راننده قبل از میلاد توسط خروس در حال پرواز از پنجره به صورتش خورد

مردی از شاهزاده جورج، بریتیش کلمبیا، در حین رانندگی به شهر، پس از اصابت یک باقرقره به صورتش کمی گیج می‌شود.

جاش سیمور، یکی از اعضای شورای منتخب ملت اول Lheidli T’enneh، گفت: “همه چیز روشن شد و من صدای زنگ در گوشم شنیدم.” “نمیدونستم چی شد.”

سیمور در امتداد یک جاده روستایی بین خانه خود و شهر، در فاصله 20 کیلومتری، در حال رانندگی بود که از ناحیه سرش کوبید. او می‌گوید که تقریباً درست در همان زمانی که باقرقره به هوش آمد، توانست خود را کنار بکشد، زیرا پرنده شروع به تکان دادن دور سر او کرد.

او گفت: «هنوز پشت گردنم بین من و صندلی پیچیده بود. “حدود 20 ثانیه طول کشید تا من متوجه شوم که مورد اصابت قرار گرفته ام… زیرا هنوز در تلاش بودم تا بفهمم چرا در وسیله نقلیه ام خروس وجود دارد.”

تماشا | سیمور از مسافر غیرمنتظره اش فیلم می گیرد:

مردی در سال قبل از میلاد در حین رانندگی در جاده روستایی توسط خروس مورد اصابت قرار گرفت

جاش سیمور در حال رانندگی در جاده ای خاکی در شمال شاهزاده جورج، بریتیش کلمبیا بود که به پهلوی صورتش برخورد کرد. وقتی به هوش آمد، یک خروس داخل کامیونش پیدا کرد و شروع به فیلمبرداری از این برخورد کرد.

هنگامی که متوجه شد چه اتفاقی دارد می افتد، سیمور متوجه شد که هیچ کس داستان او را باور نمی کند مگر اینکه مدرکی به دست بیاورد، بنابراین گوشی خود را بیرون آورد و شروع به فیلمبرداری از بازدیدکننده غافلگیرکننده ای کرد که روی صندلی عقبش نشسته بود، قبل از اینکه در را باز کند و اجازه دهد آن را باز کند. بسوی جنگل.

او گفت: “من می توانم 100 درصد تضمین کنم که من تنها مقام منتخب در کانادا هستم که در حین رانندگی با خروس به صورتش برخورد کرده است.”

CBC News نتوانسته است این ادعا را تأیید کند.

“یک تصادف کامل”: پرنده شناس

یکی از دلایلی که سیمور اینقدر گیج شده بود این بود که پنجره‌اش فقط حدود چهار اینچ پایین بود که فکر نمی‌کرد فضای کافی برای عبور باقرقره باشد. او گفت: «فکر کردم گلوله برفی است.

کن اوتر، پرنده‌شناس و استاد دانشگاه بریتیش کلمبیا شمالی، می‌گوید که خروس بسیار خوش‌شانس بود که خود را در داخل کامیون پیدا کرد نه اینکه توسط کامیون زیر گرفته شود.

او گفت که خروس‌ها اغلب توسط وسایل نقلیه در جاده‌های روستایی ترسیده می‌شوند که باعث می‌شود آنها ناگهان با بال زدن به هوا پرواز کنند، این عمل به نام “فلاشینگ” شناخته می‌شود.

“آنها اغلب فقط در سراسر منقل می پیچند [of the vehicle]او گفت، اتفاقی که برای سیمور افتاد را یک “تصادفی کامل” خواند.

باقرقره یک خطر معمول جاده روستایی

در واقع، اوتر می‌گوید پرواز خروس‌ها به داخل وسایل نقلیه چنان مشکلی است که او همیشه با دانش‌آموزان جدید فارغ‌التحصیل خود درباره نحوه رفتار آنها صحبت می‌کند، وقتی که به ناچار با خروس‌هایی که هنگام رانندگی به سمت آنها پرواز می‌کنند، مواجه می‌شوند.

او به آن‌ها می‌گوید بهترین کار این است که فقط به رانندگی ادامه دهند، زیرا اگر سعی کنند برای اجتناب از پرنده منحرف شوند، احتمال زیادی وجود دارد که در موقعیت خطرناک‌تری قرار بگیرند.

او گفت: «یک دانشجوی فوق لیسانس داشتم که ماشینش را به دلیل سرازیر شدن خروس از جلوی او در گودال انداخت. این خودروی صحرایی ما را نابود کرد.»

خروس روی حصار می نشیند.
کن اوتر، پرنده شناس، می گوید ترسیده شدن خروس ها و پرواز به داخل وسایل نقلیه یک خطر مکرر در جاده های روستایی اطراف پرنس جورج است. (اندرو کورجاتا/سی بی سی)

او پس از بررسی ویدیو در ایمیلی گفت: «من از برخورد خروس‌ها به کناره‌های وسایل نقلیه در هنگام شستشو می‌دانم، اما این اولین موردی است که می‌بینم مستقیماً در پنجره‌ای باز پرواز می‌کند».

“یک در میلیون شات – شاید بخواهید به مشاور شورای شهر بگویید امروز روز خوبی برای خرید بلیط های بخت آزمایی است.”

و در واقع، این دقیقاً همان کاری است که سیمور انجام داد و گفت: “فکر می‌کنم شانس بیشتری برای برنده شدن میلیون‌ها دلار دارم تا اینکه در حالی که با سرعت 60 در جاده‌ای خاکی از طریق یک پنجره چهار اینچی رانندگی می‌کنم، با یک باقرقره برخورد کنم.”

اما او گفت که همه چیز را به شانس واگذار نمی کند و به جلو می رود.

“من با شیشه بالا رانندگی می کنم.”

سپیده دم شمال9:08آسیاب خروس از نوع متفاوت

داستان برخورد نزدیک “مرغ” یک مرد شمالی قبل از میلاد