نظرسنجی کارمندان جنسی نگاهی نادر به خطرات، نیازهای کسانی که اغلب به اجبار در سایه هستند، ارائه می دهد

تایلر کوداهی می‌گوید در 20 سالی که او یک کارگر جنسی بوده، بیشتر در خیابان‌ها در ونکوور و چند سالی به صورت آنلاین کار کرده است. اما اکنون، برای امنیت خود، او مشتریان را در خانه می بیند، جایی که می تواند آنها را از طریق یک در قفل زنجیر قبل از ورود آنها ارزیابی کند.

او می گوید که خطر هنوز یک نگرانی اصلی است.

Cuddahy با توضیح اینکه چگونه می‌گوید آخرین مشتری‌اش بعد از اینکه متوجه شد مجبور به کتک زدن او شد، گفت: “به عنوان یک بزرگسال ترنس، بیشتر با افراد مستقیم کار می‌کنم – مردانی که تمایلات جنسی خود را زیر سوال می‌برند. آخرین مورد من بسیار زخمی بر جای گذاشت. به خانه نزد همسرش برگرد».

“او من را تقریباً در حال خونریزی رها کرد.”

چگونگی ایمن‌تر کردن کار جنسی، هسته اصلی یک نظرسنجی جدید از 239 کارگر جنسی در جنوب غربی پیش از میلاد است که نگاهی اجمالی به نیازها و خطراتی که آنها در طول همه‌گیری با آن‌ها با آن مواجه بودند، ارائه می‌دهد.

پروژه تحقیقاتی توسط ما، برای ما (BUFU) توسط کنسرسیوم مترو ونکوور، گروهی از سازمان‌های حمایتی که شامل PACE، WISH Drop in Center Society و Health Initiative for Men (HIM) می‌شود، توسعه و نوشته شده است. بودجه آن توسط شهر ونکوور و صندوق حمایت از جامعه اضطراری تامین شد.

این تحقیق با کمک کارگران جنسی برای ارزیابی نیازها و خطرات در سرزمین اصلی و جنوب جزیره ونکوور طراحی شده است. نظرسنجی ها از آوریل تا آگوست 2021 انجام شد. مرکز کانادایی سیاست های جایگزین (CCPA-BC) به اطلاع رسانی رسانه ها توصیه و کمک کرد.

سیلویا ماچات، ارزیاب اصلی این پروژه می‌گوید: «صدای کارگران جنسی در طول کل فرآیند وجود داشت – این یک جنبه بسیار منحصر به فرد بود.

تماشا | Cuddahy حمله خود را شرح می دهد:

کارگر ونکوور تعریف می کند که توسط مشتری مورد حمله قرار گرفته است

یک نظرسنجی از 239 کارگر جنسی در جنوب غربی پیش از میلاد، نگاهی اجمالی به نیازها و خطراتی که آنها در طول همه‌گیری با آن‌ها مواجه بودند، و راه‌هایی برای ایمن‌تر کردن کارشان ارائه می‌دهد.

محل کار بهتر از خطرات محافظت می کند

در این نظرسنجی، شرکت کنندگان خواستار انواع تدابیر حفاظتی از جمله دستشویی های امن تر، مسکن، دسترسی بهتر به مراقبت های بهداشتی و خدمات بومی محور بودند که سالمندان را در محل استخدام می کند. آنها گفتند که محیط های کاری دارای مجوز ایده آل به آنها کمک می کند از مشتریان ناایمنی که از پوشیدن کاندوم امتناع می ورزند یا “حال و هوای بد” به آنها می دهند، امتناع کنند.

اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز گزارش دادند که دارای معلولیت هستند.

“برای من، [that’s] ماچات گفت که این ناتوانی‌ها از مسائل مربوط به سلامت روان تا آسیب مغزی را شامل می‌شود، و خاطرنشان کرد که اکثر شرکت‌کنندگان نیز از نژادپرستی و مسائل مربوط به تنوع جنسیتی رنج می‌برند.

شرکت‌کنندگان در این مطالعه خواستار حمایت‌های بهتر از سلامت روان شدند، زیرا آنها برای مقابله با همه چیز از خشونت در صنعت، تهدیدهای مبتنی بر نفرت، خشونت شریک صمیمی، اعتیاد، پیامدهای مدارس مسکونی، تجربیات پناهندگی، و افسردگی و اضطراب تلاش می‌کنند.

ماچات گفت: «این قطعاً یک شکاف بزرگ در خدماتی است که کارگران سکس باید بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

Mebrat Beyene، مدیر اجرایی Wish Drop-in Center Society، گفت که داده های نظرسنجی نادر و مهم هستند.

Beyene گفت: “حقوق کارگران جنسی حقوق بشر است.”

این مطالعه همچنین حمایت مالی بهتری را برای افرادی که تحت تأثیر بحران مواد افیونی و بیماری همه گیر هستند از طریق افزایش کمک های درآمدی و نرخ ناتوانی توصیه می کند.

Beyene توضیح داد که شبکه های نازک امنیت اجتماعی کار جنسی را خطرناک تر می کند.

Beyene گفت: “کار جنسی به خودی خود ذاتاً خشونت آمیز نیست. ذاتاً خطرناک نیست. اما اگر شکاف های قابل توجهی در تمام زیرساخت های اجتماعی دیگر وجود داشته باشد و خشونت مبتنی بر جنسیت همچنان کنترل نشده باشد، این همان چیزی است که کارگران جنسی را ناامن می کند.”

