زن رودخانه راس پس از جست و جوی شدید آخر هفته همچنان ناپدید شده است

همه در رودخانه راس، یوکان، رامونا پیتر را می شناسند.

این امر ناپدید شدن زن 40 ساله را از جامعه کوچک بسیار گیج کننده تر می کند.

“او کجا خواهد بود؟” از ماریا اشلمن، عمه پیتر می پرسد.

“این فقط یکی از سوالاتی است که می‌خواهم بدانم. فقط احساس می‌کنم که او هنوز اینجاست. و من در مورد رودخانه راس صحبت نمی‌کنم، من فقط درباره اینجا، روی این زمین صحبت می‌کنم.”

چندین عضو انجمن شورای رودخانه راس دنا، همراه با RCMP و تیم جستجو و نجات یوکان (YSAR) روز شنبه جستجوی رودخانه راس – واقع در 400 کیلومتری شمال وایت هورس – را به امید یافتن پیتر انجام دادند.

این عکس گروهی از سه نفر را نشان می‌دهد که در حال گوش دادن به یک افسر جستجو و نجات هستند که نقشه‌ای در دست دارد.
اعضای شورای دنا رودخانه راس، از جمله ماری اشلمن و رئیس دیلان لوبلاو، در جستجوی رامونا پیتر، در رودخانه راس، در 6 می 2023 شرکت می کنند. یکی از افسران جستجو و نجات یوکان توضیح می دهد که کدام منطقه تحت پوشش قرار خواهد گرفت. . (ویرجینی آن / CBC)

عملیات مشترک ناموفق بود، اما جامعه همچنان به بازگشت او امیدوار است. برخی از اقلام لباس، از جمله یک کت، در آخر هفته پیدا شد.

گروهبان کارکنان: “معلوم نیست که آیا این کت اوست یا نه.” کنت لنگلی روز یکشنبه به CBC گفت.

این یکی از مواردی است که اعضا برخی از آنها را بررسی کرده اند… صحبت با اعضای خانواده و تلاش برای به دست آوردن یک ایده محکم در مورد اینکه آیا این کت او بوده یا نه. اما ما در حال حاضر هیچ چیز قطعی در این مورد نداریم. “

یک “لبخند مسری”

همه کسانی که با CBC صحبت کردند، پیتر را به همین شکل توصیف کردند – زنی مهربان با لبخندی مسری.

او را معمولاً می‌توان در حال پیاده‌روی با سگ مرده‌اش لاکی یا ایستادن در نزدیکی فروشگاه جنرال دنا در خیابان اصلی دید. به گفته اشلمان، “خانمی که دوست نداشت جامعه را ترک کند” مگر اینکه یک موقعیت اضطراری باشد.

در 28 آوریل، پیتر ناپدید شده به پلیس گزارش شد. چند تن از اعضای جامعه می گویند که او آخرین بار در 21 آوریل در مقابل فروشگاه دنا جنرال دیده شده است.

اشلمان یکی از اعضای جامعه است که زن گمشده را بهتر می شناسد. وقتی پیتر 15 ساله بود، اشلمن او را پذیرفت و به عنوان دختر خودش بزرگ کرد.

اشلمن گفت: “او به من می گوید مامان” و توضیح داد که مادر پیتر نیز چندین سال پیش ناپدید شد.

“او واقعاً… خیلی پر جنب و جوش بود. زمان زیادی طول کشید تا بتوانم از آن عبور کنم. واقعاً، واقعاً یک چالش بود. من او را رها نکردم.”

اشلمن روز شنبه به همراه دیلن لوبلاو، رئیس شورای رودخانه راس دنا به یکی از تیم های YSAR پیوست.

لوبلاو می‌گوید که این جستجو به این دلیل انجام شد که جامعه هیچ سرنخ یا اطلاعاتی درباره محل اختفای پیتر ندارد. این عملیات شامل خانه به خانه رفتن بود، در صورتی که پیتر برخلاف میل او بازداشت شود.

لوبلاو گفت: “در حال حاضر، ما به بهترین ها امیدواریم، ما برای بدترین ها آماده می شویم.” بسیاری از زنان در جامعه ما آسیب پذیر هستند.»

برای روبرتا دیک، یکی از اعضای شورای شورای رودخانه راس دنا، غیرممکن است که درباره ناپدید شدن پیتر بدون صحبت در مورد امنیت زنان صحبت کند.

دیک که عمیقاً درگیر جست‌وجو بوده است، می‌گوید که این حادثه بر سلامت روان او تأثیر گذاشته است. او می‌گوید اکنون به این فکر می‌کند که برای محافظت از زنان – از جمله دخترانش، چه کاری می‌تواند انجام دهد.

دیک که پسر عموی دوم پیتر نیز هست، گفت: «احساس می کنم شکست خوردم.

او با اشاره به پسر عموی پیتر افزود: “ما باید برای محافظت از مردم بیشتر تلاش می کردیم.” در سال 1996 به قتل رسید در رودخانه راس

بعدش چی؟

جیسون هادسون، رئیس بخش جستجو و نجات یوکان می‌گوید چالش‌های متعددی برای این جستجو وجود دارد، از جمله وسعت زمین.

هادسون می گوید که جستجو می تواند فراتر از رودخانه راس گسترش یابد، اما این به سرنخ های بیشتر بستگی دارد.

هادسون گفت: «ما به اطلاعات نیاز داریم تا بدانیم به کجا نگاه کنیم. “شما باید چیزی داشته باشید که شما را به یک منطقه خاص بکشاند.”

هادسون گفت که فقدان اطلاعات فعلی در مورد محل نگهداری او به این معنی نیست که جستجو به پایان رسیده است و او امیدواری خود را برای یافتن زن گمشده به اشتراک گذاشت.

او گفت: “هر چیزی ممکن است، زیرا ما بیش از یک بار فریب خورده ایم.” ما فقط ذهنی باز داریم و به بهترین ها امیدواریم.»

پلیس و YSAR از هر کسی که از 21 آوریل تا کنون پیتر را دیده یا با او صحبت کرده است می‌خواهد که جلو بیاید یا با Crime Stoppers به ​​شماره 867-667-6715 یا در www.crimestoppersyukon.ca.