هدف دانش آموزان دبیرستانی وینیپگ ایجاد تغییر با انجمن انجمن در MMIWG2S است

یک فروم اجتماعی برای بحث درباره زنان، دختران و افراد دو روحیه بومی مفقود و کشته شده در دبیرستان وینیپگ عصر پنجشنبه برگزار شد.

دانش‌آموزان دبیرستان گوردون بل این انجمن را برای رسیدگی به فقر و برابری جنسیتی سازمان‌دهی کردند – دو مورد از سازمان ملل 17 هدف توسعه پایدار – با تمرکز ویژه بر مردم بومی شهر.

شلدون بایر، سازمان‌دهنده و میزبان دانشجویی این رویداد، به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «این قطعاً موضوع سنگینی است… اما ما به افراد زیادی فرصت می‌دهیم تا صدای خود را به بیرون برسانند».

ما واقعاً فکر می‌کردیم که می‌توانیم الهام بخش جامعه خود باشیم و پیامی درباره این همه‌گیری رو به رشد دریافت کنیم.»

سه سخنران در این انجمن حضور داشتند: وکیل لزلی اسپیلت، هنرمند جیمی بلک، و کامبریا هریس، که دختر یکی از قربانیان قاتل سریالی جرمی اسکیبیکی است.

بلک در طول سخنرانی خود در این انجمن گفت: “فکر می‌کنم برگزاری چنین رویدادهایی برای جامعه بسیار مهم است و برای جوانان درک می‌کنند که صدای آنها واقعا مهم است.”

پسر نوجوانی با موهای مجعد مشکی و عینک در سالن ورزشی دبیرستان با میزهایی که در پس‌زمینه آن‌ها چیده شده است، برای دوربین لبخند می‌زند.
بایر امیدوار بود شرکت کنندگان با هدف گسترش آگاهی و پایان دادن به خشونت از این رویداد دور شوند. (امیلی براس/سی بی سی)

هنرمند متیس خلق کرد پروژه REDress برای جلب توجه به خشونتی که زنان بومی با آن روبرو هستند.

او گفت: “ایده ای به ذهنم رسید که یک لباس قرمز بپوشم… تا 100 لباس قرمز بپوشم تا واقعیت این خشونت را در معرض دید عموم بگذارم تا آنها نتوانند فراموش کنند.”

اگرچه این پروژه به هدف خود برای ایجاد آگاهی با جوانه زدن در روز لباس قرمز دست یافت، بلک گفت که هنوز برای پایان دادن به خشونت نیاز به تغییر در سراسر جهان است.

“با وجود اینکه سخت است، هر چند ترسناک است، ما می توانیم از یکدیگر حمایت کنیم. و [by] با انجام این کار… ما در واقع می توانیم تغییر ایجاد کنیم.”

خشونت تأثیرات روزمره ایجاد می کند

اسپیلت گفت که جوانانی که این انجمن را سازماندهی کردند الهام بخش او شدند، زیرا خشونت علیه زنان بومی، دختران و افراد دو روحیه هر روز بر زندگی بسیاری از افراد تأثیر می گذارد.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «ما می‌دانیم که در مورد خشونت علیه زنان بومی، آمار فوق‌العاده نگران‌کننده است.

من دستانم را به سوی این جوانانی که این کار را انجام می دهند، بلند می کنم.»

بایر امیدوار بود شرکت کنندگان با هدف گسترش آگاهی و پایان دادن به خشونت از این رویداد دور شوند.

ما فقط فکر می کنیم که این موضوع بسیار مهمی است که باید در مورد آن بیشتر صحبت شود، به ویژه در جامعه ما و وینیپگ به عنوان یک کل.”