از 239 کارگر جنسی مورد بررسی:

  • 73 درصد از معلولیت گزارش کردند
  • 69 درصد زنان سیس جندر بودند
  • 60 درصد می ترسیدند یکی از عزیزان او بیش از حد مصرف کند
  • 46 درصد برای پرداخت هزینه غذا مشکل داشتند
  • 45 درصد بومی بودند
  • 35 درصد در خانه امن نبودند
  • 29 درصد افراد تحت تکفل داشتند
  • 8 درصد تراجنسیتی بودند

شرکت کنندگان خواهان یک کلینیک پزشکی، خدمات کمک حقوقی، فضای کاری مشترک برای کارگران جنسی و گسترش ابزارهای گزارش آسیب بودند.

یک کارگر جنسی 67 ساله که خود را تس می نامد می گوید که یک کلینیک پزشکی متمرکز بر کارگران جنسی اولویت او خواهد بود. سی‌بی‌سی نیوز برای حفظ امنیت تس را با نام کاملش شناسایی نمی‌کند.

تس به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «من فکر می‌کنم موضوع شماره یک کلینیک مخصوص کارگران جنسی است، بنابراین آنها مجبور نیستند نژادپرستی و تمام اظهارات بی‌ادبانه کارکنان بهداشتی را تحمل کنند.

این گزارش به نیاز به مراقبت و خدمات انعطاف‌پذیرتر و بدون انگ برای مردم بومی و شامل یک سالمند اشاره می‌کند.

بی اعتمادی به پلیس

این گزارش همچنین فضاهای عاری از پلیس را برای کارگران جنسی توصیه می کند.

تس گفت که کارگران جنسی به پلیس بی اعتماد هستند و از از دست دادن حضانت فرزندان خود می ترسند و تعاملات خشونت آمیز با برخی از افسران اعتماد را از بین برده است.

اداره پلیس ونکوور (VPD) به درخواستی برای اظهار نظر از CBC News پاسخ نداد.

در سال 2013 VPD با گروه‌های حمایتی برای اتخاذ مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های اجرایی کار جنسی در تلاش برای ایجاد اعتماد با کارگران جنسی کار کرد. دستورالعمل ها در مورد فقر و ملاحظات فرهنگی و حضور بیش از حد زنان بومی در به اصطلاح کار جنسی “بقا” صحبت می کنند.

با وجود این، Beyene می گوید که بی اعتمادی همچنان ادامه دارد و بسیاری از گزارش های خشونت را خفه می کند.

Beyene گفت: “گزارش نادرست اغلب به عدم اعتماد مرتبط است.”

فردی در نیمه سیاه نور به دیواری در ونکوور تکیه داده است.
Cuddahy بخشی از تیم تحقیقاتی در نظرسنجی از 239 کارگر جنسی بود که بر بخش کاری که اغلب به اجبار در سایه است، نور می تابید. (بن نلمز/سی بی سی)

سایر کارگران جنسی در این نظرسنجی احساس “نامرئی” بودن، بدون هیچ روش موثری برای گزارش خشونت علیه آنها را توصیف کردند.

Cuddahy، 38 ساله، می‌گوید از زمانی که او در Boy’s Town کار کرده است، منطقه‌ای که با خیابان‌های Davie و Homer تا Pacific Boulevard هم مرز است، خیلی تغییر کرده است. اما او می‌گوید که کارگران جنسی هنوز با ننگ و شفقت کافی پلیس روبرو هستند.

او گفت: “ما همه مردم هستیم و همه باید به نحوی کار را انجام دهیم. هر کاری که برای کار انجام دهیم، این انتخاب ماست.”

ریسک‌های موجود در کار

Beyene توضیح داد: «همه راه‌هایی برای رد کردن کار ناایمن که اکثر کارگران دیگر، بیشتر بخش‌های دیگر بدیهی هستند، برای کارگران جنسی غیرممکن است.

قوانین مربوط به کار جنسی پس از حکمی در سال 2013 توسط دادگاه عالی کانادا که سه ممنوعیت کیفری در مورد فحشا را مغایر قانون اساسی و مضر برای کارگران جنسی تشخیص داد، تغییر کرد.

یک صفحه صورتی از هنر از تصاویر شاهزاده خانم برای بیان برخی از نگرانی های کارگران جنسی در یک نظرسنجی از 239 در گزارشی که در آوریل منتشر شد، استفاده می کند.  12.
جلد و هنر داخل پروژه تحقیقاتی توسط ما، برای ما، مانند نظرسنجی، توسط کارگران جنسی، برای کارگران جنسی ایجاد شده است. در این مطالعه 239 کارگر جنسی در جنوب غربی پیش از میلاد در مورد نیازها و خطرات کارشان مورد بررسی قرار گرفت. (پروژه تحقیقاتی BUFU)

فعالان سال ها مبارزه کرده اند تا تجارت به طور کامل جرم زدایی شود.

آنها استدلال می کنند که قوانین فعلی در کانادا فعالیت های مرتبط با کار جنسی ایمن را غیرقانونی می کند. Beyene می گوید که کارگران جنسی نمی توانند با هم کار کنند، امنیت استخدام کنند یا آشکارا مذاکره کنند یا ارتباط برقرار کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتری ایمن است.

Beyene گفت که قوانین کانادا برای جرم انگاری خرید رابطه جنسی و منصرف کردن مشتریان از خرید رابطه جنسی است.

او گفت: “اما تنها کاری که انجام می دهد این است که تجارت را به زیرزمین تر بکشاند. و این همان چیزی است که ذاتا خطرناک است.”

تماشا | چگونه کووید کار جنسی را خطرناک تر کرد:

چگونه COVID-19 سختی ها را برای کارگران جنسی تشدید کرده است

Ginella Massa از CBC با Mebrat Beyene – مدیر اجرایی WISH که از کارگران جنسی در مرکز شهر ایست‌ساید ونکوور حمایت می‌کند – در مورد اینکه چگونه COVID-19 سختی‌ها را برای کسانی که در تجارت جنسی تشدید کرده است صحبت می‌کند.