پارک اسکیت قرار است تابستان امسال در شمال منیتوبا اولین کشور افتتاح شود

جوانان در Nisichawayasihk Cree Nation دلیل دیگری برای بیرون رفتن از این تابستان خواهند داشت. پیش بینی می شود ساخت یک پارک اسکیت به مساحت حدود 7000 فوت مربع تا اوایل آگوست به پایان برسد.

هستون پاریسین، 16 ساله، کمی بیش از یک ساعت به پارک اسکیت تامپسون سفر کرد تا ترفندهایی را روی اسکیت برد و دوچرخه خود امتحان کند. اکنون که جامعه او یکی از خود را پیدا می کند، او گفت که از داشتن یک پارک اسکیت در جایی که زندگی می کند هیجان زده است.

او گفت: “اکنون که متوجه شدم یک مورد جدید در راه است، حالم را بهتر کرد.”

نیکلاس کمپبل، دستیار مدیر آموزش و پرورش گفت که او و همکارانش می خواستند به جوانان نوعی تفریح ​​جایگزین بدهند و اوت گذشته به این ایده رسیدند. او گفت که بودجه برای ساخت پارک اسکیت در فضای باز هفته گذشته تصویب شد – از طریق خدمات بومی کانادا و اصل جردن – و اولین ملت شمالی در مرحله نهایی کردن است که در کجای جامعه ساخته خواهد شد.

کمپبل گفت: “جوانان زیادی هستند که می خواهند در کاری مشغول شوند. ما به نوعی فکر می کردیم… یک پارک اسکیت با جوانان مختلف صحبت می کند.”

Nisichawayasihk در حال حاضر یک میدان هاکی و 3 سالن بدنسازی دارد، اما کمپبل گفت که همه علاقه مند به استفاده از آنها نیستند. او گفت که یک پارک اسکیت بسیاری از علایق دیگر را در جامعه حدوداً 3400 نفری پوشش می‌دهد – علاوه بر اسکیت‌برد، مردم می‌توانند از رولربلدها، دوچرخه‌ها و اسکوترهای خود استفاده کنند.

کمپبل گفت: “ما شروع کردیم به نشان دادن نقشه ها به بچه ها… همه واقعاً پذیرا بودند.”

مردی در کلاس درس ایستاده و دو اسکیت برد در دست دارد.
نیکلاس کمبل، دستیار مدیر آموزش و پرورش گفت: مردم می توانند از اسکیت بورد، رولربلید، دوچرخه و اسکوتر در پارک اسکیت استفاده کنند. (ارسال شده توسط نیکلاس کمبل)

سامانتا پایک، مدیر کالج Nisichawayasihk Neyo Ohtinwak، گفت پروژه ای در مدرسه وجود دارد که دانش آموزان اسکیت بردهای خود را می سازند و نقاشی می کنند. با خبر افتتاح اسکیت پارک، او گفت که آنها هیجان زده هستند که می توانند از آنها استفاده کنند.

او گفت: «داشتن این اسکیت‌بردها به عنوان پروژه‌هایی که اکنون می‌توانند در پارک اسکیت استفاده کنند… برخی از آنها واقعاً برای این کار هیجان‌زده هستند.

“آنها در واقع چیزی دارند که در حال حاضر هیئت مدیره را می سازند، نه اینکه فقط آن را به عنوان یک پروژه هنری برای خود بسازند.”

پایک گفت پارک اسکیت راه دیگری برای جمع شدن جامعه، به ویژه جوانان خواهد بود. او گفت که استفاده از پارک بیش از اسکیت بورد، آن را به فضایی فراگیر تبدیل می کند.

او گفت: «داشتن فضاهای فراگیر برای همه، به ویژه برای جمع شدن جوانان، واقعاً مهم است.

پایک گفت که مشتاقانه منتظر دیدن جوانان کشور کری از پارک جدید است و امیدوار است که در هنگام استفاده از آن احساس قدرت کنند.

پایک گفت: “جوانان در این جامعه لیاقت خیلی چیزها را دارند. آنها فوق العاده هستند. من فکر می کنم وقتی آنها را می بینم که می توانند برای استفاده از آن فضا به آنجا بروند و از آن بهترین استفاده را ببرند، من واقعا برای آنها هیجان زده هستم.”

رندر دیجیتالی پارک اسکیت.
انتظار می‌رود پارک اسکیت که با خرید Drop In Skateparks ساخته شده است، تا ماه اوت به پایان برسد. (ارسال شده توسط نیکلاس کمبل)

پاریسین که اسکیت برد خود را در مدرسه می ساخت و همچنین در اوقات فراغت خود دوچرخه می ساخت، گفت که فرآیند ایجاد تخته خود باعث افزایش عزت نفس او شد. او گفت که روند شکل دادن به هیئت مدیره جالب ترین بود.

او گفت: “وقتی برای اولین بار شروع کردم، احساس می کردم که نمی توانم. اما من فقط به راه خود ادامه دادم و موفق به انجام آن شدم، زیرا شما می توانید هر کاری را که فکر کنید انجام دهید.”

پاریسین گفت که او بسیار هیجان زده است که می تواند یاد بگیرد چگونه با اسکیت برد و دوچرخه اش ترفند انجام دهد و دانش خود را به خواهر و برادرش و سایر جوانانش منتقل کند.

او گفت: «من فقط می‌خواهم بتوانم حقه‌هایی را انجام دهم و به بچه‌های دیگر یاد بدهم که چگونه آنها را انجام دهند… من به خودم آموزش خواهم داد.»

انتظار می رود این پارک اسکیت که توسط Drop In Skateparks ساخته شده است تا 10 اوت به پایان برسد. کمپبل گفت که بررسی ها در 3 مکان احتمالی در حال انجام است که اولین ملت هفته آینده در مورد آنها رأی خواهند داد.