دوره انگلیسی درجه 11 با تمرکز بر صداهای بومی در منطقه لندن اجباری می شود

بزرگترین هیئت مدرسه منطقه یک دوره انگلیسی درجه 11 را که بر نویسندگان Inuit، Metis و First Nations متمرکز است، برای دانش آموزان دبیرستانی اجباری خواهد کرد، پس از فشار از طرف متولی دانش آموزان بومی.

این دوره در حال حاضر در مدارس تورنتو، یورک و دورهام اجباری است. از سال 2017 در هیئت مدرسه لمبتون-کنت اجباری شده است.

لیزی نینهام، دانش آموز کلاس 12 در مدرسه متوسطه لویر و معتمد دانش آموز بومی هیئت مدرسه ناحیه تیمز ولی، گفت: «ما در مورد مردم و مسائل خود آموزش نداریم.

“من دوست دارم که دوره معاصر است و همچنین نشان می دهد که چگونه اتفاقاتی که در طول تاریخ رخ داده است، دیدگاه ما را تغییر داده است.”

Ninham از Oneida Nation of the Thames است. متولیان در اوایل این هفته رای دادند تا این دوره از سال تحصیلی 2024/2025 اجباری شود، پس از اینکه نینهام این ایده را مطرح کرد. برای معلمانی که می خواهند این دوره را تدریس کنند، توسعه حرفه ای وجود خواهد داشت.

همه دانش آموزان کلاس 11 در حال حاضر باید زبان انگلیسی را بخوانند. زمینه های یادگیری مانند سایر دوره های انگلیسی است، اما تمرکز بر روی طیف وسیعی از متون ادبی، شفاهی، رسانه ای و فرهنگی بومی تغییر می کند.

افزایش صدای بومیان

این دوره در حال حاضر در برخی از دبیرستان های منطقه به عنوان یکی از دوره های انگلیسی درجه 11 که دانش آموزان می توانند بگذرانند ارائه شده است. نامیده می شود درک اولین ملل معاصر، متیس و صداهای Inuit.

لیان گیل، معلم انگلیسی و کتابدار در مدرسه متوسطه لویر که امسال برای اولین بار این دوره را تدریس کرد، گفت: “من فکر می کنم این یک دوره مهم است.”

او گفت: «رویکرد من طوری است که انگار درست در کنار دانش‌آموزان در حال یادگیری هستم، زیرا هستم. “من چیزهایی را آموزش می دهم که هرگز در مدرسه به من آموزش داده نشده است، بنابراین در مورد این واقعیت که باید خودم قبل از اینکه به آنها یاد بدهم، چیزهای زیادی یاد می گرفتم بسیار باز هستم. ما چیزهای زیادی را با هم کشف می کنیم.”

گیل بومی نیست و در دوران دانشجویی آثار بومی به او آموزش داده نشده است.

“می دانم که نسخه نادرستی از تاریخ، پر از حذفیات به من آموخته اند. ما باید اشتباهات گذشته را اصلاح کنیم. ما می دانیم که افسانه های زیادی وجود دارد، و بسیاری از ادبیات واقعا خوب که نادیده گرفته می شوند، بنابراین اگر این یک دوره اجباری می شود و سپس می توانیم اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان با نسخه اصلاح شده تاریخ به سن بزرگسالی خود می روند.”

اگر دانش‌آموزان حقیقت را بدانند و بتوانیم با اطلاعات نادرست و افسانه‌ها مبارزه کنیم، افراد بسیار بیشتری خواهیم داشت که مایلند کار سخت آشتی و استعمار زدایی را انجام دهند.»

دوره اجباری درجه 11 اکنون بر نویسندگان چند فرهنگی و مکبث شکسپیر متمرکز است.

شاگردان گیل در دوره تحصیلی خود در سال جاری، شعرهای ریتا جو، شاعر میکماق، نویسنده توسکارورا از شش ملت رودخانه بزرگ آلیسیا الیوت، نویسنده Anishinaabe Waubgeshig Rice و بسیاری دیگر را مطالعه کردند.

برای نینهام، که در برخی از کلاس‌های گیل شرکت می‌کرد اما به دلیل اینکه در کلاس دوازدهم است، این دوره را نگرفت، شنیدن نویسندگان بومی معاصر طراوت‌بخش بود.

او گفت: “من از مکبث لذت بردم، اما در عین حال، با مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم مطابقت نداشت و با تجربیات هیچ کس در کلاس همخوانی نداشت. هیچ کس نمی توانست با متن ارتباط برقرار کند.” وقتی کسی برای ارتباط با آن نکاتی را بیان نمی کند، مطالعه چیزی را سخت می کند.»