سیزده نفر از سال 2002 در زندان خلیج تندر جان خود را از دست داده اند ، به همین دلیل است

زندان Thunder Bay “یک گودال جهنمی” و “کارخانه ای که افراد بومی شکسته را تولید می کند” خوانده شده است.

جایی است که اعتیاد در آن تب می کند. که در آن اطلاعات بالقوه نجات دهنده در مورد سلامتی زندانیان از بین می رود.

همچنین مکانی است که از سال 2002 تاکنون 13 نفر جان خود را از دست داده اند.

12 نفر از این افراد در بازداشت بودند و منتظر تصمیم گیری درباره آینده آنها بودند.

حداقل هفت نفر بومی بودند.

و بیش از نیمی از آنها قبل از رسیدن به سن 30 سالگی درگذشتند.

طبق قانون بازپرس انتاریو ، تحقیق در موارد عمومی وقتی شخصی در حین بازداشت یا بازداشت می میرد اجباری است – مگر اینکه تصور شود مرگ به طور طبیعی اتفاق افتاده است.

بر اساس وب سایت وزارت دادستان کل کشور ، تحقیقات “به منظور آگاهی دادن به مردم در مورد شرایط مرگ” برگزار می شود و توصیه هایی با این امید که “از مرگ و میرهای بعدی جلوگیری کنند” پیشنهاد می شود.

اما یک اخبار CBC بررسی هشت تحقیق به اتمام رسیده از سال 2002 نشان می دهد که چندین مورد از این توصیه ها برای تبدیل زندان به مکانی امن برای زندانیان ، طی 18 سال گذشته بی توجه بوده است.

خودکشی و مصرف بیش از حد آن علت اصلی مرگ است

از میان این 13 نفر ، هشت مورد از مرگ و میرها انجام شده است ، چهار نفر “در حال رسیدگی” در نظر گرفته شده اند و یک نفر نیز طبق مقررات استانی قابل تحقیق نیست.

حكم خودكشی چهار مرگ پس از پیدا شدن جسد آنها در تعدادی از زندان – از جمله دوش گرفتن و سلولهایی كه برای سلولهای انفرادی استفاده می شود – حک شده بود.

حداقل سه مورد ناشی از مصرف بیش از حد متادون بوده است.

مورد دیگر نتیجه علائم جدی و جدی ترک الکل بود.

ارتباطات درون زندان مسئله ای مداوم است

در سال 2006 ، جسد یک مرد “توسط حلقه ساخته شده از مواد ورقه تخت پاره شده از قسمت انتهای طبقه خود معلق شد” کشف شد.

این مرد در تمام مدت حبس خود تحت “ساعت خودکشی در موارد مختلف” قرار گرفت ، اما روزی که جسدش پیدا شد در ساعت خودکشی نبود.

اما بعداً تحقیقات نشان داد که این مرد چند روز قبل از مرگش سلولها را جابجا کرد و در طی جابجایی وی “بند بند حلقه ای در سلول وی پیدا شد”.

توصیه های مکرر انجام شده توسط تحقیق درباره مرگ افراد در زندان تندر خلیج در طول 18 سال شامل بهبود جریان اطلاعات در بین کارکنان است. ساخت یک مرکز اصلاحی جدید ؛ آموزش بهتر برای کارکنان در مورد اعتیاد ؛ و پشتیبانی بیشتر از زندانیان بومی (نیکول ایرلند / سی بی سی)

با توجه به تحقیق ، یادداشتی که جزئیات “طناب ملافه تختخواب … را در سیستم گم کرده است و ارتقا potential بالقوه وضعیت ساعت وی رخ نداده است”.

در یک مورد دیگر ، حکم داده شد که مرگ یک مرد ناشی از سمیت متادون است ، اما تحقیقات نشان می دهد که “اطلاعات مربوط به [the man’s] مسمومیت و مشکوک به انحراف متادون از زندانی دیگر ، به موقع به دست ارائه دهندگان خدمات بهداشتی نرسیده است. “

هفت مورد از هشت تحقیق نشان می دهد که بهبود جریان اطلاعات می تواند به طور بالقوه زندگی زندانیان را نجات دهد و نیمی از آنها به طور خاص ایجاد یک سیستم پرونده الکترونیکی پزشکی را توصیه می کنند.

برنت راس ، سخنگوی وزارت دادستان کل کشور ، نمی گوید که آیا یا چه زمانی سیستم پرونده الکترونیکی پزشکی در کل مراکز اصلاح و تربیت اجرا می شود.

اما در یک بیانیه کتبی ، راس گفت: “پیشرفت در سیستم اصلاح و ترقی همچنان ادامه دارد ، از جمله work کار مداوم برای به روزرسانی مدیریت اطلاعات و… دستیابی به پرونده الکترونیکی مراقبت های بهداشتی استان.”

