خرید جدیدترین سیستم ردیابی و Gps ماشین

1399/7/1 دقیقاً. محمدرضا 1400/6/20 سلام دقیقا درست فرمودین متاسفانه خیلی از نظر ها بی ارزشه به نظر میرسه بسیاری از این دوستان ماشین که هیچ حتی گواهینامه هم ندارن.بنده این ماشین رو سال ۹۸ خریدم تا الان ۵۳ تا راه رفتم هیچ اتفاق غیر معمولی نداشته از سال ۷۸ هم راننده هستم خیلی از مشکلاتی که مطرح شده از بی تجربه بودن مالکان و علم کم اونها نسبت به خودرو هست من قبلا هر چند وقت ماشین عوض میکردم و تقریبا تمام داخلی ها رو داشتم اما این ماشین رو فعلان عوض نمیکنم چون خیلی خوب جواب داده دنا 1399/6/22 پاسخ اون موقعی که پراید ۲۰ بود این ۱۲۰بود به این قیمت میگفتن زیاده الان ۶۰۰شده چی باید گفت م.

1399/5/10 پاسخ خجالت خودت بکش ناشناس پیکان سوار مثل آدم انتقاد کن بی ادب! حالا بعد دوسال از خرید سمندEF7 و تو کیلومتر 92000 تا هیچ خرجی غیر از تعویض روغن و بنزین نداشتم (تسمه تایم هنوز عوض نشده که باید عوض بشه-سنسور اکسیژن بخاطر بنزین بد سوخته) حالا هم اومدم نظرات عزیزان رو در مورد دنا بخونم که متاسفانه بسیار بی ارزش هست و با نظرات یک بچه نابالغ برابری میکنه.بهتره نظردهندگان نسبت به لذت سواری، امکانات، ایرادات عجیب، صداهای ماشین، قدرت ترمز، دمای موتور و مسائل فنی تر نظر بدن و از مقایسه های بیخود و نظرات ناشی از عقده و فحاشی های مختلف بپرهیزند تا خریداران بتونن از تجربیات و نکات لازم استفاده ببرند.ممنون .

خجالت هم خوب چیزیه ها مهدی 1399/4/13 پاسخ خلاصه نظرات در مورد دنا پلاس اینه: شتابش خوبه و تو سربالایی هر جنبندهذای رو سوسک میکنه، تمام. رضا 1399/5/10 پاسخ سلام آقای ناشناس.ترمز مگان ساخت بنز هست درست.اما لازم به ذکر هست که ترمز و دیگر قطعات فنی این خودرو ساخت بوش آلمان هست وبدون شک از ترمز مگان چیزی کم ندارد.اگر باور ندارید، gps خودرو انواع برید تحقیق کنید!

فقط کمی فکر کنید چرا تویوتا در خودروهاش از توربو استفاده نکرده؟ یکی دنا دوست داره، یکی پیکان و یکی آریزو ۵.به نظرم نقل کاملی از این خودرو داشته؛ حالا یک نفر رک نقل می کنه، یک نفر با کمی اغراق و یک نفر با انتقاد! ذخیره سازی عکس با توجه به موقعیت خودرو از ویژگی های جی پی اس خودرو دوربین دار است .