ساسک. پس از گزارش مرگ نوزاد، گروه‌های ملل اول خواستار تحقیق و پاسخگویی هستند

رهبران ملل اول و یک مادر داغدار می گویند که گزارش اخیر در مورد مرگ نوزاد تانر براس به اندازه کافی دور از دسترس نیست.

آنها خواستار تحقیق، اتهامات جنایی علیه تعدادی از شاهزاده آلبرت، ساسک، افسران پلیس و انتشار تمام فایل های ضبط شده و اسناد پرونده هستند.

مادر تانر، کیلا فرنچمن، روز جمعه در یک کنفرانس خبری با رهبران ملل اول در ساسکاتون شرکت کرد. او صحبت نمی کرد، اما در یک پتوی تشریفاتی پیچیده شده بود.

النور سانچیلد، وکیل فرانسوی گفت: “آنها کیلا، یک زن بومی، و فرزندش را شکست دادند. ما به پاسخ نیاز داریم. ما نیاز داریم که سرویس پلیس شاهزاده آلبرت پاسخگو باشد.”

سانچایلد گفت که مرگ تانر هم ناشی از سهل انگاری و هم نژادپرستی بوده است.

بابی کامرون، رئیس فدراسیون کشورهای بومی مستقل با این موضوع موافقت کرد.

کامرون گفت: «این تمام نشده است. “کاری که آنها انجام دادند نفرت انگیز است.”

پس از مرگ تانر براس، طنر 13 ماهه در ماه گذشته، گروه‌های ملل اول خواستار تحقیق و اخراج در سرویس پلیس شاهزاده آلبرت هستند.
پس از کشته شدن تانر براس، 13 ماهه، گروه های First Nations خواستار تحقیق و اخراج در سرویس پلیس شاهزاده آلبرت هستند. (عرضه شده)

گزارشی که این هفته توسط کمیسیون شکایات عمومی ساسکاچوان (PCC) منتشر شد با تکیه بر شواهد افسران پاسخگو، فیلم‌های ضبط شده در خودرو، ضبط صوتی تماس 911، سوابق ارسال، سوابق تلفن همراه، ضبط‌های دوربین‌های مداربسته، گزارش‌های کالبد شکافی، اسناد خط‌مشی و موارد دیگر است. عناصر.

سرویس پلیس پرنس آلبرت (PAPS) به دلیل نگرانی از اینکه اقدامات – یا عدم اقدام افسران – منجر به مرگ شده است، درخواست تحقیق کرد.

این گزارش نشان می دهد که در فوریه 2022، یک مرد فرانسوی از طریق تلفن همسایه با پلیس با 911 تماس گرفت و به آنها گفت که نوزادش در خطر است. پلیس به خانه شاهزاده آلبرت اعزام شد. پلیس مرد فرانسوی را به ایستگاه پلیس برد، اما از ورود به خانه برای بررسی وضعیت تانر، که با مردی که مست بود و گفته می‌شد یک فرانسوی را کتک زده بود، داخل خانه بود، خودداری کرد.

چند ساعت بعد، ماموران توسط مردی که گفت او نوزاد را کشته است به محل اقامت فراخوانده شد. تانر مرده پیدا شد.

روز پنجشنبه، ساعاتی پس از انتشار این گزارش، جاناتان برگن، رئیس پلیس شاهزاده آلبرت، بازنشستگی خود را اعلام کرد. FSIN، Sunchild و دیگران ماه ها است که خواهان برکناری یا استعفای برگن بوده اند.

کیلا فرنچمن، دومین نفر از چپ، جمعه با وکیل خود و رهبران ملل اول در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.  آنها می گویند که گزارش اخیر در مورد مرگ پسرش جزئیات کلیدی را نادیده می گیرد و آنها خواستار انتشار تمام اسناد هستند.
کیلا فرنچمن، دومین نفر از چپ، جمعه با وکیل خود و رهبران ملل اول در یک کنفرانس خبری شرکت کرد. آنها می گویند که گزارش اخیر در مورد مرگ پسرش جزئیات کلیدی را نادیده می گیرد و آنها خواستار انتشار تمام اسناد هستند. (جیسون واریک/سی‌بی‌سی)

برگن گفت که او و خانواده اش در چند سال گذشته با آزار و انتقادهای بی امان مواجه شده اند که بیشتر آن از داخل نیرو بوده است. او گفت که تنبیه این دو افسر یا انجام اقدامات دیگری دشوار خواهد بود، زیرا با توجه به عدم محبوبیت وی، این امر به عنوان انتقام جویی تلقی می شود.

برگن در بیانیه‌ای گفت که تصمیم به بازنشستگی گرفته است، اما در جریان کنفرانس خبری، کامرون از کریستین تل، وزیر اصلاحات، پلیس و امنیت عمومی به خاطر اخراج برگن تشکر کرد.

