را به آن می بخشند

در این روش ابتدا برگ های گیاهی که میخواهند اسانس آن را خارج کنند را بر روی موم و به صورت لایه لایه می ریزند. ابتدا با برش دادن یک دانه وانیل، دانه ها را از غلاف خرد کنید و آنها را به قطعات ریز برش دهید. با استفاده از قطره چکان اسانس دانه وانیل را خارج کنید بدون اینکه بذر آن را بگیرید. اسانس ها را می توان به صورت متابولیک و از روش های مختلفی توسط گیاهان به دست آورد. از انواع اسانس ها می توان به گل محمدی، نعناع، وانیل، اسطوخودوس (لوندر) و هل اشاره کرد. روغن ها به طراوت پوست کمک می کند روغن شمعدانی یا لوندر برای پوست های معمولی و روغن رزماری برای افراد با پوشت خشک مناسب است.

ترکیبات شیمیایی نظیر اسانس لیمو، اسانس انواع گل ها، اسانس درخت چای، اسانس لوندر (اسطوخودوس)، اسانس های ادکلنی نمونه هایی از ترکیباتی هستند که بوی خوش و عطر مخصوصی را در انواع شوینده ها ایجاد می کنند و بهترین اسانس مایع دستشویی و بهترین اسانس مایع ظرف شویی هستند. این روغن اساسی، خاصیت ضد عفونیکننده و ضد قارچی دارد و با بوی بسیار خوش هنگام کار کردن، احساس خوشایندی را در فرد به وجود خواهد آورد. اگر نامی از استخراج روغن های اساسی یا استخراج روغن های گیاهی برای تولید مواد شوینده معطر هم شنیدید، در حقیقت، به همین روش ها اشاره دارد.

زمانی که صحبت از لکه لباس، آلودگی ها و کثیفی ها به میان می آید، منظور، مواد شیمیایی مضر و ترکیبات مختلف هستند که در مقیاس بسیار اندک در بافت پارچه ها یا لا به لای سطوح مختلف نفوذ می کنند و موجب ظاهر نامطلوب در آن قسمت خواهند شد. این مواد در قسمت های مختلف بسیاری از گیاهان دارویی وجود دارند. اکثر مواد معطر یا همان اسانس ها ساختار مولکولی آلی دارند و حاوی ترکیبات حلقوی از نظر شیمی مولکولی می باشند.

برای تولید اسانس یا روغن های گیاهی، مواد اولیه در داخل یک مخزن بزرگ تحت حرارت بالا قرار می گیرند. بدین معنی که اگر در معرض هوا قرار بگیرند، به سرعت تبخیر میشوند. که مناسب با ذائقه مشتریان در بازار موجود هستند. مانند انواع آب میوه که با طعم های مختلف در بازار موجود است. مصرف کنندگان می توانند طعم مورد علاقه خود را در هر فصل از سال با اسانس داشته باشند. اصلی ترین مصرف کنندگان اسانس، کارخانه های تولید کننده شوینده، محصولات آرایشی و بهداشتی هستند. بهترین و متداول ترین روش صنعتی برای این منظور، همین روش تقطیر است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروش حلال اسانس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.