آموزش بیشتر برای مقابله با مصرف الکل و مواد مخدر ، و فضای بیشتری لازم است

شش مورد از این تحقیقات خواستار آموزش و برنامه ریزی بیشتر و بهتر برای مقابله با مصرف و ترک اعتیاد به الکل و مواد مخدر ، از جمله گزینه های بهتر برای درمان اعتیاد و ترک اعتیاد بود.

پس از مرگ یک مرد در اثر خودکشی در سال 2003 در زندان ، پزشک قانونی که ریاست تحقیق را بر عهده داشت نوشت: “شواهدی وجود داشت که آگاهی کارکنان از بسیاری از جنبه های استفاده از مواد مخدر و سندرم های مدیریت می تواند باعث بهبود شود.”

در تحقیق دیگری به دنبال مرگ یک فرد در اثر علائم شدید ترک الکل ، پزشک قانونی نوشت که علائم ترک اعتیاد به مصرف مواد مخدر یا الکل “توسط همه کارکنان به طور کامل ارزیابی نشده است.”

سه چهارم استعلام ها همچنین به نیاز به فضای بیشتر اشاره کرده اند ، با پنج مورد از آنها صراحتاً خواستار احداث تاسیسات جدید شده اند.

یک تحقیق از سال 2015 اشاره کرد که “سلولهای جداسازی پزشکی” از ایستگاه پزشکی بسیار دور هستند و به همین دلیل ضعیف طراحی شده اند که “از نظر تعیین زنده بودن آنها از نظر پزشکی ، از نظر پزشکی موثر نیستند”.

ساخت زندان جدید در خلیج تندر در سالهای اخیر بارها وعده داده شده و وعده داده شده است. دولت کنونی استان متعهد شده است که یک تأسیسات جدید بسازد ، اما جدول زمانی برای اتمام پیش بینی نشده است.

پشتیبانی اضافی مورد نیاز برای زندانیان بومی

و سه تحقیق کمبود برنامه و پشتیبانی از زندانیان بومی را دلیل احتمالی مرگ آنها عنوان کرده اند.

در تحقیق درباره مرگ یک جوان 18 ساله اظهار شده است که وی از “پوچی معنوی” رنج می برد ، که احتمالاً منجر به “رفتار جستجوی مواد مخدر” وی شده است. تحقیق اضافه می کند که این مرد دسترسی کافی به پشتیبانی های خاص بومی نداشته است.

دادرسی از زندان می خواهد “اطمینان حاصل کند که زندانیان بومی به برنامه نویسی و مشاوره شخصی به فرد دسترسی دارند” ، که می تواند توسط یک افسر ارتباط زندانیان بومی (NILO) یا یک بزرگتر ارائه شود.

هنرمند موسی بیور ، 57 ساله ، از Nibinamik First Nation یکی از 13 نفری است که از سال 2002 در زندان خلیج تندر جان خود را از دست داده است. وی در سال 2017 درگذشت ، اما تحقیقات وی هنوز برگزار نشده است. (فیس بوک)

توصیه دیگری “حداقل یک افسر ارتباطی زندانیان بومی تمام وقت” را می طلبد ، که می تواند دسترسی به مراسم ، درمانگران و بزرگان بومی را تسهیل کند.

اما دفتر دادستان عمومی انتاریو زندان را تأیید کرد “در حال حاضر فاقد خدمات NILO است.” راس به سوالی درمورد اینکه زندانیان چند بار به دیدار با بزرگان بومی دسترسی دارند پاسخ نداد.

راس گفت 39 درصد زندانیانی که در حال حاضر در زندان تندر هستند در زمان پذیرش خود بومی شناخته شده اند.

اما دیگران نسبت زندانیان بومی را در زندان خلیج تندر تخمین می زنند نزدیک به 75 درصد است.

رهبران سراسر شمال غربی به اندازه کافی می گویند.

نماینده NDP در پارلمان استان برای سوارکاری Kiwetinoong از این استان خواست که زندان خلیج تندر را تعطیل کند ، پس از آنکه برادرزاده وی آخرین شخصی بود که اوایل سال جاری در سلول خود مرده بود.

سول ماماکوا این زندان را “کارخانه ای که مردم بومی شکسته را تولید می کند” خواند.

و آلوین فیدلر ، رئیس بزرگ ملت نیشنو Aski Nation در مصاحبه ای با Globe and Mail این مکان را “یک گودال جهنم” خواند و از “چند نفر قبل از بسته شدن در آن مرکز باید بمیرند؟”

این س questionالی است که هنوز پاسخ داده نشده است.