شکارچیان رویایی غول پیکر Timiskaming First Nation را برای تعطیلات روشن می کنند

طی چند سال گذشته ، جنیس وبی و خانواده اش تزئینات کریسمس را با ابعاد حماسی ساخته اند.

یک ر dreamیاب عظیم الجثه که با صدها چراغ کریسمس تزئین شده است ، در چمن جلوی خانه عمه و دایی Wabie در Timiskaming First Nation ، یک جامعه Algonquin در منطقه Abitibi-Témiscamingue در کبک ایستاده است. با قطر حدود 3.5 متر ، بیش از 900 چراغ دارد.

وبی گفت: “خیلی شگفت انگیز است كه چه تعداد از افراد شب فقط برای گرفتن عکس از این خواب شكار متوقف می شوند.”

حدود چهار سال پیش ، دایی Wabie این ایده را داشت که یک ترامپولین قدیمی را سوار بر کوه کند.

وبی گفت: “او با عمه من صحبت كرد و دید كه آنها این ترامپولین قدیمی را در حیاط دارند و گفت:” چرا ما آن را به یك رویای بزرگ بزرگ تبدیل نمی كنیم و روی آن چراغ نمی گذاریم؟ “

“از زمان كوچكی من برای همه آدم رcatیایی می ساختم ، بنابراین آنها یك روز به من زنگ زدند و من آمدم بالا و من این خواب بزرگ را جمع كردم.”

جانیس وبی با بهره گیری از هوای گرمتر کبک که در ابتدای ماه نوامبر تجربه کرد ، شبکه ایجاد کننده خواب را ایجاد کرد. (ارائه شده توسط جانیس وبی)

او از سال کریسمس با کمک اعضای خانواده اش در تمام مراحل کار دکوراسیون را دوباره انجام داده است. هر ساله ، آنها به روش های جدیدی برای بهبود طراحی فکر می کنند تا در برابر زمستان های سخت کبک مقاومت کنند.

ویبی گفت: “تاکنون هر سال ، در پایان فصل از تجمع باد ، برف و یخ شکسته می شود. امسال آنها سیم هایی را برای تقویت پشت آن قرار دادند تا از دمیدن و بیرون آمدن شبکه جلوگیری کنند. امیدوارم که این کار موثر باشد.” .

امسال ، Wabie با ساخت یک ر traیای خواب اضافی برای حیاط خودش ، از قاب قدیمی ترامپولین دیگری استفاده کرد. این تزئین با نوارهای نور LED است که به برنامه ای متصل می شود که به شما امکان می دهد رنگ ها همزمان با موسیقی تغییر کنند.

این دومین ر dreamیایی است که جانیس وبی امسال برای تزئین جامعه Timiskaming خود در طول تعطیلات ساخته است. (ارائه شده توسط جانیس وبی)

وبی گفت وقتی جوان تر بود ، فعالیت های فرهنگی زیادی در Timiskaming انجام نمی شد. او در میان اولین افراد جامعه خود بود که رقص لباس یکنواخت را شروع کرد و اکنون به دیگران آموزش می دهد و کارگاه های آموزشی راگالیا را میزبانی می کند.

او این اشتیاق را برای خیاطی ، مهره و کاردستی به دخترانش منتقل کرده است و امیدوار است که تزئینات تعطیلات خانواده اش باعث الهام بخشیدن به دیگران در جامعه اش شود تا دوباره با فرهنگ خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: “با آوردن این موارد ، من می خواهم مردم نترسند كه ما را نشان دهند و فقط به فرهنگ خود افتخار كنند.”