک اثر ماندگار است.

كمبل گفت: “من واقعاً به اندازه آنچه در آن جامعه تجربه كرده بوديم طنين انداز نيستم.”

“من فکر می کنم که تیم به طور کلی همین احساس را داشتند و ما به کاری که آنها با کمک به ساکنان انجام دادند و با همکاری کارکنان خانه مراقبت از Rod McGillivary کار کردند بسیار افتخار می کنیم.”

بررسی رسمی در حال انجام است

با از بین رفتن شیوع در خانه مراقبت اوپاکویاک ​​، موارد COVID-19 در سایر جوامع بومی ، به ویژه ملت اول شاماتاوا در شمال منیتوبا ، در حال افزایش است.

به گفته رئیس اریک ردد ، که به شدت خواستار کمک پزشکی نظامی است ، جامعه Tha تا 13:00 مورد شناخته شده COVID-19 و از نظر آزمایش مثبت 68 درصد از بعد از ظهر جمعه داشته است.

مقامات روز جمعه گفتند که در طول هفت روز گذشته 625 مورد COVID-19 اعلام شده است که مربوط به افراد سازمان ملل است.

طبق بولتن هفتگی صادر شده توسط تیم هماهنگی پاسخ همه گیر مانیتوبا COVID-19 ، تعداد پرونده های فعال در میان افراد ملل اول در این استان ، چه در حالت ذخیره و چه در خارج از آن ، به 1815 نفر رسید.

از روز جمعه 107 نفر از اولین ملل به دلیل بیماری در بیمارستان تحت درمان بودند ، از جمله 23 نفر در مراقبت های ویژه.

تاکنون چهل و هفت نفر از مردم سازمان ملل در این استان در اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند.

سینکلر گفت که در حال حاضر یک بررسی رسمی در مورد شیوع در خانه مراقبت از Opaskwayak در جریان است. وی گفت که این چگونگی شروع شیوع و نحوه جلوگیری از وقوع یک وضعیت مشابه در آینده بررسی خواهد شد.

وی گفت که این طرح به اشتراک گذاشتن یافته ها به صورت علنی است ، بنابراین دیگران می توانند از آنها یاد بگیرند.