درآمد حاصل از جرم برای پرداخت اتوبوس براندون بیر، تجهیزات پلیس

دولت مانیتوبا از 350000 دلار از صندوق مصادره جنایی خود – دارایی و پول نقدی که استان مصادره کرده است – برای پرداخت یک ون جدید برای قبیله براندون بیر و تجهیزات تخصصی پلیس براندون استفاده می کند.

به خانواده خرس 80000 دلار داده می شود تا یک مینی بوس بخرد تا به منطقه بزرگتری از براندون خدمات رسانی کند، تدارکات را توزیع کند و به عنوان فضای گرمایش در زمستان فعالیت کند.

جید گمبلین، کارمند گروه Bear Clan، گفت که وسیله نقلیه جدید یک پله بالاتر از آنچه که در حال حاضر دارند است.

او روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: «ما در حال حاضر یک ون کوچک داریم، بنابراین از آن برای حمل همه لوازم، حمل و نقل و گشت‌زنی‌هایمان استفاده می‌کنیم، بنابراین مطمئناً یک ون است.

ما مشتاقانه منتظریم تا بتوانیم به مناطق بیشتری دسترسی پیدا کنیم.»

مردی با موهای خاکستری کوتاه در لباس پلیس پشت تریبون و در مقابل پرچم کانادا، پرچم استان مانیتوبا و بنری که روی آن نوشته شده است، ایستاده است:
خدمات پلیس براندون 270000 دلار از عواید ناشی از جرم دریافت خواهد کرد تا هزینه تجهیزات پزشکی قانونی جدید و یک پهپاد جدید را بپردازد. رئیس وین بالکن می گوید این پول به پلیس کمک می کند تا شواهد پزشکی قانونی را جمع آوری کند و افسران را ایمن تر نگه دارد. (یان فروز/سی بی سی)

خدمات پلیس براندون مابقی 270000 دلار را دریافت خواهد کرد.

تقریباً 64000 دلار برای بهبود واحد شناسایی پزشکی قانونی با خرید تجهیزات گردآوری شواهد استفاده خواهد شد.

پلیس همچنین از 22000 دلار برای جایگزینی پهپاد قدیمی خود استفاده خواهد کرد، که رئیس پلیس براندون، وین بالکان، گفت که این پهپاد به روش های بی شماری به افسران کمک خواهد کرد.

او گفت: “این می تواند دید هوایی عالی به ما بدهد، به ما اجازه می دهد به دنبال شواهد بگردیم. اگر وضعیتی در حال انجام است، می توانیم از آن برای اطلاعات هوایی استفاده کنیم تا در صورت وجود خطر در آنجا یا فرار افراد، به اعضای خود پاسخ دهیم.” کنفرانس خبری.

او گفت که این دستگاه همچنین می تواند منابع گرمایی را برای یافتن افراد گمشده دریافت کند.

این اطلاعیه یک روز پس از آن منتشر شد که استان اعلام کرد می‌خواهد شش خانه توقیف شده تحت قانون مصادره اموال مجرمانه را به قیمت 1 دلار به یک سازمان بومی یا غیرانتفاعی بفروشد که می‌تواند خانه‌های تک خانواده‌ای مقرون به صرفه را برای فروش به افراد کم درآمد و متوسط ​​توسعه دهد. خانواده ها.

هدر استفانسون، نخست وزیر مانیتوبا، گفت که عواید حاصل از جنایت ضبط شده توسط این استان به نفع افرادی است که قربانی شده اند.

او در این کنفرانس خبری گفت: «ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که به قربانیان جنایت و همچنین مجریان قانون و همچنین قبیله خرس، دیگرانی که در کل روند قربانیان جنایت کمک می‌کنند، برسد.