لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 2021

یکی از بی نظیر ترین کارایی که یه فروشگاه اینترنتی میتونه انجام بده، همین برقرار کردن امکان خرید اقساطی و یا با استفاده از چک هست که فروشگاه هایی مثل لیون کامپیوتر و دیجی کالا به خوبی دارن اون رو پیاده سازی میکنن. چون بهرحال انسان ممکنه اشتباه بکنه و حالا یا این اشتباه از سمت مشتری میتونه اتفاق بیفته و یا اینکه از طرف خود فروشنده.

معتبر بودن درگاه های پرداخت اینترنتی توی فروشگاه های آنلاین تبدیل به یه دغدغه خیلی مهم شده بین ما کاربران و حالا من چون خودم یکمی توی این حوزه تخصص دارم، دوست و آشنا و فامیل، هروقت میخوان خرید کنن، آدرس درگاهو میدن میگن رضا جان ببین درگاه فروشگاه اینترنتی تبریز معتبره یا نه.

چون که بشدت به مشتریان اهمیت میدن و حواسشون هست که هیچ مشتری از سایتشون خدایی نکرده ناراضی خارج نشه! مثل مثلا سایت خانومی یا زنبیل و حتی خود دیجی کالا که شما به محض ورود، لذت میبری از اینکه اصن داری با این سایته کار میکنی و هیچ دلت نمیخواد که خارج بشی از سایت و این موضوع دو تا فروشگاه اینترنتی قناری مزیت مهم داره. نه اینکه مثلا بیان به یه بخشی از کاربران خدمات خوبی ارائه بدن و مثلا بعدش بیان به یه بخش دیگه خدمات کمتری ارائه بدن!

بین فروشگاه های اینترنتی که معرفی کردید، یه نقطه مشترک هست و اونم بحث خدمات پس از فروش هست که خوشبختانه دارم میبینم اکثر این فروشگاه های آنلاین، حالا چه اینایی که اینجا گفتید و چه اینایی که اینجا اسمشون نیومده، دارن میرن به سمتی که ارزش کاربر رو به خوبی تشخیص میدن و خیلی راحت برخورد میکنن با این قضیه که آقا وقتی یه مشتری میاد از ما خرید میکنه ما در قبال اون مشتری مسئول هستیم و باید ریال به ریال پولی که گرفتیم رو به مشتری خدمت رسانی کنیم تا هم اون راضی باشه و هم ما به سود خودمون برسیم!