کامرون، سانچایلد و دیگران نیز خواستار انتشار کامل تماس 911 و سایر اسناد هستند. آنها خواستار تحقیقات کامل برای افشای اطلاعات بیشتر در مورد پرونده و به طور کلی پلیس شاهزاده آلبرت هستند. و آنها خواستار اتهامات جنایی علیه هر افسری هستند که به گفته آنها می توانست از مرگ نوزاد جلوگیری کند.

افسران باید می دانستند که کودک در معرض خطر است: متخصص

یک مدافع ساسکاچوان علیه خشونت خانگی گفت که افسران خط مقدم به آموزش بیشتری نیاز دارند.

افسران پاسخگو که در تماس فرانسوی شرکت کردند، گفته اند که معتقدند نوزاد در کنار پدرش سالم است، اما جوآن دوزل گفت که خطر برای نوزاد باید آشکار می بود.

دوسل که مدیر اجرایی انجمن استانی خانه‌ها و خدمات انتقالی ساسکاچوان است، گفت که شواهد نشان می‌دهد که در موقعیت‌های خشونت شریک جنسی، کودکان به همان اندازه در معرض خطر هستند. این انجمن نماینده چندین آژانس عضو در سراسر استان است که به طور مستقیم از بازماندگان سوء استفاده حمایت می کنند.

او به گزارشی اشاره کرد که در سال 2018 منتشر شد و مرگ‌های مربوط به خشونت شریک جنسی را از سال 2005 تا 2014 در ساسکاچوان بررسی کرد. از 48 مورد مرگ، 16 نفر جوان بودند. از آن زمان تاکنون قربانیان جوان بیشتری وجود داشته است.

او گفت: “اینها کودکان بی گناه هستند. آنها سزاوار محافظت هستند.” “ما باید واقعاً نگاه دقیقی به کارهایی که در ساسکاچوان انجام می‌دهیم یا انجام نمی‌دهیم بیندازیم تا ما را در جایی که بالاترین نرخ‌ها را داریم نگه دارد. [of domestic violence] در میان استان ها».

دوزل گفت که کار برای ایجاد سیاست‌های قوی‌تر در پاسخ به درخواست‌های خشونت خانگی انجام شده است، اما اگر این سیاست‌ها آموزش داده، درک و رعایت نشود، وجود یک سیاست مهم نیست.

او همچنین گفت که گزارش کمیسیون به پرسش‌های باقی‌مانده‌ای نمی‌پردازد، مانند اینکه چرا پلیس با یک کارمند اورژانس وزارت خدمات اجتماعی تماس نمی‌گیرد تا در صورت پر بودن پناهگاه‌های محلی، یک مرد فرانسوی را به مکانی امن برای رفتن با نوزادش بیاورد.

دوسل گفت، پس از اینکه فرانسوی به اپراتور 911 گفت که براس به نوزاد ضربه می زند، باید بلافاصله خدمات حفاظت از کودکان هشدار داده می شد.

“در ساسکاچوان وظیفه وجود دارد که مردم در صورت سوء ظن به سوء استفاده از کودکان گزارش دهند… حتی قرار گرفتن در معرض خشونت شریک جنسی در ساسکاچوان کودک آزاری یا بی توجهی تلقی می شود.”

انتشار گزارش دوم قول داده شد

در کنفرانس مطبوعاتی FSIN در روز جمعه، به گزارش دومی که توسط یک کارشناس ادمونتون که با دولت ساسکاچوان قرارداد بسته بود، اشاره شد. سخنرانان در کنفرانس خبری خواستار انتشار فوری آن شدند.

روز جمعه، پس از کنفرانس خبری، دفتر تل وجود گزارش نهایی تحقیقات ویژه پلیس پرنس آلبرت را تایید کرد و قول داد که آن را “در هفته های آینده” به طور عمومی منتشر کند.

تل در بیانیه ای همچنین از کمیسیون شکایات عمومی به خاطر کارش تشکر کرد.

او گفت که “خدمات ارزشمندی به مردم ساسکاچوان ارائه می کند و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که خدمات پلیس شهری ما پاسخگو باقی می مانند. من از کمیسیون برای کارش تشکر می کنم و عمیق ترین همدردی خود را با خانواده Tanner Brass ابراز می کنم. این وضعیت غم انگیز بود و جزئیات آن غم انگیز بود. اکنون منتشر شده نیاز به تغییر فوری در سرویس پلیس شاهزاده آلبرت را برجسته می کند.

«من مطمئن هستم که رئیس موقت جدید پلیس روند تغییرات ضروری را آغاز خواهد کرد.

من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری هیئت کمیسران پلیس پرنس آلبرت هستم که در این زمان چالش برانگیز پیش می روند.