“شما احساس می کنید بخشی از تاریخ هستید”: ویلیام پرینس در اولین حضور خود در Grand Ole Opry

س33:24ویلیام پرینس در آلبوم جدیدش Stand in The Joy

ویلیام پرینس دیگر بهترین راز پنهان کانادا نیست. از زمان برنده شدن آلبوم جونو برای ریشه های معاصر در سال 2017، این خواننده و ترانه سرا حرفه ای سر به فلک کشیده است.

امسال برای پرنس بسیار بزرگ بود. علاوه بر انتشار آلبوم جدید، ایستادن در شادی، او همچنین صحنه را با ویلی نلسون در حمایت از Farm Aid و اولین حضور خود را در Grand Ole Opry انجام داد در نشویل در ماه فوریه.

پرینس گفت: “اوه جان، من هنوز از آن درگیر هستم.” ستام پاور درباره اولین بازی خود در Grand Ole Opry. “من عاشق این هستم که این اوج همه چیز است، اما در عین حال حضور در آنجا واقعاً عادی احساس می‌کردم. احساس می‌کردم مثل یک خانواده، حس موسیقی‌ای که با آن بزرگ شده‌ام، می‌دانی!”

پرینس گفت که نوازندگانی که اولین حضور خود را در Grand Ole Opry انجام می دهند در “اتاق رختکن اولین تایمر” درست در کنار ورودی قرار می گیرند. او از اینکه اسطوره های کشور مانند لوری مورگان و بیل اندرسون برای احوالپرسی به او آمدند و در آن شب برای او آرزوی سلامتی کردند، تحت تأثیر قرار گرفت.

او گفت: “همه همه را چک می کنند.” “من واقعاً در آن لحظه تحت تأثیر قرار گرفتم. و سپس شما وارد می شوید، البته، و، می دانید، گروه های توریستی در حال انجام هستند، و آنها می گویند، “خب اینجا یکی از هنرمندان ما همین الان است، امشب، در حال ساختن اولین اوپری! و شما غافلگیر شده اید و آنها برای شما کف می زنند، و این بسیار زیبا و واقعی است که در آنجا وجود دارد.

“و گروه، [it’s] بازی کردن با آن گروه باور نکردنی است. آنها آهنگ شما را به خوبی می شناسند و [it’s] واقعاً یک نکته برجسته و شما روی یک دایره بریده شده از Opry اصلی می ایستید و صدای جیر جیر آن بلندتر از بقیه صحنه است و فقط، وای، احساس می کنید بخشی از تاریخ هستید.”

پرینس در Peguis First Nation بزرگ شد، اما اکنون وینیپگ را خانه خود می نامد. برای او، پیوستن به ردیف هنرمندان بومی که قبل از او در مکان نمادین روی صحنه رفته‌اند، بسیار مهم بود.

“در طول تاریخ خود، به این فکر می‌کنم که چند نفر از اجراکنندگان First Nations برای بازی دعوت شده‌اند – می‌دانید، به شین یلوبرد فکر می‌کنم، که اخیراً از دست دادیم، … کریستال شاواندا، می‌دانید – و من به آنجا بروم و به این تاریخ اضافه کنید… واقعا برای من خاص بود.”

مصاحبه کامل با ویلیام پرینس در سایت موجود است پادکست ما، Q با تام پاور. او همچنین در مورد افتتاحیه ویلی نلسون و آلبوم جدیدش Stand In The Joy صحبت کرد. هر جا پادکست های خود را دریافت کردید گوش دهید و مشترک شوید.


مصاحبه با ویلیام پرینس توسط میچ پولاک.