مرکز دوستی بومی ویکتوریا در حال جمع آوری پول برای مسکن جوانان در شهر است

مرکز دوستی بومی ویکتوریا در تلاش است تا 1.3 میلیون دلار برای یک قطعه زمین برای ساخت یک مسکن مقرون به صرفه برای جوانان بومی جمع آوری کند.

مرکز دوستی در حال کار بر روی طرح هایی برای یک ساختمان 45 واحدی است که می گوید به شدت مورد نیاز است.

ران رایس، مدیر اجرایی مرکز دوستی بومی ویکتوریا، گفت: «بحران مسکن در تمام نقاط این استان، تمام نقاط این کشور وجود دارد و ما از آن مصون نیستیم.

“چالشی که ما شاهد آن هستیم، اثر موجی برای این جمعیت‌شناسی است. جوانانی که از مراقبت خارج می‌شوند در خیابان‌های ویکتوریا در جمعیت بی‌خانمان‌ها به شدت حضور دارند.”

طرح این پروژه ساخت واحدهای یک، دو و سه خوابه است که به جوانان بومی، زوج‌ها، والدین جوان و برخی از افراد مسن برای اجاره زیر بازار اجاره داده می‌شود.

رایس می‌گوید: «همه به بزرگان بیولوژیکی خود متصل نیستند، بنابراین برای ایجاد موقعیت‌هایی که افراد می‌توانند به دنبال مشاوره باشند یا حتی به نوعی ملاقات آرامش‌بخش داشته باشند… گاهی اوقات این فقط مربوط به تعلق به یک جامعه است.

مرکز دوستی نزدیک به 1.3 میلیون دلار از کمک های مالی خصوصی برای هزینه 2.4 میلیون دلاری زمین تأمین کرده است. 200000 دلار اضافی جمع‌آوری‌شده برای ارزیابی مواردی مانند گزارش‌های پارکینگ و منطقه‌بندی که باید انجام شود، استفاده می‌شود.

نقاشی از یک ساختمان چند طبقه.
مرکز دوستی بومی ویکتوریا در حال کار بر روی طرح هایی برای یک ساختمان 46 واحدی است. (ارسال شده توسط مرکز دوستی بومی ویکتوریا)

در حال حاضر مرکز مکان زمین را فاش نمی کند، اما می گوید که نزدیک مرکز شهر ویکتوریا است.

رایس گفت: «می‌خواهیم برویم و با انجمن محله و برخی از همسایه‌ها صحبت‌های حضوری داشته باشیم و قبل از اعلام عمومی خودمان را به درستی معرفی کنیم».

مرکز دوستی دو ساختمان مشابه دارد که مسکن مقرون به صرفه را به بومیان ارائه می دهد – خانه Fernwood و Siem Lelum.

رایس گفت که هنگام افتتاح سیم للوم با ساکنینی که نگران داشتن مسکن اجتماعی در این محله بودند، با چالش هایی مواجه شدند.

رایس می‌گوید: «در گذشته، برای ما بسیار عالی بود که با همسایه‌ها درباره نوع افرادی که برایشان خانه می‌سازیم صحبت کنیم.»

اما رایس گفت که انجمن محله اکنون به این تسهیلات افتخار می کند.

حتی اگر مرکز دوستی برای خرید زمین پول جمع کند، مدت زیادی طول می کشد تا چیزی ساخته شود. طرح این ساختمان باید به شورای شهر ویکتوریا ارائه شود.

رایس می‌گوید: «حتی با وجود بکرترین برنامه‌ها، هنوز احتمالاً چند سالی باقی مانده است تا بتوانیم پیشرفت کنیم.»

جوانان بومی بیش از حد در میان بی خانمان ها حضور دارند

مدیر اجرایی جامعه مسکن آستانه، سازمانی که از جوانان بی خانمان در ویکتوریا حمایت می کند، گفت که جوانان بومی در خدمات خود بیش از حد حضور دارند.

کالین تسیه گفت: «دلخراش است.

او گفت که حدود 40 درصد از افرادی که به خدمات جامعه مسکن آستانه دسترسی دارند، جوانان بومی هستند. تسیر گفت حدود 150 جوان در هر شب در ویکتوریا بی خانمان هستند و این وضعیت را “اورژانسی” می خواند.

کالین در مقابل تابلوی آبی که روی آن «انجمن مسکن آستانه» نوشته شده، سلفی می گیرد.
کالین تسیر، مدیر اجرایی انجمن مسکن آستانه، می گوید که جوانان بومی در میان جوانان بی خانمانی که به خدمات خود در ویکتوریا دسترسی دارند، بیش از حد حضور دارند. (ارسال شده توسط کالین تسیر)

او گفت جوانانی که در نهایت بی خانمان می شوند یا در معرض خطر بی خانمانی قرار می گیرند، بدون حمایت مناسب از خشونت فرار می کنند یا از سیستم مراقبت از خانواده پیر می شوند.

تسیر گفت: «تمرکز منابع و تلاش بر روی جوانان در معرض خطر و آسیب پذیر نه تنها امروز به بی خانمانی برای آنها پایان می دهد … آنها در آینده نیز کمتر با چنین مواردی مواجه خواهند شد.

تسیر گفت که انجمن مسکن آستانه از مرکز دوستی به هر نحوی که بتواند برای کمک به تحقق این پروژه حمایت خواهد کرد.

او گفت: «این شگفت انگیز است که می بینیم یک سازمان بومی رهبری آن پروژه را بر عهده می گیرد و آن را دنبال می کند.

“این یک نگاه گاو نر به نیاز جامعه ما است.”