زن بومی جوان محافل مشترک خود را ایجاد و رهبری می کند

یک زن جوان ملل اول با ایجاد یک حلقه اشتراک آنلاین به دیگر زنان بومی کمک می کند تا قدرت پیدا کنند.

اوسیان برویر ، مجری گفت: “من صدای زن را شروع کردم زیرا زمانی را به یاد می آورم که احساس نمی کردم صدایی دارم.”

نوجوان 24 ساله از ساگکنگ اول ملت در منیتوبا نوامبر گذشته گروه پشتیبانی را ایجاد کرد.

برویر گفت او تا حدی در پرستاری بزرگ شده و اغلب خود را بین ساگنگ و وینیپگ می دید. او امروز از جوانانی که در سیستم رفاه کودکان کار می کنند حمایت می کند.

برویر صدای زن را فضایی برای زنان بومی ، LGBTQ2S یا هر کسی که خود را به عنوان یک زن معرفی می کند توصیف می کند تا آنچه را که در زندگی خود پشت سر می گذارند به اشتراک بگذارد. بیشتر بحث ها طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد.

برویر گفت: “این می تواند ناشی از خشونت خانگی ، آسیب های دوران کودکی ، یا مسائل مربوط به بهداشت روانی ، تنها بودن از پدر یا مادر باشد یا … گاهی اوقات فقط به عنوان یک زن بودن به طور کلی و داشتن قدرت برای خود و خانواده و جامعه خود بسیار قدرتمند باشد.”

او به مراسم سنتی اعتبار می دهد که به او در مورد نقش خودش به عنوان یک زن بومی و “نحوه زندگی جوامع ما” آموزش می دهد.

برویر گفت: “من از یک سیستم مردسالاری ناشی می شوم.”

“وقتی نوجوان و مادر جوان بودم ، در مورد برخی از تجربیاتی که در زندگی ام گذرانده ام بسیار ساکت بودم و همیشه احساس می کنم نمی توانم آن چیزها را به اشتراک بگذارم.”

‘شما آن را رها می کنید. داری میذاری

امروز برویر خود را با یک شبکه پشتیبانی از جوانان بومی احاطه کرده است که می خواهند در جامعه خود تأثیرگذار باشند و بتوانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. یکی از این افراد مونیک دژارلایس است.

دژارلایس از Kinosao Sipi است که به آن House House Cree Nation نیز گفته می شود و دارای دو مدرک دانشگاه وینیپگ است.

در ماه ژوئیه ، دژارلایز و برویر داوطلبانه به عنوان رهبران تیم برای یک برنامه مشترک اجرا شده توسط Strength in the Circle ، یک گروه سلامتی مردان بومی در وینیپگ ، شروع به کار کردند.

این بسیار محبوب بوده است که آنها افرادی را از خارج از استان داشته اند و تا آنجا که ایالات متحده به تماس آنها پیوست.

تصمیم گرفته شد که این دو زن با پشتیبانی از Strength در شبکه های Circle ، صدای زن را دوباره راه اندازی کنند.

Ocean Bruyere و Monique Desjarlais از ماه ژوئیه یک حلقه مشترک مشترک را رهبری می کنند. آنها صدای زن را از طریق Strength in the Circle با هم اجرا خواهند کرد. (Ocean Bruyere)

دژارلایس گفت: “من فکر می کنم که ما فقط با همه آنچه اتفاق می افتد ، به تعداد زیاد زنان بومی گمشده و مقتول ، به همدیگر احتیاج داریم.”

بنیانگذار قدرت در دایره ، جانی میکل گفت که محافل مشترک می توانند به ایجاد روابط بین زنان بومی ، زنان و افراد دو روح در وینیپگ کمک کنند.

میکل گفت: “من به عنوان یک مرد ، مهم است که ما از زنان خود به هر شکلی حمایت کنیم تا بتوانند رهبرانی شوند که هستند.”

دژارلایس اظهار داشت که رهبری و شرکت در گروه زنان فرصتی را برای وی فراهم کرده است تا از احساس انزوا در طی همه گیر شدن بیماری فرار کند.

دژارلایس و برویر امیدوارند این گروه رشد کند.

برویر گفت: “احساس می کنم برای سلامت روان مفید است ، زیرا به خودی خود شما را در سر خود رها نمی کند.”

“شما می توانید این افکار را پردازش کنید و هنگامی که حقیقت خود را می گویید ، آن را رها می کنید ؛ آن را رها می کنید. ممکن است به یک باره اجازه ندهید اما آن را رها کنید کمی در یک زمان و با داشتن زنان در آن حلقه ، می توانیم همزمان شما را بلند کنیم. ”

اولین جلسه صدای زن در 3 دسامبر با بزرگنمایی برگزار می شود.