مرگ دختر 15 ساله بومی در جزیره ونکوور مشکوک اما نه قتل

RCMP در North Cowichan/Duncan، در حدود 60 کیلومتری شمال ویکتوریا، می‌گوید که در حال بررسی شرایط مربوط به مرگ Carsyn Mackenzie Seaweed 15 ساله به عنوان مشکوک است – اما مرگ او توسط بازرسان قتل تلقی نمی‌شود.

کارسین، که از ملت Namgis و قبایل Cowichan است، در 15 مه در بلوک 5300 بزرگراه Trans Canada پیدا شد. RCMP گفت پس از اینکه او در شرایط مشکوک در حالت نیمه هوشیار قرار گرفت، با خدمات آمبولانس BC تماس گرفت. و اینکه او مدتی بعد درگذشت.

Mounties در بیانیه ای گفت: “بازرسان RCMP راضی هستند که مرگ در نتیجه یک قتل نیست، که توسط سرویس پزشکی قانونی BC نیز در حال بررسی است.” با این حال، شرایط مربوط به مرگ او مشکوک تلقی می شود و تحقیقات جنایی انجام می شود. ادامه دارد.”

روز قبل، کارسین با مادرش، ماری دریا، برای یک تورنمنت فوتبال در دانکن بود. کارسین به مادرش گفت که قصد دارد با اتوبوس به خانه خلیج میل برود اما حدود 25 دقیقه بعد با مادرش تماس گرفت و گفت که نظرش تغییر کرده و در شهر خواهد ماند.

Seaweed گفت وقتی بعد از ظهر دخترش به تلفن او پاسخ نداد و باتری تلفنش در نهایت از بین رفت، نگران شد. او چندین ساعت در شهر به دنبال دخترش گشت.

روز بعد، Seaweed پست هایی را در رسانه های اجتماعی دید که نشان می داد جسد یک زن جوان در پشت یک هتل Super 8 در خارج از بزرگراه پیدا شده است. فردی که جسد را پیدا کرد در پستی صحنه را توصیف کرد و بعداً آن جزئیات را با جلبک دریایی به اشتراک گذاشت.

“خیلی دور از مسیر بود و او را با یک پالت چوبی و زباله و شاخه ها پوشانده بودند، مثل اینکه کسی سعی می کرد او را پنهان کند. و آنها گفتند که این دختر را نمی شناسند و می خواستند در فیس بوک پست بگذارند تا ببینند آیا آنها می توانند پدر و مادر او را پیدا کنند. و یکی آن را برای من فرستاد و من به این پسر پیام دادم و گفتم این دختر من است.”

جلبک دریایی carsyn mackenzie
“درگذشت او حفره بزرگی در قلب من ایجاد کرد. و مرگ او، همه ما را گم کرده است، گفت: ماری دریا. (ارسال شده توسط Marie Seaweed)

جلبک دریایی گفت مردی که او را پیدا کرد به او گفت که زنده است و ترسیده است، پوستش در لمس داغ بود و شروع به تشنج کرد.

جلبک دریایی که در سوک زندگی می کند، گفت که دخترش سالم است و سابقه مصرف مواد یا مواد مخدر نداشته است.

“آنها تمام تلاش خود را کردند تا او را برگردانند، اما او خیلی ضعیف بود، و آنها گفتند که اعضای بدنش از کار می‌افتند. و آنها می‌گفتند که ممکن است به این دلیل باشد که او در آن گرما بود، زیرا در دانکن 35 درجه بالا بود. آن روز که او زیر همه چیز پنهان شده بود، گفت: جلبک دریایی.

“اولویت و نگرانی شدید”

در بیانیه ای که در 25 می صادر شد، North Cowichan/Duncan RCMP گفت که “با توجه به ماهیت چگونگی پیدا شدن او، تحقیقات برای تعیین شرایطی که منجر به مرگ دختر شد، از جمله ارزیابی کامل صحنه توسط پزشکی قانونی RCMP آغاز شد. بخش شناسایی و خدمات پزشکی قانونی BC، تجزیه و تحلیل سم شناسی و سایر معاینات پزشکی.”

“از ابتدا، این تحقیقات توسط بخش تحقیقات عمومی RCMP کاویچان شمالی/دانکن هدایت شده و با اولویت و نگرانی شدید رفتار شده است.”

RCMP می گوید که آنها نمی توانند اطلاعات پزشکی بیشتری را تحت قانون حفظ حریم خصوصی ارائه دهند، اما از مردم خواستند که از گمانه زنی در مورد علت مرگ او خودداری کنند.

ارائه شده توسط ماری
Seaweed گفت دخترش یک نوجوان بامزه و مستقل بود که دوست داشت تیم فوتبال مورد علاقه خود را تماشا کند و با مادربزرگ، خواهر و برادرها و پسر عموهایش وقت می‌گذراند. او گفت که کارسین رویای سفر به دنیا، پرستار شدن و فرزندخواندگی را در سر داشت. (ارائه شده توسط Marie Seaweed)

Seaweed گفت که او با وجود شرایطی که از مرگ او مطلع شده است، پاسخ های کمی در مورد اینکه چرا در پرونده دخترش به قتل مشکوک نیست، باقی مانده است. او همچنین این سوال را مطرح کرد که چرا در یک خبر اولیه که توسط RCMP منتشر شد، گفته شد که هیچ جرمی در مرگ او وجود ندارد.

او گفت: “دخترم خودش را زیر پالت، زیر زباله، زیر همه این چیزها قرار نداد. او خودش این کار را نکرد.”

Seaweed گفت دخترش یک نوجوان بامزه و مستقل بود که دوست داشت تیم فوتبال مورد علاقه خود را تماشا کند و با مادربزرگ، خواهر و برادرها و پسر عموهایش وقت می‌گذراند. او گفت که کارسین رویای سفر به دنیا، پرستار شدن و فرزندخواندگی را در سر داشت.

او می‌گوید: «این به شدت روی همه ما تأثیر گذاشته است و ما فقط می‌خواهیم پاسخ بدهیم زیرا دخترم کارسین، او لیاقت این را نداشت، او فقط 15 سال داشت و برنامه‌های بزرگی برای زندگی‌اش داشت.»

“درگذشت او حفره بزرگی در قلب من ایجاد کرد. و درگذشت او همه ما را گم کرد.”

قبایل کوویچان در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه نوشتند که در پی مرگ کارسین از اعضای جامعه حمایت می‌کنند.

رئیس لیدیا هویتسوم در این بیانیه گفت: “ایمنی و رفاه Quw’utsun Mustimuhw (مردم Cowichan) و جمعیت های آسیب پذیر در منطقه ما برای من و کل شورای ما یک اولویت است.

“بسیاری از اعضای جامعه ما فقدان غیرقابل توصیف یکی از اعضای خانواده را در سنین جوانی تجربه کرده اند. ما باید در سراسر جامعه برای مبارزه با جرم و جنایت با هم کار کنیم و با گزارش هر و همه فعالیت های مشکوک به RCMP، امنیت را بخواهیم.”