نظر اداره غذا و داروی ایالات متحده در مورد دستگاهEMS چیست؟

 

نظر اداره خوراک و داروی ایالات متحده در آیتم دستگاهEMS چیست؟

برای استعمال از دستگاه EMS ، قطعا باید یک دست لباس الکترودی داشته باشند تا شما را بپوشاند و به دستگاه وصل شوید. در سال های اخیر EMS وارد منطقه تناسب اندام شده می باشد و شرکت های متعددی EMS های پوشیدنی (جلیقه ها و لباس های تمام بدن) EMS Whole Body را ایجاد کرده اند که به رخ بی سیم (Wireless) توسط یک تبلت و اصلی سوق دهی مربی کنترل می شوند. من باید در سه دقیقه همین حرکت را انجام بدهم اکنون فکر نمایید آن‌گاه از 7 دقیقه می توانم این حرکات بزنم؟ 1. در همین ورزش از متد تحریک الکترونیکی عضلات electric muscle stimulation استفاده می‌شود که طی آن پالسهای الکترونیکی از روش دستگاه به عضله‌ها ارسال میشود. در همین ورزش از متودی به کارگیری می شود به نام EMS (مخفف Electric muslce stimulation) به معنای تحریک الکتریکی عضلات. چرا که در دانش فیزیوتراپی به کار گیری از همین نوع جریان های الکتریکی یک تکنیک شناخته شده و تاثیر گذار است.

 

اگر می خواهید از همین منظر آسوده خاطر گردید می توانید به مرکز ها فیزیوتراپی بروید. برای همین عمل از دستگاهی موسوم به Xbody استفاده می شود که در فیزیوتراپی هم مورد به کارگیری قرار می گیرد. علاوه بر تمامی این ها بر سیستم قلبی و عروقی و همینطور منجر تهیه و تنظیم قند خون هم می شود. حساس وجود اینکه دوران تمرین همین ورزش 20 دقیقه هست می تواند حتی عمده از ورزش های عادی دیگر به افزایش چربی سوزی کمک کند.به برهان فشاری که این ورزش به تن وارد می کند حتی تا 72 ساعت بدن را در موقعیت ریکاوری و چربی سوزی قرار دهد. وبا داشتن دیتاها بیشتردر مورده این شیوه وچگونگی جنگ باچاقی . آیا روش های متفاوتی که آزمون کرده اید نتیجه ای برای شما نداشته است؟ همین طرز ورزشی است. اصلی این حالا مربی شخصی رونالد سافار، مالک مشترک مرکز پورت اسپید فیت EMS خطرات مطرح شده توسط پزشکان اهمیت استفاده مسئولانه از تکنولوژی قابل مدیر است. به کارگیری از تکنولوژی ایکس بادی برای تقویت جاری و کاهش درد مفاصل و مهره های کمر فقط یه ادعا نیست. در صورتی که شما نیز از جمله افرادی می‌باشید که مهم مشکلات دارای ارتباط دارای سیستم اسکلتی دست و پنجه نرم می نمایید تمارین ایکس بادی به کاهش این درد امداد بسیاری می کند.

بدون اسیب دیدگی

در این ورزش می توان فارغ از ریسک جراحت دیدگی دارای دست کم فشار بر مفاصل و تاندون ها به پرورش عضلات امداد کند. 8 – آیا می توانم حساس ایکس بادی وزن قلیل کنم؟ در ایکس بادی از متد EMS (مخفف واژه و کلمه Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات) به کار گیری می شود. چربی های تن کم می شود. تمرینات قدرتی مهم ایجاد توده عضلانی سوای چربی سبب به کاهش وزن می شوند. همین ارتقاء گردش خون منجر فرم دهی و قابل انعطاف شدن خوب تر بافت های ذیل جلدی پوست می شود.همین انقباض عضلانی است که کلیدی سلولیت و مشکلات پوستی مبارزه کند. همانطور که گفته شد این ورزش سبب ساز ارتقاء گردش خون می شود.گردش خون خیر تنها بر ماهیچه‌ها اثر گذاری دارااست بلکه بر بر روی پوست هم اثر گذاری گذار است و سبب ارتقا گردش خون بر بر روی پوست می شود. حالا اساسی همین توضیحات احتمال دارد این سوال را از خویش بپرسید که آیا ارسال همین پالس های الکترونیکی سبب جراحت رساندن به بدن می شود و دارای عارضه ها میباشند و مخصوصا به جهت قلب مضر است؟ EMS به مقدار قابل توجهی سبب کاهش مصرف انرژی وافزایش راندمان تجهيزات می گردد ، و تکنولوژی LS ، جزو تکنولوژی های دوستدار طبیعت بوده و در اروپا لقب مافوق سبز یا این که ULTRA GREEN را به خویش اختصاص داده هست .جهت اطلاع از قیمت دستگاه ems تماس بگیرید.

 

لاغری و معالجه درد

به لطف ترقی تکنولوژی رسیدن به لاغری و زیبایی معمولی و سریع شده و اساسی به کار گیری از فعال سازی مکانیزم های طبیعی خویش تن انجام میگیرد. به جهت مشاهده و تعیین زمان گزینه نظر خویش بر بر روی دکمه تعیین کلیک کنید.ایکس بادی (Xbody) ، برای تعیین متاع مطلوب و محل کارگزاری حیاتی کارشناسان شرکت تماس بگیرید. شما حیاتی استفاده از همین گونه ورزش می توانید در 20 دقیقه به اندازه 3 جلسه تمرین سنگین فعالیت کنید، در همین ورزش مهم پوشیدن لباس های منحصربه‌فرد به اسم لباس ایکس بادی و وارد شدن پالس به قسمت های متفاوت بدن شروع به کالری سوزی نمایید با استعمال از همین دستگاه می توان میزان پالس ها به نصیب های مختلف تن را تنظیم کرد. در همین نحوه پالس های الکتریکی به رخ مستقیم به بدن ما وارد می شوند. سیستم موثری به جهت تسکین و معالجه کمر درد می باشد. اگر این دو اعضای تن به مهربانی نتوانند تعادل بدن را نگهداری کنند باعث درد هایی در کمر انسان می شود. خبر عالی به جهت همین گروه از اشخاص همین می باشد که می توانند اساسی متد ایکس بادی در روزگار کوتاهی به این هدف دست یابند.

 اگر شما هم از این بحران رنج می برید ما ایکس بادی را پیشنهاد می کنیم تا به سرعت لاغر شوید. در صورتی که شرایط به کار گیری از دستگاه ems دست دوم را داشته باشید و در وضعیت جسمانی خاصی نباشید، همین طریق میتواند در کنار ورزشهای هوازی و یا قدرتی ، کلیدی اعتنا به مزایای قابل توجهی که دارااست به تیتر یک شیوه کامل شدن کننده و متنوع تمرینی ٬ به شما در وصال به هدف ها مطلوبتان کمک کند. کمپانی ایکسبادی ارائه کننده پیشرفته ترین تجهیزات EMS Training در دنیای فناوری و ورزش است. را اهمیت شتاب بالایی ورزش می دهد. درمان سلولیت از پاراگراف همین مورد ها است.توصیه می شود اشخاصی که دارای جراحت های ناشی از ضعف عضلانی مانند کمر درد، درد زانو، گردن درد و یا این که بی اختیاری ادرار میباشند از انجام کار های ورزشی حیاتی ایکس بادی غفلت نورزند.افزایش وزن و اصطلاحاً بهم خوردن هیکل مادر، پس از زایمان یک عدد از عواملی است که باعث می شود شخص حتی دچار افسردگی شود.